Напорното патешествие на извршната директорка Линда Јакарино започна. Во е-пошта до вработените во понеделникот, новата извршна директорка, која беше донесена за да ги врати огласувачите преплашени од раководството на Илон Маск, вети дека ќе го направи Твитер „најпрецизен извор на информации во светот во реално време“.
Пораката на Јакарино, исто така, треба да го зајакне моралот кај вработените, но, исто така, веројатно беше лижавче за сите главни брендови кои се загрижија поради политичкото преобразување кое Маск го воведе откако го купи Твитер минатата година.
„Твитер е во мисија да стане најточниот извор на информации во реално време во светот и глобален градски плоштад за комуникација. Тоа не е празно ветување. Тоа е НАШАТА реалност“, рече Јакарино, во серија твитови во понеделникот, една недела откако го презеде кормилото од сопственикот на милијардерот и „апсолутист на слободата на говорот“ Илон Маск.
Јакарино рече дека на платформата и е потребна „трансформација“ за „да ја поттикне цивилизацијата напред преку нефилтрираната размена на информации и отворен дијалог за работите што ни се најважни“.
Во голем дел, преземањето на Твитер од Маск, а можеби и неговите сопствени твитови, предизвикаа големите брендови да се разбегаат. И за жал за ПР офанзивата на Јакарино, тој нема да си замине наскоро. Маск, кој сè уште служи како извршен претседател и главен технолошки директор на Твитер, останува фиксиран како и секогаш на десничарската расна политика и битките за културна војна: Неодамна тој на Твитер го сподели мемето со кое конзервативците ги напаѓаат ЛГБТК+ едукаторите како промотори на педофилијата.
Како поранешен маркетинг директор на NBC Universal, Јакарино се чини дека е во мислија за контрола на штетите за платформата, која беше разбранувана од контроверзии откако Маск ја купи во октомври 2022 година.
Маск отпушти 80 отсто од персоналот на Твитер, го врати модерирањето на содржината и воведе контроверзно обновување на функцијата „потврден статус“ на Твитер од резервирана за јавни личности и медиуми на опција за плаќање за игра отворена за секој корисник кој сака да плати 8 долари месечно за синиот знак.
Додека Твитер беше познат како хаотична платформа пред сопственоста на Маск, тој се приклони кон некои од своите најлоши тенденции во изминатите неколку месеци бидејќи корисниците и групите за права се жалеа на остра ескалација на ботови, сметки за имитирање, пропаганда, дезинформации и говор на омраза.
Брендовите, исто така, побегнаа од платформата бидејќи Twitter наводно изгуби половина од своите огласувачи по преземањето на Маск од 44 милијарди долари, оставајќи неодговорени прашања за тоа како Маск планира да ја направи платформата профитабилна.
Овие проблеми сега ќе се префрлат на Јакарино бидејќи Маск ќе го сврти своето внимание кон другите негови компании, Тесла и Спејс Икс.
Новиот извршен директор наскоро може да се најде во борба со регулаторите во Европската унија, дом на некои од најстрогите закони за приватност на податоците и умереноста на содржината во светот.
Минатиот месец, компанијата се повлече од доброволниот кодекс на пракса на ЕУ против дезинформации, иако Тиери Бретон, комесар за внатрешен пазар на Европската унија, рече дека платформата сè уште може да биде предмет на правилата на ЕУ.
Што се однесува до Маск, тој рече дека нема интерес да го ублажи својот тон заради огласувачите, велејќи му на CNBC минатиот месец: „Ќе кажам што сакам, и ако последицата од тоа е губење пари, нека биде така“. И од сличните на најновите напади на Маск на новиот производ објавен од Apple – кој е еден од најдобрите рекламни партнери на Twitter – се гледа дека тој до ова правило и натаму планира да се придржува.