ПОВЕЌЕ

    МАСК ВО НОВ БИЗНИС: Како од шега за неколку часа го продаде новиот парфем „Burnt Hair“ за милион долари

    Време зa читање: 2 минути

    Најбогатиот човек на светот, Илон Маск, намириса нова можност да профитира од чудни производи, лансирајќи парфем наречен „Burnt Hair” (“Изгорена коса“), за кој рече дека продал 10.000 шишиња и заработил милион долари за само неколку часа.

    „Со име како моето, влегувањето во бизнисот со мириси беше неизбежно – зошто воопшто чекав толку долго!?“ Праша Маск на Твитер, каде сега се опишува себеси како продавач на парфеми.

    „Суштината на одбивната желба“ е описот на веб-страницата на неговата најнова понуда, која чини 100 долари за шише и треба да започне со испорака во првиот квартал на 2023 година, со што ќе го подобри производот што Маск за првпат го промовираше во септември.

    Претходните мозочни бранови на најбогатиот човек на светот вклучуваа сопствен бренд на текила на Тесла, лансирана во 2020 година, и пар „кратки шорцеви“ за да ја означат победата на Маск над инвеститорите кои се обложија против производителот на електрични возила, сега највредната автомобилска компанија во светот.

    Неговата компанија Boring Company, компанија за тунели последно проценета на 5,7 милијарди долари, продаваше пламенофрлачи по 500 долари по парче на почетокот на 2018 година, со што собра 10 милиони долари. Тој исто така продал 50.000 капи од Boring Company.

    Амбициите на Маск низ годините се движеа од колонизација на Марс до создавање нова одржлива енергетска економија, а во тој процес тој изгради Тесла, ракетната компанија SpaceX и помали фирми.

    Минатата недела милијардерот предложи да продолжи со неговата оригинална понуда од 44 милијарди долари за да го купи Twitter Inc, повикувајќи на прекин на тужбата од страна на компанијата за социјални медиуми што можеше да го принуди да плати, без разлика дали сакаше или не.

    Доколку биде успешен, договорот ќе го постави Маск на чело на една од највлијателните медиумски платформи и ќе стави крај на неколкумесечните судски спорови што му наштети на брендот на Твитер и ја хранеше неговата репутација за непредвидливото однесување.

    Компанијата Боринг не одговори на прашањето колку долго планира да го задржи парфемот на листата производи.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично