ПОВЕЌЕ

    ПОДМЛАДЕН И ЦЕЛОСНО ЕЛЕКТРИЧЕН: Светска премиера на новиот Opel Frontera

    Време зa читање: 4 минути

    Во Истанбул, извршниот директор на Opel, Флоријан Хуетл, заедно со Марк Адамс, потпретседател Дизајн и Тобијас А. Губиц, виш потпретседател ја претставија новата Opel Frontera пред меѓународната публика и бројните новинари. Во исто време, учесниците добија перспектива за високо конкурентните цени на влезно ниво.

    Целосно новиот SUV на Opel со пет седишта и бројни практични карактеристики на возилото ќе биде достапен како целосно електричен Frontera Electric без локални емисии за околу 29.000 евра; Фронтера хибрид ќе биде достапна дури и за околу 24.000 евра (сите RRP со вклучен ДДВ во Германија).

    Извршниот директор на Opel, Флоријан Хуетл во таа прилика изјави: „Оваа година славиме 125 години од производството на автомобили во Opel. 125 години во кои засекогаш одевме напред, нудејќи им на клиентите иновативна, практична и, пред сè, достапна мобилност. Целосно новата Opel Frontera дава особено силна изјава во овој поглед: многу флексибилен, простран и електрифициран нашиот нов SUV ќе ги освои новите групи клиенти“.

    За време на презентацијата германската марка исто така објави дека новата Opel Frontera нема да има место само за пет лица; толку е простран што во иднина ќе биде достапен и како опција со седум седишта. Ова ја прави новата Фронтера идеален автомобил за превезување на тимот, пријателите или целото семејство.

    Впечатливиот дизајн на новата Opel Frontera го прави веднаш да се издвои меѓу конкурентите. Како прв сериски модел, секоја варијанта на Фронтера гордо го носи новиот амблем на Opel Blitz во центарот на маската на марката Opel Vizor. Истакнатите лакови и прагови на тркалата, како и впечатливиот C-столб го нагласуваат робусниот карактер.

    Модерниот изглед со фокус на најважното продолжува беспрекорно во внатрешноста. Возачот и патниците гледаат во кокпитот со ново дизајниран волан и два широки екрани од 10 инчи. Frontera нуди и многу практични функции како стандард, вклучувајќи ја иновативната станица за паметни телефони.

    Соодветноста за патувања е главен приоритет за новата Frontera. Напред, возачот и совозачот можат, по желба, да седнат на новите патентирани Intelli-седишта со слот во средината што го намалува притисокот врз задната коска. Во багажникот може да се складираат повеќе од 450 литри багаж; со склопени седишта дури и до 1.600 литри. А оние кои сакаат да ја поминат ноќта на отворено, едноставно можат да ја нарачаат новата Frontera со опционални покривни шини и покривен шатор со скали специјално дизајнирани за теренецот. По пристигнувањето на својата дестинација, Frontera може да издржи до 240 килограми на својот покрив.

    Интуитивен, достапен и фокусиран на најважното: Opel ги исполнува овие барања во секој поглед со новата Frontera – од изборот на погонски склоп до опциите за опрема и процесот на нарачка.

    Новата Frontera е достапна или како хибрид со 48-волтна технологија или целосно електрична. По почетна цена од околу 24.000 евра, Frontera Hybrid има 1,2-литарски бензински турбо мотор од 74 kW (100 КС) развиен специјално за хибридна употреба. Ова работи во комбинација со електричен мотор од 21 kW (28 КС) и електрифициран шестстепен менувач со двојна спојка, така што потрошувачката на гориво и емисиите на CO2 се значително помали во споредба со модел со конвенционален погон. Покрај тоа, Frontera Hybrid ќе биде достапна и со 1.2 турбо мотор од 100 kW (136 КС).

    Опремата за опремата на Frontera се подеднакво јасно поставени за клиентите. Новодојденецот ќе биде достапен или како Frontera или како Frontera GS. Дури и почетната верзија е опширно опремена. GS варијантата ќе има и системи како мултимедијална инфозабава со 10-инчен екран на допир во боја и навигација како и камера за заден поглед. Клиентите на Frontera можат дополнително да го приспособат своето возило со два опционални пакети.

    Opel исто така го прави појасен и полесен процесот на купување на новата Frontera. Новата Frontera наскоро ќе биде првиот модел на Opel што може да се нарача дигитално преку „искуство со едно лизгање“. Страниците на производот се оптимизирани со големина на кој било мобилен уред, така што корисниците треба само да скролуваат и кликнуваат. Во иднина, тие ќе можат да го купат возилото целосно онлајн од нивниот кауч или, во следниот чекор, кај нивниот регионален дилер, порачуваат од Опел.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично