ПОВЕЌЕ

    Пристигна новата, дотерана верзија на BMW Series 1

    Време зa читање: 8 минути

    Најновото издание на BMW Серија 1 за 2025 година беше претставен пред пристигнувањето во Австралија, што најверојатно ќе започне до крајот на оваа година.

    BMW се однесува кон најновата Серија 1 како автомобил од новата генерација, но тоа е само јак фејслифт на неговиот претходник, кој беше првиот во лозата кој направи префрлување од задни на предни тркала при неговото лансирање во 2019 година.

    Се чини дека вратите се пренесени од стариот модел – а структурата на каросеријата изгледа слично како порано – но има нови предни и задни табли, целосно нов ентериер изведен од теренецот X1 и ажурирани мотори.

    Серијата 1 е првото ново BMW што го исфрли „i“ од крајот на ознаките на бензинските модели – така што 118i станува 118, M135i станува M135 и така натаму – бидејќи значката i ќе биде резервирана за електричните автомобили во иднина.

    Тоа го означува крајот на традицијата воведена во 1970-тите, кога i ги означи бензинските модели со вбризгување гориво – технологија која е стандардна со децении.

    BMW ѝ даде на новата Серија 1 ознака за нов модел – F70, наместо F40 претходно – но тоа не е целосно ново возило, а промените се поблиску до тежок дотерување отколку до чиста состојба.

    Има нов преден дел со потенки, но пошироки, „бубрежни“ решетки кои се поврзани со адаптивниот радар за контрола на патувањето и преобликуван долен браник.

    Адаптивните LED фарови се нови, како и поизвајаните LED задни светла. Страничните прозорци се со иста форма, но има свежи украси зад прозорците на задните врати и задните браници.

    Достапни се нови дизајни на тркала од 17 и 18 инчи – 19-инчните фабрички алуминиумски тркала на стариот M135i е отфрлена, во пресврт на трендот во индустријата кон поголеми тркала – и црн контрастен покрив е опционален, прво кај BMW.

    Разликувањето на M135 е уникатен вметнувач на решетка, црни капачиња на ретровизорите М и четири врвови на издувните гасови – традиционално белег на целосните автомобили БМВ М, како што се М2 и М3, а не побавните модели „M Performance“ како што се M135, M240i и M340i. .

    Внатре, серијата 1 го усвојува 10,25-инчниот дисплеј на дигитални инструменти и 10,7-инчниот инфозабавен екран на допир од SUV-ите X1 и X2, кој работи со најновиот софтвер iDrive 9 со ажурирања на софтвер за преземање, безжична Apple CarPlay и Android Auto и сателитска навигација.

    Контролите на климатизацијата се преместени на екранот, има редица приспособливи икони за кратенки за клучните функции, додека ротациониот контролер за екранот за инфозабава е целосно избришан.

    Апликациите за стриминг музика и видео може да се преземат преку продавницата ConnectedDrive во автомобилот, како и – во Европа и САД – поддршка за игри додека автомобилот е паркиран, користејќи ги паметните телефони на патниците како контролери.

    Централниот екран вклучува гласовен асистент, како и можност за плаќање паркинг и гориво на одредени локации во Европа.

    Достапните карактеристики вклучуваат звучен систем Harman Kardon со 12 звучници, head-up дисплеј со зголемена реалност, телефон како клучна функција, панорамски стаклен покрив со преден дел за отворање, двозонска автоматска контрола на климата и амбиентално осветлување.
    Кожата повеќе не се користи во кабината, со ткаенина или тапацир со изглед на веганза од синтетичка кожа на седиштата, а вториот е акцентиран со Alcantara кај моделите M Sport.

    Опционални во Европа се M Sport седиштата со едноделен потпирач за грб и волан со три краци со менувачи на лопатки.

    Водечките модели нудат електрично прилагодливи предни седишта со греење и масажа, загреан волан и меморија на седиштето на возачот, додека подлогата за полнење на безжичниот телефон сега се лади.

    Капацитетот на багажникот се движи од 300 до 380 литри зад задните седишта – помалиот капацитет што се тврди за моделите со благ хибрид бидејќи батеријата е под подот на багажникот – се зголемува на 1135-1200 L со преклопување на седиштата во поделеност 40:20:40.
    Задната врата е електрично управувана со функција без раце, додека во Европа, M135 сега може да влече, со тежина до 1300 килограми.

    Во Европа, има низа бензински и дизел мотори, сите сега усогласени со седумстепен автоматски менувач со двојна спојка, а кај некои модели, 48-волтна благ-хибридна технологија.

    Во варијантите на кои е вграден, благиот хибриден систем има електричен мотор во менувачот кој тврди дека дава засилување од 15 kW/55 Nm при нагло забрзување, му овозможува на возилото да се движи со исклучен мотор при брзини на крстарење или да управува со автомат побрзо стоп-старт систем.

    За разлика од вистинскиот хибрид, тој не може да ги придвижува тркалата само со електрична енергија за некое значајно растојание.

    Бензинскиот BMW 120 користи 1,5-литарски турбо-мотор со три цилиндри кој развива 115 kW и 240 Nm, придвижувајќи ги предните тркала за 7,8 секунди забрзување од 0-100 km/h.

    BMW тврди дека има моќност на системот од 125 kW/280 Nm со благо хибридно засилување – не 130 kW/295 Nm, веројатно затоа што електричниот мотор обезбедува врвни перформанси при различни вртежи во минута од бензинскиот мотор.

    Производителот тврди дека потрошувачка на гориво за 120 е 5,3 до 6,0 литри/100 км во европското WLTP тестирање.

    Предводникот е M135 xDrive, придвижуван од 2.0-литарски турбо бензински мотор со четири цилиндри со 221kW/400Nm во Европа – или 233kW/400Nm на странските пазари со помалку строги правила за емисија на штетни гасови.

    Тој се споредува со моќноста од 225 kW/450 Nm од појдовниот M135i, кој користеше автоматски конвертор на вртежен момент, а не новиот седумстепен автомат со двојна спојка.

    BMW тврди дека спринт од 0 до 100 км/ч е 4,9 секунди, со стандарден погон на сите тркала.

    Германскиот автомобилски гигант тврди дека е подобрена управливост за новата серија 1, со преработена суспензија која вклучува нови полесни компоненти и ревидирана дотерување, плус држач за потпирачот под хаубата кај некои модели.

    Се тврди дека новите амортизери ја подобруваат удобноста на нерамнините, додека ажурираната електроника на системот за сопирање се вели дека обезбедува попрецизни перформанси за запирање.

    Приспособливите амортизери со 8 mm помала висина на возење се достапни со пакетот M Sport – стандарден кај M135 – кој исто така вклучува побрзо управување.

    Како опција се достапни и четири-клипни предни и едноклипни задни M Sport сопирачки со перформанси со поголеми дискови од стандардните модели.

    Функцијата „Sport Boost“ е достапна во одбрани модели, што ги става сите системи на возила во нивниот најспортски режим кога ќе се држи левото лопатка за менување.

    M135 додава спортски издув (плус лажен шум од моторот што се слуша преку звучниците во кабината), контрола на лансирање, механичка предна блокада на диференцијалот, уникатни потпори, поцврсти шипки против превртување и сопирачки за перформанси.

    Достапен набргу по лансирањето ќе биде технолошкиот пакет М за M135, со реконструирани предни амортизери, шипки против превртување „оптимизирани за тежина“ и дополнителни потпори под подот.

    Ќе вклучува и надградени M Compound сопирачки со 385 mm предни и 330 mm задни дискови, сиви клешти, 19-инчни фалсификувани алуминиумски тркала, спортски гуми или гуми за патека, црна надворешна облога и M Sport седишта со осветлени M логоа.

    На сите нови жешки хечбекови M135 е поставена црвената централна лента на воланот и уникатни погледи на инфозабавниот систем, инструментите и приказите на главата.

    Новите безбедносни карактеристики вклучуваат предно централно воздушно перниче помеѓу возачот и совозачот за да се спречат судири со глава при судири од страничен удар.

    Постојат адаптивни функции за темпомат и помош за центрирање на лентата, кои се комбинираат за полуавтономно возење на автопат со брзина до 210 км/ч – и можат да помогнат при промена на лентата – плус далечинско паркирање од паметниот телефон на возачот кога стои покрај возилото.

    Автономното сопирање за итни случаи сега вклучува свесност за крстосницата, покрај постојното откривање на пешаци и велосипедисти.

    Други достапни функции вклучуваат препознавање сообраќајни знаци, помош за задржување лента, следење на слепите точки, предупредување за вкрстен сообраќај, потпомогнато паркирање и камера од 360 степени.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично