ПОВЕЌЕ

    Порше слави 50 години на турбо-моторите

    Време зa читање: 6 минути

    Славниот производител на спортски автомобили ќе ја прослави својата годишнина „Beyond Performance – 50 Years Porsche Turbo“ на саемот за љубителите на класични автомобили и љубителите на спортски автомобили, презентирајќи импресивни експонати од 25 до 28 април 2024 година.

    Retro Classics се очекува да привлече ентузијасти на класични и спортски автомобили од целиот свет во Штутгарт. За Порше, саемот не е само домашен терен, туку и место во неговиот годишен календар на настани. Од четврток до недела, 25 до 28 април 2024 година, производителот на спортски автомобили таму ќе прикаже извонреден избор на експонати. „Оваа година ја славиме 50-годишнината на Turbo на Retro Classics. Ниту еден друг модел не го отсликува иновативниот погон на компанијата толку впечатливо како дериватите на Turbo“, вели Ахим Стејскал, директор на Порше Херитиџ и музеј.

    Во 1974 година, производителот на спортски автомобили ја претстави првата серија 911 Turbo на саемот за автомобили во Париз. Технологија која мигрираше од мотоспортот во сериско производство на карактеристичен начин на Porsche. Во сабота, 27 април во 14 часот, Томас Крикелберг, проект менаџер во линијата на модели 911/718 во Порше и Френк Јунг, раководител на архивата на компанијата, ќе разговараат со монегаски тркачки возач и победник на Ле Ман Стефан Ортели за Турбо.
    Потоа, Ортели, кој победи на 24-часовната трка за Порше во Порше 911 ГТ1 во 1998 година заедно со соиграчите Лоран Ајело и Алан Мекниш, ќе биде достапен за барање автограм. Покрај Turbo Talk, посетителите на саемскиот штанд можат да учествуваат и во тури со водич на тема 50 години Турбо.

    50 ГОДИНИ ОД ТУРБО АВТОМОБИЛИТЕ

    На штандот А74 во хала 1, компанијата ќе го прикаже првиот 911 Turbo – оној со кој Порше воведе нова ера. Првиот од ваков вид, изложениот модел е исто така еднократен, имено Porsche 911 Turbo “No. 1“, која Луиз

    Пич ја доби за нејзиниот 70-ти роденден во летото 1974 година.
    За разлика од моделите Turbo понудени од производителот од пролетта 1975 година наваму, подарокот на Piëch ја има тесната каросерија на 911 Carrera. Хаубата на спортскиот автомобил од 176 kW (240 КС) го носи логото „Carrera“ наместо логото „Turbo“.

    За да ги види живописните планински предели на Австрија во вистински бои, ќерката на Фердинанд Порше не сакала да има затемнето стакло на шофершајбната. Значка на преградата за ракавици ги носи иницијалите LP и натписот: Турбо-Порше бр. 1, Штутгарт-Цуфенхаузен, 29 август 1974 година.

    СКАПОЦЕНИ И БРЗИ

    Следниот скапоцен камен на штандот е 911 Turbo 3.0 Coupé од 1975 година. Ова Porsche во сребрен зелен дијамант беше едно од првите 30 турбо кои беа комплетирани во сериско производство. Огледалата одговараа на оние на Carrera и беа обоени во надворешната боја, додека пошироките крила беа заварени на каросеријата со рака. Друга гужва на штандот од над 500 квадратни метри е 911 GT2 со екстензии на крилата и дополнителни доводи за воздух.

    За да му обезбеди на турбо моторот доволно воздух, прилагодливото задно крило имаше странични отвори. Опремата во спортскиот автомобил од 1996 година беше спартанска, што осигуруваше дека нема ниту еден ваш грам. Вратите и хаубата беа изработени од алуминиум, задните и страничните прозорци беа изработени од тенко стакло, а производителот целосно го отфрли изолациониот материјал. Битурбо моторот имаше 20 КС повеќе моќ од стандардната верзија.

    ЛЕСНИ ТРКАЧИ, МОЌНИ МОТОРИ

    Исто така, на саемот е прикажан и 911 GT1 ‘98, лесен тркач кој ја крева вагата со само 970 килограми. За разлика од неговиот претходник со преден дел од челичен лим, спортскиот автомобил со среден мотор имаше монокок од јаглеродни влакна и пластична надворешна обвивка. 3,2-литарски, шестцилиндричен мотор со водено ладење со два турбополначи генерира околу 404 kW (550 КС). Благодарение на револуционерната електроника на моторот, потрошувачката на гориво беше многу ниска, што беше одлучувачка предност при трките на Ле Ман. Овој модел служеше како тест возило во текот на целата своја кариера, а подоцна и како штанд за фотосесии.

    911 Turbo S беше еден од само 435 модели произведени од Porsche Exclusive. Со 331 kW (450 КС), битурбо боксер моторот со воздушно ладење беше еден од најмоќните од генерацијата 911 993. Шасијата на спортскиот автомобил беше спуштена за 15 милиметри, а каросеријата имаше аеро пакет со напред и назад спојлери. Четирите издувни издувни цевки беа особено впечатливи. Посетителите на саемот кои ќе погледнат внатре ќе ги видат речиси сите пластични делови покриени со кожа.

    СОРАБОТКА СО ЕМБРАЕР

    На штандот има посебна приказна зад најновиот модел Turbo. 911 Turbo S „Дует“ од 2020 година е производ на соработка помеѓу Porsche и производителот на авиони Embraer. Оние кои се одлучија за деловниот џет Phenom 300E во тоа време можеа да купат прилагоден 911 Turbo S во сребрена двобојна завршница.

    Во многу детали, спортскиот автомобил со 650 КС потсетува на авијација. На пример, страничните доводи за воздух и облогите на страничните прозорци во брилијантен хром евоцираат изглед на млазни мотори. Индивидуалната регистрација на поврзаниот млаз може да се најде на долната страна на задното крило, како и на клучот на возилото на моделот, кој е произведен во ограничен број од десет единици.

    Покрај возбудливите возила од турбо ерата, Порше ќе претстави и две изложби за мотори. Додека еден мотор од 1988 година ја претставува втората генерација на Turbo, другиот доаѓа од седмата генерација. Помеѓу двата модели на 911 Turbo – првиот беше наречен 930 во куќата, вториот 991 – беше распон од 26 години и 220 КС.

    Во витрината на штандот, Порше ќе прикаже голем број експонати од архивата, како што е цртежот на логото на Турбо од 1974 година, реклами и картичката за опрема на првиот Турбо. Музејската продавница, која е интегрирана во штандот на саемот, на посетителите им нуди избрани производи поврзани со Порше, како и колекција специјално создадена за годишнината на Турбо.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично