НАЈГОЛЕМ ВО СВЕТОТ: Кинескиот BYD продава најмногу електрични возила во светот, сега го преплави и јапонскиот пазар

Време зa читање: 3 минути

Кинескиот производител на автомобили BYD продава најмногу патнички електрични возила во светот. Но, додека BYD води по обем на продажба, откако за прв пат претходно оваа година ја симна од тронот Tesla како најпродавана марка на електрични возила во светот, американскиот производител на електрични автомобили основан од Илон Маск остварува многу поголем профит по продадено возило од неговиот кинески конкурент.

Во првите три квартали од годината, BYD продаде 1.175.321 патнички ЕВ. Таа бројка ги вклучува и целосно електричните автомобили, како и plug-in хибридите. Во меѓувреме, Tesla продаде 908.573 ЕВ во истиот период. По бројот на испораки, BYD води пред Tesla со речиси 30%.

Најголемиот светски производител на електрични возила планира да го пушти во продажба спортското корисно возило ATTO 3 во Јапонија од јануари. Јапонскиот оддел на BYD Co објави дека ќе започне со продажба на своите први електрични возила со батерии (BEV) во земјата на почетокот на следната година, бидејќи најголемиот светски производител на ЕВ дополнително го засилува својот план за да ги продава и да ги направи своите автомобили достапни на големите пазари.

Кинескиот BYD, во кој Беркшир Хатавеј поседува удел, рече дека ќе пушти електрично спортско возило за комунални услуги, ATTO 3, во Јапонија, почнувајќи од 31 јануари. (32.735 долари). За споредба, електричниот стандарден модел Leaf на Nissan Motor Co има опсег на крстарење од 322 километри (200 милји) и чини околу 3,7 милиони јени (27.496 долари).

Поглавјето на BYD во Јапонија планира да претстави уште два модели до крајот на 2023 година и повеќе од 100 застапници во Јапонија до крајот на 2025 година, соопшти компанијата.

Хибридните модели со бензин-електричен погон остануваат попопуларни од BEV во Јапонија. Сепак, уделот на возила со батерии се очекува да расте, делумно поради тоа што нејапонските производители на автомобили како BYD и Volkswagen се пробиваат на пазарот. Јапонскиот оддел на BYD планира да формира пробни трговци на мало во 22 градови почнувајќи од крајот на јануари, но сака да ги покрие сите 47 префектури, рече Ацуки Тофукуџи, извршен директор на BYD Auto Japan Inc.

Јапонските производители на автомобили неодамна беа критикувани од активисти и зелени инвеститори, кои ги обвинуваат дека не ги прифаќаат BEV доволно брзо.

Toyota Motor Corp започна со продажба на своето прво масовно целосно електрично возило, bZ4X, во мај како закуп само на домашниот пазар, наплаќајќи 106.700 јени (792,28 долари) месечно за првите четири години во 10-годишен договор. Сепак, беше принудена да го повлече моделот помалку од два месеци подоцна поради безбедносни причини. Повторно почна да се произведува во октомври.

14,794Следи нè на facebookЛајк

слично