ПОВЕЌЕ

    ОВА СЕ ПОБЕДНИЦИТЕ на Euro NCAP на безбедносните оценки на возилата за 2024: Mercedes-Benz E-Class, VW Passat, Škoda Superb, и Škoda Kodiaq

    Време зa читање: 4 минути

    Euro NCAP ги објави безбедносните оценки за 2024-та за низа нови модели на познати брендови автомобили кои влегуваат на европскиот пазар. Според резултатите, Dacia Duster и Suzuki Swift освоија три ѕвезди, додека Mercedes-Benz E-Class, VW Passat и неговиот близнак Škoda Superb, и Škoda Kodiaq, сите ја добија највисоката награда со 5 ѕвезди на Euro NCAP. X2 на BMW и Espace и Rafale на Renault се оценети како близнаци на тестираните автомобили во 2022 година, исто така со освоени пет ѕвезди.

    Продажната стратегија на Dacia е добро позната, бидејќи брендот претходно ја избегнуваше технологијата за активна безбедност во корист на достапноста. Suzuki долго време е производител на мали, едноставни и достапни автомобили. Тогаш не е изненадување што Duster и Swift излегуваат од тестовите на Euro NCAP со не повеќе од три ѕвезди.

    Сепак, легислативата сега инсистира дека сите автомобили мора да бидат опремени со автономно итно сопирање, системи за следење на прегазување на лентата, интелигентни ограничувачи на брзината и откривање на замор на возачот. Duster и Swift ја исполнуваат оваа обврска, но не прават повеќе од тоа, и покрај тоа што ги имаат вградените технологии. За активна безбедност, стандардите на Euro NCAP за оценки со 5 ѕвезди се значително повисоки од оние на законодавството.

    Разочарувачки, кај овие модели заштитата на патниците на автомобилите исто така покажува ограничени амбиции, со слични, скромни нивоа на заштита на возрасни патници. За заштита на децата на патниците, малиот теренец од романско производство на Dacia го надминува малиот Swift, додека вториот обезбедува заштита која се движи од маргинална до слаба во некои аспекти на неговите перформанси.

    ГЕРМАНЦИТЕ И ЧЕСИТЕ СО ПОДОБРА ЗАШТИТА

    Спротивно на тоа, германската и чешката понуда, генерално, добро функционираат, близнаците од Е-класа, Kodiaq и Škoda развиени од Passat/Superb собираат по пет ѕвезди. Сите четири обезбедуваат примерни нивоа на заштита на патниците, а Passat и Superb нудат добра заштита на сите критични делови од телото и на возрасните и на децата на патниците во сите четири тестови за судар во целосни размери. Сепак, E-Class плови блиску до ветрот во однос на заштитата на пешаците: со само мал дел од точката за заштита на карлицата на пешаците, непријатно е блиску до губење на ѕвезда во однос на најновите протоколи на Euro NCAP.

    BMW X2 е оценет како пет ѕвезди според протоколите од 2022 година како близнак на X1 и како и E-Class, нуди само лоша заштита на карлицата на пешаците. На Renault Espace и Rafale, исто така, им се доделуваат рејтинзи за 2022 година, како близнаци на Austral во таа година.

    „Ова последно издание открива растечка поделба помеѓу безбедносните амбиции на различните марки на автомобили. Разликата во оценките со ѕвезди делумно се должи на сегментите во кои се натпреваруваат автомобилите, но Euro NCAP исто така верува дека тоа е прашање на приоритети на брендот. Некои, како Mercedes-Benz, Škoda, VW, BMW и Renault, се убедени во посветеноста на нивните клиенти на безбедноста и нејзината поголема вредност во понудата на производи. За Dacia и Suzuki, акцентот е ставен на достапноста, но потрошувачите не треба да се сомневаат дека на пазарот има конкурентни возила на Duster и Swift, кои нудат значително повисоки нивоа на безбедност. Ова е нешто на што не можете да ставите цена“, изјави д-р Микиел ван Ратинген, генерален секретар на Euro NCAP

    Целосно електричниот Mercedes-Benz G580 со технологија EQ е додаден како варијанта на G-Class тестирана во 2019 година.

    Euro NCAP организира судари и тестови за безбедност на нови возила и им овозможува на потрошувачите во автомобилизмот реална и независна проценка на безбедносните перформанси на некои од најпопуларните автомобили што се продаваат во Европа. Основан во 1997 година и поддржан од неколку европски влади, автомобилски, потрошувачки и осигурителни организации, Euro NCAP брзо стана катализатор за поттикнување значителни безбедносни подобрувања во дизајнот на новиот автомобил.

    Оценките на Euro NCAP строго се однесуваат на возилата со спецификациите што се нудат во Европа. Оценките не мора да важат за моделите понудени во други региони, дури и кога се продаваат под идентично име, бидејќи спецификациите за производство и опремата може да се разликуваат.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично