ПОВЕЌЕ

    Јавноста има недостаток на доверба во владинoто и корпоративното однесување, открива годишниот Глобален ESG Монитор на SEC Newgate

    Време зa читање: 6 минути

    Компаниите и владите ширум светот не успеваат да ги исполнат очекувањата на јавноста во однос на однесувањето поврзано со ESG, открива четвртиот годишен извештај ESG Монитор на SEC Newgate, глобалната групација за стратешка комуникација, застапување и истражување.

    Истражувањето,* во кое учествуваа повеќе од 14.300 луѓе од 14 земји или територии, открива силни очекувања од јавноста кон владите да постапуваат одговорно во однос на ESG прашањата, при што скоро три од пет лица (58%) му даваат важност од 9 или 10 од 10 на ова прашање.

    Слично мнозинство (54%) го кажаа истото за големите компании, додека очекувањата се пониски за малите и средни компании (37%).

    Испитаниците дадоа незадоволителни оценки за сите три групи кога станува збор за постигнување силни резултати во ESG. Малку повеќе од половина ги оценија владите и големите компании со 7 или повеќе од 10 (53% и 54%), со малку попозитивен став кон малите и средни компании (58%).

    Речиси две третини од испитаниците (65%) исто така изјавија дека компаниите треба да играат поактивна улога во општеството – но правилното постигнување на рамнотежата е од клучно значење.

    Исто така, постои силно уверување (73%) дека успешно исполнување на ESG одговорностите не мора да биде на сметка на профитабилноста, додека огромното мнозинство (78%) верува дека компаниите треба да дејствуваат во најдобар интерес на сите засегнати страни, наместо да ги приоритизираат акционерите пред другите засегнати страни.

    Покрај тоа, истражувањето покажа дека свесноста за поимот „ESG“ останала стабилна во 2024 година, со 54% глобално во споредба со 53% во 2023 година. Испитаниците во Хонг Конг (43%), Сингапур (41%) и ОАЕ (39%) почесто изјавиле дека имаат добро разбирање за ESG, додека Грција (11%), Колумбија (11%), Полска (9%) и Шпанија (9%) покажале најниско ниво на разбирање.

    Истражувањето исто така откри клучна демографска група: оние кои се свесни за ESG најчесто се мажи, под 50-годишна возраст, со универзитетско образование и кои редовно ги следат вестите.

    Во однос на комуницирањето на нивните грижи околу ESG, големо мнозинство од луѓето (73%) се согласија дека компаниите треба појасно да комуницираат што прават за да го подобрат своето работење во областа на животната средина, општествената одговорност и управувањето. И речиси половина (44%) од анкетираните изјавиле дека не им веруваат на изјавите на компаниите за нивните активности или постигнувања поврзани со ESG.

    Говорејќи за наодите, Фиоренцо Талијабуе, извршен директор на групацијата SEC Newgate, изјави: „Нашиот глобален ESG монитор откри дека недостатоците во корпоративната комуникација се очигледни, при што големо мнозинство верува дека компаниите треба појасно да комуницираат што прават за да го подобрат своето работење во однос на ESG прашањата и да ги задоволат потребите на засегнатите страни.“

     „Усогласеноста со стандардите за ESG извештаи е само почетна точка; таа значи дека бизнисот ги исполнува своите регулаторни обврски, но не значи добра пракса или амбициозен план за постигнување влијание преку корпоративните операции.“

    „Очигледно е дека е потребен внимателен пристап за да се надмине скептицизмот, бидејќи многумина не им веруваат на тврдењата на компаниите за ESG, а исто така многумина веруваат дека компаниите фокусирани на ESG иницијативи се премногу политички ориентирани.“

    “Business is under intense scrutiny on ESG issues, but failing to act ambitiously and failing to be transparent about your plans and achievements on ESG issues poses a significant reputational risk.”

     Истражувањето исто така ги анкетираше луѓето за нивните најголеми причини за загриженост, со фокус на нивните непосредни потреби.

    Топ пет глобални причини за загриженост вклучуваат:

    1. Обезбедување на квалитетна и достапна здравствена заштита за сите
    2. Намалување на криминалот и насилството
    3. Справување со растечките трошоци за живот
    4. Обезбедување сигурни и достапни залихи на храна
    5. Зајакнување на економијата

    Покрај тоа, испитаниците беа прашани за иднината на нивните земји. Мислењата значително се разликуваа од земја во земја, при што оптимизмот повторно беше најголем во ОАЕ, Сингапур и Хонг Конг. И покрај некои подобрувања во споредба со 2023 година, во целина, мнозинството верува дека нивната земја оди во погрешна насока.

    Процент на луѓе кои веруваат дека нивната земја/територија се движи во вистинската насока:

     Глобален просек: 47% (49% во 2023)

    ОАЕ: 97% (98%)

    Сингапур: 86% (84%)

    Хонг Конг: 75% (77%)

    Полска: 50% (29%)

    Бразил: 47% (ново)

    Австралија: 46% (47%)

    Шпанија: 40% (45%)

    Велика Британија: 37% (26%)

    Колумбија: 37% (40%)

    САД: 37% (37%)

    Италија: 35% (39%)

    Германија: 29% (35%)

    Грција: 26% (ново)

    Франција: 16% (27%)

    Додавајќи коментар за истражувањето, Сју Веркоу, раководен партнер на SEC Newgate Австралија и извршен директор на SEC Newgate Research, изјави: „Нашиот годишен ESG монитор покажа дека луѓето имаат високи очекувања од организациите да се однесуваат одговорно во однос на ESG прашањата, но резултатите за владите и компаниите остануваат разочарувачки.“

     „И покрај другите итни извори на загриженост на јавноста во нивниот секојдневен живот, повеќето сè уште ги сметаат прашањата поврзани со животната средина, општествената одговорност и управувањето како важни за решавање – дури и ако не ги гледаат низ формална ‘ESG’ призма.“

     „Ова претставува и комуникациски и оперативен предизвик за компаниите и владите. Сè уште има многу повеќе работа што треба да се направи кога станува збор за ESG.“

     Контакт за медиуми: groupcomms@secnewgate.co.uk

     

    За SEC Newgate

    • SEC Newgate е глобална групација за стратешка комуникација и застапување, водена од истражувања и сознанија, со седиште во Милано, Италија.
    • Работи на спојот на бизнисот, политиката, заедниците, пазарите и медиумите за да постигне позитивни резултати за клиентите и заедниците во поврзан свет, каде што компаниите сè повеќе имаат потреба од комуникациски партнери со силни локални корени, глобален опфат и вистински претприемачки дух, предводен од талентирани луѓе.
    • Тимот на SEC Newgate функционира беспрекорно на пет континенти, помагајќи им на клиентите јасно да го демонстрираат нивното значење и вредност, обезбедувајќи постојано советување и поддршка, и спроведувајќи кампањи на локално, национално и меѓународно ниво.
    • Повеќе информации се достапни на веб-страницата на групацијата: www.secnewgate.com

    За V+O Group

     V+O е лидер на пазарот во Југоисточна Европа и дел од глобалната мрежа на SEC Newgate.

    Доверлив партнер и агенција од референца за повеќе од 350 компании во регионот. Обезбедува комуникациски услуги во сите дисциплини, од односи со јавност и застапување до ангажирање на инвеститори и програми за одржливост. Повеќе информации се достапни на веб-страницата на групацијата: www.vando.gr/

    Како беше спроведено истражувањето*

     SEC Newgate анкетираше повеќе од 14.300 луѓе онлајн во 14 земји и територии помеѓу 4-ти и 29-ти јули. Учесниците беа избрани од панели за пазарни истражувања, а анкетата беше преведена и пополнета на локален јазик.

    Квоти беа поставени според возраст, пол и локација за да се обезбеди национално репрезентативен примерок од граѓани на возраст од 18+, а финалните резултати беа прилагодени според вистинските пропорции на возраст и пол во секоја земја или територија. За „вкупните“ резултати, секоја земја е сметана еднакво.

    Земјите и териториите вклучуваат: Австралија, Бразил (нов регион за истражувањето), Колумбија, Франција, Германија, Грција (нов регион за истражувањето), Хонг Конг, Италија, Полска, Сингапур, Шпанија, ОАЕ, Велика Британија и САД.

     

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично