Кинескиот Поп Март, кој го освои светот со својата грдо-симпатична кукла Лабубу, објави нето добивка од речиси 400% во првото полугодие во вторникот, поради големата побарувачка за играчките и поместувањето кон странските пазари со поголема маржа.
Нето добивката од 396,5% и скокот на приходите од 204,4% ги надминаа бројките означени во прегледот на заработката минатиот месец, во кој се предвидува раст на приходите од 200% во првата половина од 2025 година и периодично зголемување на нето добивката од најмалку 350% во однос на претходната година.
Акциите на Поп Март пораснаа за повеќе од 200% од почетокот на годината, што ја прави кинеската компанија за играчки повредна од традиционалните индустриски гиганти како што се производителот на Барби, Мател и матичната компанија Хелоу Кити, Санрио.
Поп Март често ги продава своите колекционерски фигурини во таканаречени „слепи кутии“ или “кутии на изненадување“, при што купувачите не го знаат точниот дизајн што ќе го добијат сè додека не ја отворат амбалажата.
Еден од главните двигатели на успехот на Лабубу со назабена насмевка е неговата популарност кај познатите обожаватели, меѓу кои се Лиса од К-поп групата Блекпинк, пејачката Ријана и поранешната фудбалска ѕвезда Дејвид Бекам.
Поп Март ветува дека ќе ја зголеми понудата на кукли, кои се распродадени во продавниците низ целиот свет.
Нејзиниот извршен директор Ванг Нинг, во интервју за кинеските државни медиуми минатиот месец, рече дека продажбата на Лабубу ќе надмине 10 милиони единици дневно од септември оваа година.
Поп Март го класифицира Лабубу под своите ликови од интелектуална сопственост (IP) „Чудовиштата“. Во вторникот соопшти дека „Чудовиштата“ заработиле 4,81 милијарди јуани (669,88 милиони долари) во првата половина од годината, што претставува 34,7% од вкупните приходи.
Четири други IP заработиле над 1 милијарда јуани во текот на периодот, вклучувајќи ги „Моли“ и „Плачкото“, додаде тој.
Компанијата сега има 571 продавница – од кои 40 отвори во првата половина од оваа година – како и 2.597 продавници за автоматизирани роботи во 18 земји и региони, се додава во соопштението што го пренесува Ројтерс.