ПОВЕЌЕ

    ПРОТЕКОА ФОТКИ ОД НОВАТА СЕРИЈА 5 НА BMW, промоцијата ќе биде годинава

    Време зa читање: 5 минути

    Целосното откривање на новата серија 5 на BMW во салон, имот, ќе се случи подоцна во текот на оваа година. Благодарение на протечени информации за прототиповите, веќе имаме добра идеја за тоа како новиот автомобил ќе изгледа однадвор, додека внатрешноста треба да позајми многу технологија од најновите модели на компанијата.

    Сегашната генерација на G30 од серијата 5 беше лансирана во 2017 година и беше „фејс-лифтирана“ во 2020 година, така што замена секако е за очекување.  Новата серија 5 ќе пристигне за да ја продолжи повеќедецениската битка со Mercedes E-Class – исто така што треба да биде заменета во 2023 година – и Audi A6, кој наскоро ќе биде со фејслифт. Претстојниот автомобил од седмата генерација, со кодно име G60, ќе биде еден од последните нови модели на BMW пред да почнат да пристигнуваат возилата од генерацијата Neue Klasse кон средината на деценијата, најверојатно предводени од целосно електрични замени за серијата 3 и SUV X5.

    Како дел од стратегијата „Моќта на изборот“ на BMW, новата Серија 5 ќе нуди повеќе опции за погон, вклучувајќи ја и опцијата за целосно електрична верзија, која ќе го преземе името i5. Ќе биде претставен и нов предводник на М5, кој за прв пат ќе биде електрифициран. Сепак, основната линија на бензински и дизел модели сè уште ќе бидат големи продавачи, сочинувајки го најголемиот дел од гамата.

    За разлика од поларизирачката решетка што се наоѓа кај најновите серии 7 и XM, серијата 5 ќе продолжи да нуди помал дизајн. Новата серија 5, исто така, ќе нуди единечно предно светло наместо разделен распоред што се наоѓа кај серијата 7 и X7. Најновите шпиони ја прикажуваат производната единица на фаровите, со LED потпис направен од две светла. Подолу можеме да видиме странични доводи за воздух и широка долна решетка за радијаторот.

    Назад, можеме да видиме хоризонтален заден светлосен кластер кој е потенок од автомобилот во заминување. Задните светла, исто така, се преклопуваат на багажникот. Задниот браник е измазнет, но очекувајте да се појави вештачки дифузор со врвови на издувните гасови од двете страни.

    Нашите ексклузивни слики покажуваат како поголемите фарови и потрадиционалните решетки (бубрези) во споредба со серијата 7 ќе го крунисаат предниот дел со поспортски изглед. На крајот на краиштата, серијата 5 е извршниот салон кој со децении ја поставува класата репер за динамика на возење – изгледот заснован на серијата 7 веројатно нема да го намали бројот со вообичаените клиенти на автомобилот.

    За да создаде повеќе простор внатре, новата серија 5 ќе порасне малку во споредба со претходникот од генерацијата G30, но нејзината рамнотежа на пропорции ќе остане слична. Оваа визуелна трансформација е прегледана во нашите ексклузивни слики. Верзијата Touring со огромно тело е забележана и во целосно електричен i5 форма, што ќе додаде дополнителна доза на простор за багажникот. Исто како и тековните модели 530e и 545e, очекуваме и plug-in хибридните верзии да изгубат малку внатрешен простор за да се смести дополнителната преграда за батерии во задниот дел.

    Внатре, многу е веројатно дека дизајнот на кабината на новата серија 5 ќе се инспирира од најновите модели во линијата на компанијата, со јасен напредок и кога станува збор за понудената технологија.

    Како и новоизградената Серија 3, Серија 5 за 2023 година ќе ја прифати архитектурата на кабината од новата генерација која веројатно ќе ја усвои инспирацијата од новата серија 7 и целосно електричниот теренец iX. Пар нежно закривени екрани беспрекорно ќе се вклопат еден во друг, опфаќајќи ја областа пред возачот и центарот на контролната табла. Веројатно е дека разводната опрема и контролите на новиот автомобил ќе им се допаднат на новодојденците и традиционалистите на BMW, комбинирајќи го ротациониот бројчаник iDrive на марката со новата лента за интеракција на BMW, чувствителна на допир, претставена на најновиот предводник од серијата 7.

    На крајот на краиштата, доаѓањето на целосно електричниот модел i5 ќе ги фати насловите при лансирањето; исто како што марката го турна i7 на предната сцена кога ја откри новата Серија 7 во 2022 година, ривалот на компанијата Mercedes EQE ќе биде голема ждрепка.

    Со оглед на тоа што оваа следна генерација на Серија 5 веројатно ќе биде последниот продаден модел со погон на чисто внатрешно согорување, во иднина ќе мора да се соочи со построга легислатива за емисиите, па затоа се насочени големи придобивки во ефикасноста за новата верзија. Поставата ќе се потпира на четири и шест-цилиндрични турбо бензински и дизел мотори кои користат 48-волтна умерено-хибридна технологија.

    Приклучните хибридни погонски единици полека превземаа голем дел од серијата 5 на британските марката, а проширувањето на оваа технологија за прв пат ќе вклучи приклучен модел M Performance – најверојатно ќе биде означен M560e xDrive и ќе ја пренесе технологијата од бензинско-електричниот модел M760e. Овој шестцилиндричен PHEV сет-ап – со моќност до 563 КС и 800 Nm – сигурно ќе ја отстрани моќноста на V8 од серијата не-M 5, додека батеријата од 18,1 kWh би обезбедила електричен опсег од 50 милји.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично