ПОВЕЌЕ

    „ОВА Е САМО ОДЛОЖУВАЊЕ“: Опел нема да брза со префрлањето исклучиво на електрични возила до 2028 година

    Време зa читање: 3 минути

    Во време кога многу производители на автомобили очекуваа брза електрификација на индустријата и поставија соодветно амбициозни цели за електрични возила, Опел тргна по поинаков пат – компанијата штотуку објави дека се откажува од намерата да продава само електрични автомобили на батерии во Европа од 2028 година.

    Некои брендови на Стелантис поставија уште порани датуми, други две или три години подоцна. Со техничката база и производствениот капацитет на групацијата, 2028 година изгледаше реална.

    Сепак, сега, Опел ја отфрли таа цел и ќе продолжи да произведува мотори со внатрешно согорување. Компанијата им изјави на германските медиуми дека одлуката ја базира на моменталната побарувачка на клиентите.„Моментално ги разгледуваме нашите планови и ги прилагодуваме на новите услови“, изјави портпарол за elektroauto-news.net. „Секој во индустријата знае дека електрификацијата не напредува со исто темпо на сите пазари.“

    Сепак, Опел останува уверен дека ова е само одложување на целосно електричната транзиција, а не откажување. Постои „јасно движење на страната на побарувачката“, додаде портпаролот. Но, не е доволно брзо за да се заврши преминот до 2028 година. Стелантис веќе ги намали своите амбиции за водород како одговор на пазарните услови.

    Целта за електричните возила, првично објавена во 2021 година од тогашниот извршен директор на Opel, Михаел Лошелер, а подоцна потврдена од неговиот наследник Флоријан Иетл, сега е омекната бидејќи компанијата укажува на флексибилност. „Имаме корист од флексибилноста што ја нуди нашата стратегија во набавките и во нашите погони. Ова не мора да биде ограничено на 2028 година ако побарувачката диктира поинаку, но ние сме цврсто посветени на декарбонизација на нашата компанија и нашето портфолио на производи“, рече портпаролот.

    Според Opel, флексибилноста е потребна и поради нееднаквото темпо на електрификација на европските пазари. Побарувачката за електричните возила на брендот е релативно слаба во Шпанија и Италија, додека Франција и Велика Британија (каде што Opel е активен како Vauxhall) се опишани како „позитивни примери“. Во Германија, компанијата го поздравува тоа што владините мерки „поставуваат некои работи во движење“.

    Сите модели на Opel се базираат на мултиенергетските платформи на Stellantis. Некои сè уште се добиени од постари платформи за согорување подоцна адаптирани за електричен погон – како што е e-CMP што ја поткрепува Corsa Electric и Mokka Electric. Сепак, Opel сè повеќе користи платформи дизајнирани од самиот почеток за повеќекратни погонски склопови, како што е Grandland Electric базиран на STLA Medium. Секој модел на Opel сега е достапен со варијанта со батерии, но исто така и со мотори со внатрешно согорување или како хибриди. Производителот на автомобили сè уште не нуди модел на платформа наменета само за електрични возила. Како резултат на тоа, автомобилите не можат целосно да ги искористат некои од предностите на чистите архитектури за електрични возила – како што е внатрешниот простор – но Opel добива флексибилност во производството на различни погонски склопови.

    Не се очекува Opel да издаде нови електрични возила оваа година. Фокусот е ставен на лансирањето на пазарот на Grandland Electric и Frontera Electric, од кои вториот е достапен за помалку од 30.000 евра. Во 2027 година, следната генерација на Corsa треба да се пресели од e-CMP на STLA Small. А во 2028 година, се очекува да дебитира следната генерација на Astra, исто така базирана на STLA Medium, како Grandland Electric.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично