Од неговото лансирање на 28 март, Xiaomi SU7 не само што стана вирален на социјалните мрежи низ Кина туку за првиот автомобил на технолошкиот гигант Xiaomi се создаде вистинска јагма. Компанијата објави дека добила 88.898 цврсти нарачки за SU7 во рок од само 24 часа по лансирањето.
За тест-возењата, кои започнаа во петокот во Кина во 59 продавници во 29 градови низ целата земја, се бара место повеќе. Менаџерот на застапништвото на Xiaomi Auto во Шангај потврди дека околу 10.000 луѓе го посетиле застапништвото не само за да видат SU7, туку и со надеж дека ќе закажат тест возење. „Тест-возењата беа закажани до 3 часот наутро на 30 март“, рече менаџерот. „Оние кои го уплатиле депозитот имаат приоритет да го тестираат SU7. Другите дилери на Xiaomi Auto споделуваат слични приказни низ Кина. Ова е ретка локација во застапништвата од наследни производители на автомобили.
Депозитот што клиентите мора да го платат за да го заклучат својот автомобил е 5.000 јуани (850 американски долари).
Фабриката Xiaomi во Пекинг има годишен производствен капацитет од 150.000 возила во првата фаза, зголемувајќи се на 300.000 возила во втората фаза. Имајќи предвид дека производството сè уште не го достигна вкупниот капацитет, Xiaomi ќе има осум месеци целосно производство во 2024 година, што значи дека може да произведе околу 100.000 автомобили, можеби малку повеќе ако нема значителни проблеми со смените на производните линии. книгата за нарачки е многу над 100.000 единици.
Xiaomi SU7 започнува од 215.900 јуани (29.900 американски долари). Според извршниот директор на Xiaomi, Леи Јун, цената била решена една ноќ пред лансирањето, а целта била да се намали Tesla Model 3 за 30.000 јуани (4.100 американски долари). Tesla Model 3 чини 245.900 јуани (34.600 американски долари) во Кина за основниот модел со 606 km CLTC домет и 60 kWh CATL батерија.
Неофицијални информации зборуваат за тоа дека поединци кои платиле депозит за Xiaomi SU7 ги продаваат своите права за купување на SU7 за дури 100.000 јуани (13.850 американски долари) поскапо од фабричката цена.
Има повеќе поплаки на платформите за правата на потрошувачите за откажување на нарачките пред Xiaomi. Полемиката беше околу неповратноста на депозитите. Како одговор, некои адвокати изјавија дека постапките на Xiaomi се легални и во согласност со законот. Xiaomi јасно ги наведе политиките за депозит во купопродажниот договор. Депозитот делува како гаранција. Постои грејс период, каде што депозитите може да се вратат во рок од 7 дена. По 7 дена, конфигурацијата на возилото ќе биде заклучена и автомобилот ќе влезе во производство. Ниту еден друг производител на автомобили не нуди таков грејс период за враќање на парите.
Според официјалните изјави на Xiaomi, клиентите кои ќе нарачаат однапред пред 30 април ќе добијат бесплатни надградби. Ова вклучува фрижидер, систем за забава Dolby Atmos со 25 звучници, Nappa кожни седишта и Xiaomi Pilot Pro вкупна вредност од 34.000 јуани (4.700 американски долари).
Xiaomi SU7 Max има двојни мотори, кои произведуваат 495 kW (663 КС). Се напојува со батерија Qilin од 101 kWh од CATL, обезбедувајќи опсег од 800 km CLTC. Со димензии 4997/1963/1440 mm и меѓуоскино растојание од 3.000 mm.
Xiaomi соработува со BAIC за производство на SU7 во новата фабрика во Пекинг. Подружницата на BAIC е одговорна за склопувањето на SU7. Новата фабрика на Xiaomi беше завршена во јуни минатата година. Пробното производство на SU7 започна во декември 2023 година. Во 2024 година, Xiaomi има за цел да произведе околу 100.000 автомобили врз основа на сегашните нивоа. Првичните нарачки надминаа 90.000 во рок од 24 часа, веројатно надминувајќи 100.000 единици по 48 часа.
Xiaomi SU7 ќе започне со испорака на верзиите Standard и Max до крајот на април. Изданието Pro ќе започне со испораки до крајот на мај.
Можеби мислите дека успешното прифаќање на Xiaomi SU7 главно се должи на цената или, да речеме, односот цена/вредност. И да, тоа е доволно фер, но не е исклучително во Кина. Ако се погледне конкурентниот електричен седан од Geely – Zeekr 007 – тој нуди слични спецификации за уште пониска цена.
Основниот модел 007 започнува од 6.000 јуани (850 американски долари), е поевтин за 209.900 јуани (29.000 американски долари) и има опсег од 688 km CLTC благодарение на батеријата од 75,6 kWh. Тој дури и го надминува Xiaomi SU7 во однос на моќноста бидејќи има мотор од 310 kW (415 КС) со вртежен момент од 440 Nm. SU7 има „само“ 220 kW. Има и Zeekr AD, софтвер со помош на возење.
Според познавачите, постојат две причини за успехот на SU7. Прво, личноста на Леи Јун. Тој е шоумен маркетинг гуру кој може да предизвика возбуда за неговиот производ, веќе се коментира дека потсетува на Стив Џобс. Тој исто така брзо учи и не се срами да признае дека неговиот конкурент му дал голема поддршка. Тој зеде многу совети од извршните директори на неговите конкуренти Nio, Li Auto и Xpeng, кои ги покани на лансирањето шоу.
Второ, Xiaomi веќе има доверба на корисниците во Кина, што е суштински фактор. Повеќето кинески домаќинства имаат некои производи на Xiaomi, а поврзаноста меѓу неговите уреди е одлична. Поврзаноста со новиот производ – автомобил – не е исклучок. Исто така, во однос на довербата, сега има околу 100 производители на ЕВ во Кина. Повеќето од нив нема да ги преживеат следните пет години. Кога сте потрошувач во Кина, размислувате за гаранцијата бидејќи таа влијае на тоа колку можете да го продадете автомобилот на секундарниот пазар кога сакате да го ажурирате. Ако производителот на автомобили банкротира, продажбата на вашето возило ќе биде многу тешко.