Благодарение на апликациите на мобилните телефони во 2020 година, повеќето работи што би не натерале порано да одиме во филијалите на банките може да се завршат со еден клик.
Сепак, се чини дека редиците на шалтерите не се намалуваат.
Колку ни требаат банки воопшто, и дали навистина треба да одиме на шалтерите, и кои услуги можеме да ги добиеме без да одиме во банка, е една од темите на годинешната конференција БИЗИТ.
Генералниот секретар на Здружението на српски банки, Владимир Васиќ, изјавува дека процентот на пензионери во Србија е 26 проценти, дека нивното учество е големо и дека енергијата мора да биде насочена кон тоа население.
„Банкарите мора да направат обид најстариот дел од населението да ја прифати оваа технологија“, рече Васиќ. Тој наведува дека помладите и средовечните луѓе се повеќе склони кон иновации, иако, како што наведе, постарите луѓе се малку помалку испреплетени со иновации.
„Оттука, одговорот на тоа зошто имаме редици пред некои банки, а половина ако е повеќе од тоа поради чекањето, може да се направи на друг начин, а не да се влегува во експозитурата. На нас банкарите е да ги мотивираме луѓето да користат дигитални услуги “, рече Васиќ.