ПОВЕЌЕ

    NEXT LEVEL ИСКУСТВО: Ексклузивно специјално издание на Audi RS6 Avant GT

    Време зa читање: 8 минути

    Новиот Audi RS6 Avant GT е врв на серијата модели. Специјалното издание е преполно со ексклузивни детали и за надворешноста и за внатрешноста. Импресивниот спојлер на рабовите на покривот, редефинираниот дифузор и тркалата од 22 инчи со препознатлив дизајн ја нагласуваат неговата врвна позиција во серијата модели.

    Внатрешноста се карактеризира со висококвалитетни седишта за седишта, свежа комбинација на бои и индивидуално нумерирање во централната конзола како ексклузивен акцент. Лесната приспособлива навојна суспензија, единствена за RS6 Avant GT и преработениот спортски диференцијал quattro на задната оска го изоструваат искуството во возењето. Моторот со осум цилиндри со двоен турбополнач во V-распоред има моќност од 463 kW (630 КС) и испорачува вртежен момент од 850 Nm од 2.300 до 4.500 вртежи во минута. Испораката на Audi RS6 Avant GT ќе започне во вториот квартал 2024 година, со цена од 219.355 евра.

    Идејата за Audi RS6 Avant GT се навраќа на проектот RS6 GTO концепт од 2020 година. Дванаесет чираци кои научија да работат како механичари за каросерија и изградба на возила, автомеханичари, автомобилски сликари и механичари работеа на проектот шест месеци со поддршка на Audi Design. Најголем дел од својата инспирација тие ја искористија од легендарниот тркачки автомобил Audi 90 quattro IMSA GTO од 1989 година. Резултатот го покажува опсегот на начини на кои младите таленти можат да придонесат за компанијата дури и за време на нивното стажирање.

    НЕСПОРЕДЛИВ ИЗГЛЕД

    Новиот Audi RS6 Avant GT се издвојува од другите модели во својата гама, RS6 Avant и RS6 Avant изведбената верзија, благодарение на уште поимпресивниот изглед базиран на концептот RS6 GTO. Впечатливиот преден дел зема очигледна инспирација од концептот RS6 GTO.
    Singleframe и доводите за воздух се целосно обработени во црна со висок сјај, што го прави автомобилот да изгледа уште понизок и поширок. Вертикалните ножеви на предната хауба, новата решетка за довод и моќниот преден сплитер интегриран во браникот го подобруваат изострениот изглед.

    За прв пат, Audi Sport GmbH не само што користи целосно редизајнирана хауба, туку и ја произведува од јаглеродни влакна. Единствениот финиш го прави редизајнираниот јаглероден материјал на хаубата вистински привлечен за очи, а тој е импресивно врамен со бојата на каросеријата. Интегрираните излези за воздух зад големите тркала од 22 инчи го намалуваат воздушниот притисок во лакот на тркалото и го подобруваат ладењето на сопирачките. Како и хаубата, калниците во кои се сместени големите тркала за прв пат се целосно направени од јаглеродни влакна – белег на самото возило, како и на Audi Production.

    Страничниот профил е дефиниран со влошки во страничните здолништа, капаци на надворешните ретровизори во сјаен карбон и 22-инчни тркала во дизајнот со 6 краци, направени исклучиво за RS6 Avant GT. Назад, специјалното издание импресионира со црни натписи „RS6 GT“, задната врата специјално прилагодена на дизајнот со визуелно спуштен товарен раб, функционален дифузер со вертикално центриран рефлектор што прави автомобилот да изгледа уште поширок и препознатлив двоен крило инспирирано од мотоспортот. За прв пат во историјата на RS6 Avant, шините на покривот се отстранети за уште порамна, поспортска силуета.

    За Audi RS6 Avant GT, клиентите имаат можност да изберат ексклузивни налепници во две бои. Првиот, во комбинација со Arkona White финиш, ги комбинира традиционалните бои на Audi Sport, црна, сива и црвена. Значките на моделот напред и назад исто така доаѓаат во овие бои. Ако се избере оваа комбинација на бои, тркалата во препознатливиот дизајн секогаш доаѓаат во сјајна бела боја. Алтернативно, налепниците во црни и сиви тонови доаѓаат со надворешната боја Nardo сива или Mythos црна. За да одговараат, Audi Sport GmbH ги нуди тркалата со висок сјај во високосјајна црна или мат црна боја. Четирите прстени во Single Frame и задната врата заедно со буквите на моделот се стандардни црни. Следниве завршетоци се достапни за надворешноста: Arkona White, Nardo Grey, Chronos Grey Metallic, Madeira Brown Metallic и Mythos Black Metallic.

    RS6 Avant GT излегува од производствената линија со RS дизајн пакет плус како стандард. Црната внатрешност е засилена со бројни акценти во ексклузивната комбинација на бои на црвена и бакар, на пример, шевовите на воланот, страните на централната конзола, централниот потпирач за раце и потпирачите за раце на вратите и патосниците со натпис „RS6 GT“ .

    Потпирачите за раце, контролната табла, централната конзола, вклучувајќи ги нејзините страни, и шините на половината на вратата се обложени со црн микрофибер Dinamica, додека украсните влошки се покриени со длабоко црн микрофибер Dinamica.

    Декоративните влошки се достапни и во структура со отворена пора од карбон како опција. Безбедносните појаси привлекуваат око со нивната целосно темноцрвена боја. Како посебен белег, централната конзола го содржи серискиот број на автомобилот во ограничената серија од 660 модели.

    NEXT LEVEL ИЗВЕДБА

    Новиот Audi RS6 Avant GT има моќност од 463 kW (630 КС) и максимален вртежен момент од 850 Nm. Тоа е зголемување за 22 kW (30 КС) и 50 Nm во споредба со основниот модел RS6 Avant. Врвот на копјето на серијата спринтува од 0 до 100 km/h (62 mph) за 3,3 секунди, 0,3 секунди побрзо од RS6 Avant. RS6 Avant GT забрзува до 200 km/h од место за само 11,5 секунди, што е за 0,5 секунди побрзо од RS6 Avant. Стандардната максимална брзина е 305 km/h (190 mph), негативното забрзување го управува стандардниот керамички систем за сопирање RS.

    Моќта на 4.0 TFSI се применува на постојаниот quattro со погон на сите тркала преку стандардниот осумстепен Tiptronic менувач со оптимизирано време на менување. Како изведбата RS6 Avant, RS6 Avant GT ја користи најновата верзија на централниот диференцијал за блокирање. Особено лесен и компактен, ја дистрибуира моќноста на моторот на предната и задната оска во сооднос од 40:60. Доколку дојде до пролизгување, автоматски се применува поголем погонски вртежен момент на оската со подобра влечна сила – до 70 проценти може да течат до предната оска и до 85 проценти до задната оска. Преработениот централен диференцијал ја подобрува динамиката на возењето, обезбедува значително попрецизно возење во кривина и овозможува помалку подуправување на границата.

    За дополнително да се разликува специјалното издание од другите модели на RS, спортскиот диференцијал quattro на задната оска е специјално дотеран за Audi RS6 Avant GT. Новите параметри се фокусираат на поголема агилност и задна пристрасност во „динамичен“ режим на возење. Клиентите имаат корист од спортско, неутрално и многу прецизно управување. За прв пат, и само за RS6 Avant GT, прилагодливата свиткана суспензија е стандардна. Ја намалува висината на возењето за десет милиметри во споредба со RS6 Avant и нуди совршена комбинација на динамика и удобност. Повисоката брзина на пружината, тројно прилагодливите амортизери и поцврстите стабилизатори (30 проценти поцврсти напред и 80 проценти назад) обезбедуваат помало превртување на каросеријата, што уште еднаш значително го зголемува факторот на забава. Потребните алатки и упатства за правење поединечни прилагодувања се исто така вклучени. Клиентите можат алтернативно да нарачаат спортска суспензија RS плус со динамичка контрола на возење (DRC) или RS адаптивна воздушна суспензија.

    Новите гуми Continental “Sport Contact 7” 285/30 R22 со високи перформанси го обезбедуваат потребниот стисок за динамично возење. Гумите нудат постојано подобро држење на патот и при суви и влажни услови и го намалуваат подуправувањето при свиоци со брзина, што го прави целокупното попрецизно управување низ целиот опсег на брзини. Дополнително, растојанието на сопирање е до два метри пократко со новите гуми при сопирање од 100 до 0 km/h (62 mph до 0 mph).

    Едно нешто што е различно за новиот Audi RS6 Avant GT е тоа што, за разлика од обичниот RS6 Avant, тој не е целосно склопен на производната линија во Некарсулм. По завршувањето на градежните работи и фарбањето, моделите 660 одат во Böllinger Höfe, каде што се произведуваат Audi R8, Audi e-tron GT quattro и RS e-tron GT во производство од мали серии. Лоциран во близина на производствената локација на Audi во Некарсулм, овој високофлексибилен објект е единствен во Групацијата и на тој начин нуди најдобри услови за доработка на Audi RS6 Avant GT таму. Завршното склопување го вршат седум искусни вработени во три монтажни станици поставени специјално за ова ексклузивно специјално издание. Секое поединечно возило поминува цел ден таму. Сите карактеристики специфични за GT се поставени рачно на секој од единствените 660 модели RS6 Avant GT произведени ширум светот. Ова ги вклучува хаубата, браниците, ролерите, двојното крило, предните и задните престилки и прилагодливата свиткана суспензија.

    Производството во Böllinger Höfe е нето јаглеродно неутрално. За да го постигне ова, Audi користи зелена електрична енергија и топлина од обновливи извори – важна пресвртница и за брендот и за локацијата Некарсулм. Емисиите на CO2 Audi сè уште не може да ги избегне со помош на обновливи извори на енергија се компензира со користење на јаглеродни кредити од сертифицирани еколошки проекти. Компанијата на тој начин дава значаен придонес во Mission:Zero – еколошката програма на премиум производителот за целосно одржливо производство.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично