ПОВЕЌЕ

    РЕДИЗАЈНИРАН ИМИЏ: Новиот Renault Captur добива Alpine Esprit опрема

    Време зa читање: 4 минути

    Renault му даде фејслифт на Clio супермини во средината на циклусот пред околу една година, така што е сосема природно неговиот еквивалент на кросовер да добива и отчукување. Captur 2024 го следи најновиот дизајнерски јазик со впечатливи LED дневни светла и рестилизирано дијамантско лого. Целата предна маска е редизајнирана, што не се случува многу често за време на рокот на траење на возилото.

    Има помалку промени на задниот дел каде што задните светла ја задржаа формата „C“, но сега имаат различна графика. Рено ја ажурираше својата значка на задната врата за да одговара на најновиот корпоративен идентитет и изгледа како лажните врвови на издувните гасови сега (за среќа) да се минато. Се надеваме дека тоа е знак дека овој досаден тренд почнува да изумира.

    Новата облога на Esprit Alpine ја заменува старата RS Line на врвот на поставата. Клиентите ќе можат да изберат од не помалку од 14 двобојни комбинации на бои и исто толку бои. Најевтиниот Captur од 2024 година се вози на челични тркала од 17 инчи, но опционално можете да го надградите на легури со иста големина или да одите до 19 инчи за Esprit Alpine.

    Внатрешноста изгледа веднаш познато (на крајот на краиштата е само дотерување), но екранот на допир на инфозабавата сега мери 10,4 инчи додека најголемата дигитална група инструменти има дијагонала од 10,25 инчи. Со Captur од 2024 година, Renault ја отстранува целата кожа од внатрешноста на субкомпактниот кросовер, а исто така се ослободува и од хромот. Новиот тапацир е направен од рециклирани материјали базирани на обновливи материјали како коноп.

    Држејќи се до почетната верзија и француската марка ќе инсталира мал трицилиндричен 1.0-литарски турбо бензински мотор со 90 КС, испорачан на патиштата преку шестстепен мануелен менувач. Поголемиот четирицилиндричен 1,3-литарски турбо агрегат е добар за 140 КС и работи со истиот рачен менувач. Помоќната верзија на 1,3-литарскиот мотор е оценета со 160 КС и ја канализира моќта на тркалата преку седумстепен автоматски менувач со двојна спојка.

    Алтернативно, можете да изберете хибриден погон со атмосферски 1,6-литарски бензински мотор кој произведува 94 КС и работи заедно со електричен мотор од 36 киловати, генератор за стартер со висок напон од 18 kW и батерија од 1,2 kWh. Има комбинирана моќност од 145 КС и секогаш стартува во чисто електричен режим. Рено тврди дека 80 отсто од возењето во град се одвива без користење на мотор со согорување.

    Очекувано, нема дизел мотор бидејќи производителите на автомобили активни во Европа постепено се оддалечуваат од ставање горилници за масло во нивните најмали автомобили. Сепак, постои верзија на LPG (течен нафтен гас) со трицилиндричен 1,0-литарски турбо мотор и шестстепен мануелен менувач. Со полни резервоари за бензин и ТНГ, овој Captur со 100 КС може да помине 1.100 км.

    Ривал за Ford Puma, новиот Renault Captur ќе се продава во Европа подоцна оваа година, откако ќе започне сериското производство во Шпанија во фабриката во Ваљадолид.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично