Компанија за испорака на пакети во Обединетото Кралство ја деактивираше функцијата за вештачка интелигенција (AI) во својот систем за онлајн разговор по инцидент кога корисник успеа да го натера системот да состави песна во која изразува незадоволство од услугите на клиентите на компанијата, па дури и да пцуе, објави Ројтерс.
Музичарот Ешли Бошамп (30) се обидувал да ја пронајде пратката што не му била доставена, но не можел да добие корисни информации од четботот. Налутен, наместо тоа, решил малку да се забавува и почнал да експериментира за да открие што може да направи четботот. Првично побарал од ботот да изработи песна во која ќе се истакнат недостатоците на автоматизираната услуга за клиенти, па дури и го охрабри да користи вулгарности.
Тој го иницирал поетскиот одговор откако четботот наречен DPD не успеа да обезбеди телефонски број за услуги на клиентите. Бошамп рече дека ова е моментот кога започна „хаосот“
Поемата напишана од ботот почнала вака: „Некогаш имаше чет-бот по име DPD, кој беше бескорисен во обезбедувањето помош“, и продолжи да го опишува DPD како „губење време“ и „најлошиот кошмар на клиентите“.
Потоа поемата зборува за тоа како би изгледало DPD да се затвори, бидејќи тоа ќе им донесе олеснување на клиентите кои бараат помош од човечки претставници што ги имаат вистинските информации.
Ешли Бошамп ја сподели приказната на социјалните мрежи, собра 1,1 милион прегледи.
DPD UK призна дека успешно користела вештачка интелигенција во својот систем за разговор заедно со услугата за човечки клиенти со години, но објасни дека ажурирањето на системот предизвикало грешка во елементот за вештачка интелигенција.
Откако се откри случајот, компанијата брзо ја оневозможи функцијата за вештачка интелигенција, односно го деактивираше четботот и моментално работи на ажурирање за да го реши проблемот. И покрај хумористичниот инцидент, Бошамп на хумористичен начин забележа дека допрва треба да ја добие својата пратка, сугерирајќи дека може да биде заложник, но тој ја презеде одговорноста за ситуацијата.