SAS Scandinavian Airlines им понуди на членовите на EuroBonus возбудлива шанса да се впуштат во мистериозна авантура со повратен пат. За само 30.000 EuroBonus поени, патниците можат да обезбедат место на лет до непозната дестинација што поаѓа на 5 април и се враќа на 8 април. Промоцијата, достапна 24 часа, веќе предизвика возбуда и шпекулации меѓу членовите.
САС ја претстави својата понуда наречена „Непозната дестинација“ (Destination Unknown), уникатно патувачко искуство за своите членови на EuroBonus. Компанијата забележа значителна побарувачка за своето претстојно патувачко искуство „Непозната дестинација“, со над 1.000 регистрирани до неколку минути пред полетување. Авантурата, закажана за 5-8 април, ќе ги однесе патниците-учесници до мистериозна дестинација.
На патувањето со непозната дестинација, патниците ќе се појават на аеродромот во Копенхаген (CPH) утрото на 5 април, без идеја за тоа каде би можеле да се упатат. Тридневната авантура ќе ги однесе до мистериозна дестинација во мрежата SAS – возбудливата можност јасно ја разбуди имагинацијата на членовите на SAS EuroBonus, при што SAS тврди дека преку 1.000 се регистрирани за неколку минути.
Според SAS, на патниците ќе им се даваат бакшиш за пакување поблиску до поаѓање, така што можеби ќе биде полесно да се стеснат потенцијалните дестинации доколку има подароци во бакшишот. Превозникот тврди дека летот ќе трае „неколку часа“ и дека крајната дестинација ќе биде откриена за време на летот. Што се однесува до самото патување, патниците ќе пристигнат на дестинацијата на 5 април, а ќе се вратат на 8 април, давајќи им четири дена и три ноќевања.
Треба да се напомене дека сите билети за мистериозниот лет се билети за биогориво. Ова се усогласува со тековните напори на авиокомпанијата да ги истражува летовите на водород во соработка со Airbus, Swedavia, Vattenfall и Avinor. Целта е да се развие рамка за ширење на одржлива авијација во Норвешка и Шведска.
Покрај оваа иницијатива, SAS најави нова рута од Копенхаген до Атланта, овозможувајќи им на патниците да се поврзат со широката мрежа на Delta Air Lines во САД, Карибите и Латинска Америка. Ова партнерство навестува поблиска соработка и на други рути во САД.
Во јануари, SAS врати еден од авионите Ербас А350 кој беше вратен на лизинг компанија во ноември 2022 година. Овој потег го сигнализираше оптимизмот на авиокомпанијата за иднината на патувањето. Понатаму, 1,5 милиони патници летале со SAS во јануари, што бележи зголемување од 1% во споредба со истиот месец лани.
SAS во никој случај не е првата авиокомпанија која експериментирала со таков концепт, со други авиопревозници, како што се Lufthansa и Peach Aviation познати по нивните понуди во минатото. Во случајот на Луфтханза, патниците би избрале категорија (како што се Уметности и знаменитости, Забави или следење на сонцето) и ѝ дозволуваат на авиокомпанијата да ја избере крајната дестинација за нив.