ПОВЕЌЕ

    ОФИЦИЈАЛНО НАЈБРЗИОТ ЕЛЕКТРИЧЕН АВТОМОБИЛ ВО СВЕТОТ: Rimac Nevera достигна максимална брзина од 412 километри на час

    Време зa читање: 4 минути

    Побрз од електрично наполнетата бура по која го носи името. Всушност, побрзо од кој било електричен автомобил досега – Rimac Nevera штотуку постигна максимална брзина од 412 километри на час, што го прави најбрзиот EV во светот.

    Затоа, ја потврди амбицијата што си ја постави при лансирањето. Ни кажаа дека максималната брзина на Nevera се одвивала на патеката за тестирање на автомобили во Папенбург во Германија; патека која има пар правци долги 4 километри. На таблата имаше Racelogic V-Box за да се потврди максималната брзина.

    Електричниот хиперавтомобил со 1.888 КС располага со батерија со 6.960 ќелии и 120 kWh која напојува четири мотори со постојан магнет монтирани на површината кои го возат секое поединечно тркало и беше поставен на режимот „врвна брзина“ за возење со максимална брзина.

    Тоа создава „аеродинамичен профил што го балансира влечењето и надолната сила за да обезбеди стабилност при голема брзина“, корисна карактеристика кога се обидувате да го трансформирате вртежниот момент од 1.740 lb во значително движење напред. Трката беше поставена на Michelin Cup 2R – „со надзор на техничар од Michelin за да ја провери нивната состојба“ – и со тоа, главниот тест-возач на Rimac, Миро Зрнчевиќ беше на пат.

    Тој излета од германската патека со ладни 250 километри на час, во тој момент го закачи. „Дури Миро го симна гасот и безбедно ја врати Nevera на понормални брзини, веста дојде преку радио“, рече Римац. „Да се ​​патува со 412 км/ч, значи да се патува со една третина од брзината на звукот“, рече Зрнчевиќ. Да се постигне тоа во патнички автомобил е неверојатно сложено, но во Невера создадовме автомобил кој може да патува долги растојанија со едно полнење, може да се справи со тесни и извртувачки тркачки патеки и може да дрива, како и да соборува рекорди за брзина на права линија. и за забрзување и за V-MAX, додаде тој.

    „Ја возев Невера откако првпат сврте тркало и да го видам совршено обработениот автомобил што е денес е навистина емотивен момент. Најважното нешто што го научив за време на обидот за максимална брзина е колку болидот беше составен и стабилен – потврдувајќи дека нашите тимови за аеродинамика и динамика на возила завршија неверојатна работа.“

    Треба да се напомене дека автомобилите на клиентите ќе бидат ограничени на само 350 километри  на час, со целосната способност за 412 километри на час отклучена за „специјални настани на клиентите со поддршка од тимот на Rimac и под контролирани услови“. Звучи многу разумно.

    Побрза и од „неочекуваната медитеранска летна бура на брегот на Хрватска“, по што е именувана.

    Творецот на најбрзиот електричен автомобил во светот, Мате Римац, по тој повод се обрати преку својот Фејсбук профил до пошироката јавност:„Колку и да го презира и мрази јавноста: во Хрватска, во некогашен трговски центар, денес го произведуваме најмоќниот и најбрзо сериски автомобил досега и најбрзиот сериски електричен автомобил. „Па, што добивам од тоа што автомобил што минува 412 км/ч се произведува во Хрватска?“ На таквите не им треба одговор – нема да го разберат.
    Во голем дел, благодарение на тој „некорисен автомобил“, во Хрватска беа отворени 2.000 работни места, од кои над 1.000 инженери, привлечени се 830 милиони евра капитал од најдобрите инвеститори во светот и над 400 странски експерти (главно од Британија, Италија и Германија) со вид на знаење кое овде го нема. Делегации на производители на автомобили доаѓаат во Загреб буквално секој ден – само денеска 4 од нив се тука (два германски, еден италијански и еден од Велика Британија). Кампусот, развојно-истражувачки центар од 100.000 м2 и инвестиција од над 200 милиони евра, е веќе „распродаден“ (сите простори резервирани за познати проекти) и веќе размислуваме за Кампус II, кој ќе биде неколкукратно поголем. Да, пропуштивме рокови и некои работи траат подолго од очекуваното, но ваквите работи не се случуваат преку ноќ. Поминаа 11 години од првата коцкичка и првиот вработен – мислам дека не е толку лошо.
    Не ми е гајле за останатото – мрази и плукај се што сакаш. Горд сум на овој тим кој со огромен труд, труд и знаење направи чудо. И ние само што почнавме“, напиша Римац на неговиот Фејсбук профил.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично