Новата администрација на Трамп може да ги таргетира неодамнешните договори за нафта со Русија како дел од дискусиите за нејзините санкции. Руската компанија Роснефт потпиша годишен договор за снабдување со сурова нафта во вредност од 13 милијарди долари со индискиот низводно гигант Reliance Industries, обврзувајќи се да испорачува 500.000 барели дневно (bpd) за 10 години. Овој договор сочинува 0,5% од глобалното снабдување со нафта и е досега најголемиот комерцијален договор меѓу Русија и Индија. Соочена со западни санкции за нејзиниот нафтен сектор, Русија активно бара алтернативни клиенти. Индија стана нејзин најголем увозник на нафта од инвазијата на Украина во 2022 година, што има корист од намалените цени на суровата нафта од 3-4 долари за барел.
Овој договор ја зацврстува руско-индиската соработка и може да предизвика несогласување меѓу членките на ОПЕК + бидејќи Русија го навлегува пазарниот удел на производителите од Заливот во Индија, клучен пазар за раст. Саудиска Арабија и ОАЕ се соочуваат со зголемена конкуренција, особено затоа што договорот обезбедува значителен дел од побарувачката на нафта во Индија. Reliance ќе добива приближно 20-21 товар со сирова нафта со големина на Афрамакс и три товари со мазут месечно во својата рафинерија Јамнагар. Цените би биле пазарни за првата година. Reliance сега ќе учествува со околу 50% од поморскиот извоз на Роснефт, зголемувајќи го својот внес од просечни 405.000 барели дневно во 2024 година на 388.500 барели дневно во 2023 година.
Сепак, партнерството се соочува со ризици од растечките санкции на САД, Велика Британија и ЕУ, кои се интензивираат против руските клиенти како Индија и Кина. Ова доаѓа во време на пад на извозот на руска нафта, кој се намали за 120.000 барели дневно на 7,33 милиони барели дневно во ноември. И покрај падот на приходите од 7%, приходите од руската нафта остануваат повисоки од предвидените 14,56 милијарди долари. Западните санкции, исто така, значително влијаат на операциите на арктичкиот ЛНГ на Русија. На пример, носачот на ЛНГ, кој е способен за мраз Кристоф де Маржери, се соочува со оперативни проблеми поради ограничениот пристап до европските бродоградилишта и резервни делови. Бродот е надвор од употреба од падот и не може да транспортира товари на Yamal LNG.