Кина силно ги советуваше своите производители на автомобили да се погрижат напредната технологија за електрични возила (EV) да остане дома, објави Блумберг, цитирајќи луѓе запознаени со ова прашање.
Кинеската држава “ги охрабри производителите на автомобили да извезуваат таканаречени комплети за соборување, што значи дека клучните компоненти на автомобилите би се произведувале дома, а потоа да се испраќаат до дестинациите на пазарите за конечно склопување“, се вели во извештајот.
Некои кинески производители на автомобили веќе ја усвоија оваа стратегија на меѓународните пазари, како што е Great Wall Motor, кој во јануари го финализираше потпишувањето на партнерство за склопување возила со малезиската компанија EP Manufacturing Berhad (EPMB).
Кинеското Министерство за трговија (MOFCOM) одржа состанок со повеќе од десет производители на автомобили во јули и им порача да не прават никакви инвестиции поврзани со автомобили во Индија, се вели во денешниот извештај на Блумберг, цитирајќи луѓе запознаени со ова прашање.
Покрај тоа, производителите на автомобили кои сакаат да инвестираат во Турција треба прво да го известат Министерството за индустрија и информатичка технологија, кое го надгледува кинескиот сектор за електрични возила, и кинеската амбасада во Турција, според извештајот.
„НЕ ВЕРУВАЈТЕ ИМ НА СТРАНЦИТЕ КОГА ВЕ КАНАТ ДА ИНВЕСТИРАТЕ КАЈ НИВ„
Насоките на MOFCOM бараат клучното производство да остане во Кина, што може да им наштети на напорите за глобализација на автомобилските производители бидејќи тие бараат нови клиенти за да ја надоместат силната конкуренција и слабата домашна продажба, се забележува во извештајот.
MOFCOM на состанокот забележа дека земјите што ги покануваат кинеските производители на автомобили да градат погони обично се оние кои донесуваат или разгледуваат трговски бариери за кинеските автомобили, се вели во извештајот на Блумберг.
Официјалните лица им рекоа на присутните дека производителите не треба слепо да ги следат трендовите или да веруваат во повиците на странските влади за инвестиции, се вели во извештајот, цитирајќи луѓе запознаени со ова прашање.
Кинеските производители на автомобили ги засилуваат напорите да градат фабрики во странство, бидејќи конкуренцијата на домашниот пазар станува се посилна, а дополнителните увозни царини на кинеските ЕВ се загрозени на прекуокеанските пазари.