ПОВЕЌЕ

    Кинескиот производител на автомобили BYD на пат да ги победи Honda и Ford во продажбата

    Време зa читање: 4 минути

    Кинескиот производител на електрични возила (EV) BYD е на пат да продаде повеќе автомобили од етаблираните ривали Honda и Ford во 2024 година, бидејќи се чини дека компанијата ќе ја надмине својата цел за продажба во 2024 година од четири милиони единици.

    Според податоците доставени до берзата во Хонг Конг (HKSE), BYD продаде 506.804 возила во ноември, најбрзо растечкиот месец оваа година. Ова ја доведе неговата вкупна продажба досега оваа година на околу 3,7 милиони единици, што е скок од 40% во споредба со истиот период минатата година.

    Спротивно на тоа, Ford продаде околу 3,3 милиони единици во првите девет месеци од годината, при што Honda продаде приближно 3,11 милиони возила помеѓу јануари и октомври 2024 година.

    Продажбата на BYD оваа година главно беше зголемена од plug-in хибридите, кои забележаа пораст од речиси 70% досега оваа година, во споредба со истиот период во 2023 година.

    Преземени мерки за да продолжи продажбата на автомобили во Кина

    Во ноември, продажбата на BYD првенствено се зголеми поради големиот број на тргување со автомобили, кои се субвенционирани од кинеската влада. Ова е обид на владата да го заживее пазарот на автомобили, како и да ја зголеми потрошувачката на потрошувачите и да ја поддржи економијата.

    Силните перформанси на компанијата влијаеа и на другите големи производители на автомобили, како што е Tesla, која забележа пад на продажбата во ноември во Кина, бидејќи продолжува да губи удел на кинескиот пазар од BYD.

    BYD, исто така, има корист поради странските производители на автомобили кои се повеќе се борат во Кина неодамна. Компаниите како Stellantis, Honda, Toyota и Nissan мораа да ги затворат кинеските фабрики и да ги намалат работните места во изминатите неколку месеци, бидејќи се повлекуваат од производството на возила со традиционални мотори со согорување.

    Слично на тоа, Volkswagen, исто така, мораше да ги намали своите операции во Кина, со продажба на своите операции во Ксинџијанг, оставајќи го BYD со поголем удел на пазарот.

    Покрај домашниот кинески пазар, BYD, исто така, постојано добива пазарен удел во Европа, како и во други земји како Тајланд, Јапонија и Мексико, во текот на изминатите неколку месеци. Голем дел од неговата популарност е поради неговата релативно пониска цена во споредба со европските модели, како и неговиот елегантен дизајн и опсегот на карактеристики.

    Компанијата, како и другите кинески производители на автомобили, како што се Geely и SAIC, исто така, постојано го подобруваат нивниот квалитет, внимавајќи да ги зајакнат безбедносните карактеристики и да ги поправат проблемите со квалитетот.

    Со оглед на тековниот пораст на трошоците за живот во многу делови од светот во моментов, BYD забележа пораст на интересот од купувачите кои сакаат да се префрлат на електрични возила, но по поевтина цена.

    BYD сè уште може да се соочи со предизвици

    Иако BYD забележа релативно стабилни перформанси во последните неколку месеци, некои предизвици сè уште остануваат. Еден од најголемите предизвици неодамна беше ЕУ воведувањето повисоки царини за кинеските електрични возила увезени во блокот.

    Овој потег уследи по наводите на кинеската влада дека ги субвенционира домашните производители на ЕВ, со што им дозволи да ги продаваат своите возила по многу поевтини цени во Европа, што пак ги поткопува европските производители на автомобили. BYD сега се соочува со дополнителна тарифа на ЕУ од 17%, над вообичаената тарифа од 10% за електричните возила на батерии увезени во ЕУ.

    Ова потенцијално би можело да го намали нејзиниот удел на европскиот пазар во следните неколку месеци, со тоа што ќе ги поскапи европските потрошувачи да ги купат моделите на компанијата.

    Препознавањето на брендот на BYD на западните пазари, исто така, сè уште не е многу силно, што често значи дека неколку западни потрошувачи претпочитаат да платат повеќе за бренд што го препознаваат и им веруваат повеќе, наместо да изберат релативно непознат странски бренд.

    Во одредени случаи, понудите на BYD се само малку пониски цени од другите популарни марки, како што е Volkswagen, што можеби не е секогаш доволно за да ги убеди купувачите да ги изберат.

    Тековните тензии ЕУ-Кина и САД-Кина, исто така, предизвикаа зголемени вознемирености за загриженоста за синџирот на снабдување, кога станува збор за кинеските брендови, во случај на ескалација на трговски војни.

    Неколку кинески EV модели, вклучително и оние на BYD, исто така се соочија со голем број софтверски проблеми, како и проблеми со квалитетот. Иако компаниите презедоа неколку чекори за да ги подобрат овие неодамна, тие сепак може да останат грижа за купувачите.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично