Бидејќи очигледно не им беше доволно освежувањето на A5 и откривањето на долгоочекуваниот A6 E-Tron, Audi ја лансира третата генерација на џипот Q5 за луѓе кои сакаат стил на Audi, но малку повисоко од земјата. Онаму каде што Q6 со парен број е електричен, Q5 со непарен број работи на гас и има многу играчки за да го забавува целото семејство.
Q5 е бестселер за Audi и многу важен автомобил во САД. Над 1,6 милиони примероци на автомобили од првата генерација се појавија на патиштата, а повеќе од еден милион автомобили од втората генерација сега се таму.
Два вкуса на Q5 ќе бидат понудени при лансирањето. Основниот Q5 има турбо 2.0-литарски четирицилиндричен со 268 коњски сили, а SQ5 има турбо 3.0-литарски V-6 со 362 коњски сили и 406 фунти-стапки вртежен момент. Двата модели треба да бидат доволно весели за да ве држат напред кога светлата ќе станат зелени. Секој од нив е поврзан со седумстепен менувач S Tronic со двојна спојка и Quattro погон на сите тркала.
Двата модели Q5 возат на мешавина од пружини. Стандардниот модел е наместен да биде удобен на челични пружини, но можете да одредите спортска суспензија (стандардна за SQ5) за повозбудливо возење благодарение на фреквентното селективно амортизирање. Избраното придушување со фреквенција е дизајнирано да ги намали силите на амортизација на високи фреквенции (на пример, нерамни површини на патиштата). Доколку сакате, како опција е достапна и воздушна суспензија со адаптивни амортизери. Ауди вели дека овде има пошироко ширење помеѓу комфорните и спортските режими. Прогресивното управување е стандардно.
Новиот дизајнерски правец на Audi е прекрасно прикажан на ова возило. Надворешниот изглед на новиот Q5 овојпат е помек. Сè уште има истакнати линии околу автомобилот за да го привлечат вашето око до местото каде што треба да биде (според дизајнерите на Audi), но целиот автомобил изгледа и се чувствува многу помазно однадвор.
Задниот дел изгледа пријатно широк и „наменски“ – светлосната графика со целосна ширина помага во тоа – а издувните цевки се реални цело време. Нема повеќе лажни цевки за Audi. Q5 ќе биде достапен во единаесет бои, вклучително и неверојатна Ultra Blue, и ќе се вози на тркала некаде помеѓу 18-21 инчи во зависност од вашите спецификации.
Однапред, новата решетка е, според Audi, „спортска“ – што, во зависност од спортот, може да биде точно. Неговите предни светла со една единица се 1,6 инчи повисоки од последниот автомобил, меѓутоа, DRL што се наоѓа внатре е посебен елемент. Напред, ќе најдете LED дневни светла, додека одзади имате OLED единици од втора генерација.
Новото забавно парче на Audi од осум прилагодливи динамични светлосни обрасци се пренесува и на новиот Q5. Едноставно изберете ја вашата шема на избор преку MMI додека сте во мирување, а следниот пат кога ќе го вклучите автомобилот, можете да ги заслепите гледачите со вашиот нов стил. Само европскиот пазар може да ги користи додека возите. САД пропуштаат уште еден уреден трик за осветлување, бидејќи задните OLED може да се користат за комуникација со другите учесници во сообраќајот.
Q5 има многу кул светло за сопирачките. Под задниот спојлер има низа супер светла кои малку личат на подот на комората од карбонит во The Empire Strikes Back. Кога ќе ја ставите ногата на педалата, тие се рефлектираат на задното ветробранско стакло и делуваат како дополнителен визуелен знак за повлекување на опашите. Во САД тоа не е само линија на ситни црвени плочи, туку зборот „QUATTRO“ се рефлектира таму. Во ЕУ тоа е класифицирано како рекламирање и е нелегално. Не е така во земјата на слободните.
Внатре, Q5 е поагресивен, појасен и аголен. Тоа е повеќе во склад со она на што сме навикнати во моментов од Audi, но исто така се чувствува како да им оддава уредна почит на дизајнерските водечки кабини по кои компанијата беше позната уште во годините и палавците. Сè изгледа и се чувствува доволно цврсто за да трае со децении повеќе отколку што првиот сопственик воопшто ќе размислува за автомобилот.
Острите очи ќе ги забележат USB-C портите напред и назад, како и индуктивна подлога за полнење на телефонот. Има сјајна пластика која неизбежно ќе биде чиста пет секунди во текот на целото постоење на автомобилот и никогаш повеќе нема да изгледа исто, а плоча од копчиња за контрола на ретровизорите, седиштата, бравите и светлата покрај рачката на вратата е или невидена генијалност или голема глупост. Времето ќе покаже.
Новиот Q5 е базиран на Premium Platform Combustion, слично како и новиот Audi A5. Платформата, вели Audi, нуди многу флексибилност и овозможува ниски автомобили како A5 и повисоки како новиот Q5.
Можеби ќе го препознаете поставувањето за инфозабава на Digital Stage од A5. Тоа е голем заоблен OLED MMI дисплеј составен од 11,9-инчен виртуелен дисплеј во кокпитот и 14,5-инчен MMI дисплеј на допир. Првиот се справува со деловите што возачот треба да ги знае, додека вториот прави сè што би очекувале. За возачите на кои им недостасуваат вештини за разговор, има изборен екран од 10,9 инчи со кој патниците можат да си играат.
Исто така, ќе го препознаете конфигурабилниот heads-up дисплеј на Q5, кој, освен што прикажува витални информации, им овозможува на возачите да се движат низ различни инфозабавни функции додека летаат. Светло за динамична интеракција ја опфаќа ширината на пилотската кабина и ќе реагира на работите што се случуваат со автомобилот, ќе прикаже уредно добредојдено шоу или пријатен приказ додека заминувате.
Како SUV, тој треба да биде практичен. Седејќи внатре, има многу простор за луѓе со просечна големина напред и назад, така што обичните семејства не треба да имаат никакви поплаки. Ауди вели дека има 52,0 кубни стапки простор во багажникот со спуштени седишта. Цената во Европа започнува од 52.300 евра, приближно 58.000 долари, а SQ5 започнува од 82.900 евра или околу 92.000 долари.
Аналитика








