ПОВЕЌЕ

    Моделите на Cayenne GTS за 2025 година: Зголемена моќност, опрема и динамика, но, со ист V8 карактер

    Време зa читање: 5 минути

    Porsche ја заокружува моделската линија на Cayenne – која беше интензивно ажурирана минатата година – со новите модели, особено фокусирани на возачот Cayenne GTS. Достапни и во SUV и во Coupe каросериски стилови, двете верзии се одликуваат со V8-мотор со двојни турбо од 493 КС, системи за суспензија фокусирани на перформанси, висок степен на секојдневна употребливост, елементи на дизајн специфични за GTS и подобрено ниво на стандардна опрема.

    GTS е кратенка за Gran Turismo Sport и претставува повисоко ниво на перформанси и ангажираност на возачот во комбинација со целосна способност за патување по пат. Cayenne генерално го комбинира карактерот на спортски автомобил со карактерот на теренец способен за теренски возила. Моделите GTS имаат специфично поставување кое дава приоритет на перформансите на пат. Со моќен мотор, суспензија фокусирана на перформанси и ексклузивни дизајнерски елементи во комбинација со удобност и практичност за секојдневна употреба, новиот Cayenne GTS останува верен на овој принцип.

    ТЕХНОЛОГИЈА И СУСПЕНЗИЈА

    Воздушната суспензија фокусирана на перформанси, специфична за GTS, вклучувајќи го адаптивниот систем за амортизери PASM и Porsche Torque Vectoring Plus, е опремена стандардно и нуди намалување на висината на возењето за 10 милиметри во споредба со другите модели на Cayenne со воздушно потпирање. Сите компоненти на суспензијата и контролните системи, како што се Porsche Traction Management (PTM) и опционалната активна стабилизација на тркалање, Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) се специјално подесени за да понудат висок степен на перформанси фокусирани на патот.

    Технологијата на амортизерите со два вентили го прави системот многу одговорен, а воздушната суспензија со две комори обезбедува високо динамични стапки на пружини додека задржува значителен степен на удобност при возењето. Вртежните лежишта на предната оска на новиот Cayenne GTS се преземени од Cayenne Turbo GT, зголемувајќи ја негативната комора на тркалата за 0,58 степени во споредба со другите модели на Cayenne. Резултатот е значително директно и прецизно управување и одговор при вртење, како и зголемено ниво на перформанси во свиоци.

    ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА МОЌНОСТА

    Покрај надградената суспензија, харизматичниот V8-мотор е уште една дефинирачка карактеристика на Cayenne GTS. Twin-turbo V8 е дизајниран од Porsche, произведен во Штутгарт-Цуфенхаузен и е значително ажуриран во споредба со претходната генерација. Моторот сега има 493 КС, што претставува зголемување од 40 КС во споредба со претходниот Cayenne GTS. Максималниот вртежен момент сега е 487 lb.-ft. – ова е 30 lb.-ft. повеќе од порано. Осум-брзинскиот автоматски менувач Tiptronic S придонесува за подобрено забрзување преку значително побрзо време на реакција и промена на брзините во режимите Sport и Sport Plus.
    Благодарение на овие надградби, новиот Cayenne GTS забрзува од 0 до 60 милји на час за 4,2 секунди и до максимална брзина на патеката од 171 mph. Друг технички напредок е посебното коло за водено ладење за системот за погон на сите тркала Porsche Traction Management (PTM). Оваа технологија, исто така, беше прилагодена од моделот Cayenne Turbo GT со високи перформанси и има за цел да ја подобри издржливоста на автомобилот при раздвижено возење по затворени патеки или кривулести позадини.

    Без разлика на линијата на моделот, варијантата на Porsche GTS може да се препознае по нејзините уникатни и спортски елементи на дизајнот. Кај Cayenne GTS, тие вклучуваат црна ознака на моделот GTS на вратата и на задниот дел од возилото, предна табла специфична за моделот со поголеми доводи за воздух, затемнети предни и задни светла, како и црвени клешти на сопирачките. Овие елементи се надополнети со стандардниот Sport Design Package, кој вклучува рокерски панели, опкружувања на прозорци, продолжетоци на лакот на тркалата и влошки во предната табла, кои се обоени во високо-сјајна црна боја. Кај претходните GTS модели, овие делови беа обоени во бојата на надворешната боја. Врвовите на стандардниот спортски издувен систем – претходно обработени во црно – сега се обоени во темно бронзена нијанса. Дополнително, новите модели на Cayenne GTS се опремени со 21-инчни тркала RS Spyder Design обоени во антрацитна сива боја.

    Cayenne GTS Coupe е опремен и со адаптивен заден спојлер. Изборно, Cayenne GTS Coupe може да се нарача и со спортски издувен систем со централно монтирани врвови во темна бронза како дел од три различни лесни спортски пакети. Тие вклучуваат лесен покрив, заден дифузор направен од јаглеродни влакна и намалена звучна изолација. Во зависност од опремата, Лесните спортски пакети можат да ја намалат тежината на возилото до 55 фунти.

    Внатрешноста на Cayenne GTS содржи многу делови од внатрешноста завршени во Race Tex. Поставата на покривот, потпирачите за раце и панелите на вратите, загреаниот GT Sport волан, како и средините на седиштата на 8-насочните спортски седишта се завршени во Race Tex Достапна е понатамошна индивидуализација со опционалните пакети за внатрешни работи GTS, понудени или во Carmine Red или во Slate Grey.

    Новите GTS модели имаат корист од неодамнешните подобрувања направени на Cayenne. Ова го вклучува новото Porsche Driver Experience со стандардната дигитална група инструменти во заоблен дизајн и опционален дисплеј за патници. Стандардна опрема на Cayenne GTS вклучува спортски дизајн пакет, HD-Matrix Design LED фарови, воздушна суспензија со намалување на висината на возењето за 10 mm, Bose® Surround-Sound System и амбиентално осветлување.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично