ПОВЕЌЕ

    КитКат и ДУРЕКС подобро продавани за време на пандемијата, но ќе поскапат, а причина е инфлацијата

    Време зa читање: 4 минути

    Производителот на KitKat и Nescafe, Nestle, предупреди дека ќе ги зголеми цените на своите производи поради зголемените трошоци за производство на неговите производи.

    Марк Шнајдер, шеф на групата за храна на Несле, изјави дека сите гранки на компанијата страдале од инфлација. Reckitt Benckiser, компанија за стока за широка потрошувачка зад Durex и Dettol, исто така, рече дека цените ќе се зголемат, но додаде дека се надева дека ќе апсорбира поголем дел од зголемувањата.

    Трошоците на Reckitt се зголемија за 11% во 2021 година, но главниот извршен директор Лаксман Нарасимхан рече дека тоа нема да значи зголемување на цените за тој износ, бидејќи компанијата има начини да ги „ублажи и управува цените“.

    „Ние се грижиме за конкурентноста на нашите брендови“, изјави тој за Би-Би-Си.

    Џеф Кар, главен финансиски директор, рече дека трошоците на фирмата се зголемени, почнувајќи од сурова нафта и пластика, до превозот и платите, но, додаде тој, компанијата ќе „апсорбира значителен дел“ од повисоките оперативни трошоци преку „ефикасност“ и „подобро купување“.

    Акциите на компанијата во четвртокот поскапеа за дури 5,4%.

    Во меѓувреме, Nestle соопшти дека веќе ги подигнала цените за 3,1% во четвртиот квартал за да ги надомести зголемените оперативни трошоци.

    „Нашите покачувања на влезните трошоци за 2022 година ќе бидат повисоки од 2021 година, тоа е нешто што ќе се одрази во нашите цени“, рече г-дин Шнајдер. „Од некои од овие работи можете да се заштитите, а некои не“, додаде претставникот на Несле.

    Компаниите за широка потрошувачка претходно предупредуваа на поскапувања на производите поради зголемените трошоци за суровини, енергија и работна сила.

    Тоа ќе го зголеми притисокот врз домаќинствата кои се соочуваат со криза на трошоците за живот.

    Неодамнешните податоци покажаа дека инфлацијата достигна 30-годишен максимум од 5,5% во годината до јануари, а Банката на Англија прогнозира дека трошоците за живот би можеле да достигнат над 7% до пролет – далеку над целта за инфлација од 2%.

    Трошоците за гас и електрична енергија треба да се зголемат во април кога ќе се воведе новата, повисока граница на цената на енергијата. Во исто време компаниите, нивниот персонал и самовработените ќе платат 1,25 п повеќе во фунта за Националното осигурување.

    Дени Хјусон, финансиски аналитичар во AJ Bell, рече дека сопствениците на големите брендови се соочуваат со „важен тест со оглед на притисоците врз трошоците за живот“.

    „Потрошувачите можеби нема да можат да го задржат растот на цените и затоа постои ризик да купат помалку од популарните и поскапи брендови и/или да тргуваат со поевтини опции“, додаде таа.

    Зголемување на продажбата

    Од компанијата Нестле, која исто така ги произведува Cheerios и Smarties, изјавија за Би-Би-Си дека вкупната продажба се зголемила за 3,3% до 87,1 милијарди швајцарски франци минатата година, а дека нето добивката на фирмата пораснала за 38,2% до 16,9 милијарди швајцарски франци.

    Продажбата била поттикната од силната побарувачка за кафе, производи за домашни миленици и здрава храна за време на пандемијата.

    И компанијата Reckitt Benckiser, која е сопственик на брендот Дурекс, исто така објави дека нивната продажба за цела година се зголемила за 3,5%, над очекувањата, во делот на побарувачката за хигиенски и здравствени производи. Притоа средствата за хигиена предничеа со продажбата зголемена за 1,6% во годината до 5,9 милијарди фунти, вклучувајќи го и порастот на продажбата на Air Wick, Lysol, Finish и Vanish.

    Продажбата на кондоми Durex, лубриканти KY и производи за отстранување на влакна Veet беше зголемена со укинување на локдауните. Производителот информираше дека продажбата на американскиот спреј за чистење и дезинфекција Lysol била за околу 90% поголема во споредба со 2019 година. Оттаму очекуваат дека нивниот бизнис со хигиенски продукти ќе има корист од посилната продажба на третмани за настинка и грип.

    Минатата недела, Унилевер, фирмата зад брендовите како што се Marmite и Dove Soap, рече дека повторно ќе ги зголеми цените оваа година бидејќи нејзините општи трошоци продолжуваат да растат.

    Компанијата, која исто така произведува сладолед Бен и Џери и мајонез Хелманс, соопшти дека се соочува со дополнителни трошоци од 3,5 милијарди евра само во 2022 година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично