Акциите на Zoom Video Communications Inc паднаа за вкупно околу 90% од нивниот врв на пандемијата во октомври 2020 година, бидејќи поранешниот мил инвеститор се бори да се прилагоди на светот по ковид. Само во вторникот кцијата падна за речиси 10%, откако компанијата ја намали годишната прогноза за продажба и го забележа најбавниот квартален раст, што предизвика најмалку шест брокери да ги намалат своите ценовни цели.
Компанијата, која стана познато име за време на заклучувањата поради популарноста на своите алатки за видео-конференции, се обидува повторно да се измисли со фокусирање на бизнисите, со производи како што се услугата за повикување облак Zoom Phone и хостинг за конференции кои нудат Zoom Rooms.
Сепак, аналитичарите велат дека каков било пресврт во бизнисот е сè уште неколку четвртини подалеку бидејќи растот во нејзината основна онлајн единица се забавува и конкуренцијата од Tims на Microsoft и Webex и Salesforce на Cisco заладувањето станува интензивно. „Зум има фундаментална маана – требаше да троши многу за да го задржи уделот на пазарот. Трошењето за да се прилепува, наместо да расте, уделот на пазарот никогаш не е добро место и беше знак за неволја што претстои“, Харгривс Лансдаун изјави аналитичарката за капиталот Софи Лунд-Јејтс.
Оперативните трошоци на компанијата се зголемија за 56% во третиот квартал бидејќи потроши повеќе за развој на производи и маркетинг. Неговата приспособена работна маржа се намали на 34,6% од 39,1% една година порано.
Некои брокерски куќи веруваат дека превземањата би можеле да помогнат во заживување на растот на Zoom, но главниот извршен директор Ерик Јуан на повикот по заработката рече дека продолжува да гледа засилена контрола на зделките за нови бизниси. „Играта не е завршена за нив, но без аквизиции ова е повеќегодишен пат кон враќање на повисок раст“, рече аналитичарот на Needham & Co, Рајан Кунц.