Корпорацијата Мекдоналдс, која се опоравува од тешката епидемија на Е. Коли, избувнувањето, кое однесе еден живот и заболе над 100 луѓе, испрати шокови во индустријата за брза храна, предизвикувајќи драстични мерки од глобалниот синџир.
Компанијата ја детализираше својата стратегија за закрепнување во меморандум до вработените и франшизите, истакнувајќи го двонасочниот пристап: 35 милиони долари инвестиција во рекламни и маркетинг кампањи и 65 милиони долари финансиска поддршка за франшизите. Финансиската помош ќе вклучува одложување на киријата и авторски права за да се олесни економскиот данок на операторите со франшиза, од кои многумина пријавија значителен пад во продажбата и сообраќајот.
По отстранувањето на Quarter Pounders од приближно 20% од своите 13.000 локации во САД, Мекдоналдс потврди дека хамбургерите – сега со нова понуда на свеж исечен кромид – се враќаат на менито низ целата земја. Компанијата нагласи дека кромидот, претходно идентификуван како веројатен извор на епидемијата, е заменет со безбедно снабдување по ригорозни тестирања.
Американскиот центар за контрола и превенција на болести (ЦДЦ) објави во октомври дека ја истражува појавата на Е. Коли, која е поврзана со свежиот кромид што се користи како додатоци. Избувнувањето доведе до широко распространет страв кај потрошувачите и драматично намалување на продажбата, принудувајќи го Мекдоналдс да дејствува решително за да ги увери своите клиенти и франшизи.
Компанијата сега се фокусира на пораки кои го нагласуваат квалитетот, безбедноста и нејзината посветеност за справување со кризата.
„Ние сме посветени да им помогнеме на нашите франшизи да се движат во овој тежок период“, се вели во меморандумот. „Здравјето и безбедноста на нашите клиенти и вработени остануваат наш главен приоритет.
Избувнувањето имаше значително влијание врз продажбата на Мекдоналдс, при што нагло опаѓа пешачкиот сообраќај на погодените локации. Индустриските аналитичари сугерираат дека брзата и транспарентна реакција на компанијата може да биде критична за ублажување на долгорочната штета на нејзината репутација. Сепак, критичарите покренаа прашања за тоа како е дозволено да се случи таква сериозна епидемија, укажувајќи на потенцијални пропусти во надзорот на синџирот на снабдување.
Додека агресивниот план за закрепнување на Мекдоналдс има за цел да го стабилизира неговото работење, експертите од индустријата предупредуваат дека враќањето на довербата на потрошувачите може да потрае. Гигантот за брза храна мора да ја балансира непосредната финансиска поддршка за франшизите со постојан напор да ги увери клиентите за безбедноста на храната.
Одговорот на компанијата на избувнувањето најверојатно ќе послужи како студија на случај за управување со кризи во индустријата за брза храна, при што Мекдоналдс силно се обложува на стратегија од 100 милиони долари за враќање на својата репутација како лидер во секторот.