ПОВЕЌЕ

    Искуството на клиентите и вработените – супермоќта што ја обликува иднината на современите компании

    Време зa читање: 4 минути

    На 16-ти април 2025 година, во хотелот DoubleTree by Hilton во Скопје, се одржа Третата интернационална конференција за искуство на клиенти и вработени – CX & EX Conference ’25, во организација на Македонската асоцијација за искуство на клиенти и вработени (MACEX). Настанот ги обедини водечките професионалци од регионот и пошироко, со цел да се дискутира за тоа како човечкиот фактор станува стратешка вредност и клучна предност на успешните компании.

    Под темата „Човечкото искуство – супермоќта што ја води иднината“, конференцијата понуди инспиративни говори и актуелни дискусии за улогата на лидерството, дигиталната трансформација, емоционалната интелигенција и развојот на компаниите кои ги ставаат клиентите и вработените во сржта на својата стратегија.

    Меѓу панелистите беше и г-ѓа Бјанка Катру, Директорот на Oдделот за Човечки ресурси и Финансии и Генерален Менаџер на М Брокер, која зборуваше за новите улоги на лидерите, за тоа како се балансира технолошкиот напредок со човечкиот фактор, и за тоа како компаниите денес треба да го мерат вистинскиот успех.

    „Растот на компанијата денес не се гради само со бројки, туку со искуства. Клиентите очекуваат разбирање, автентичност и искрена грижа, а вработените бараат средина каде што ќе бидат слушнати и вреднувани. Нашата цел како лидери е да создадеме култура каде што секој се чувствува дел од заедничка визија,“ истакна Бјанка.

    За тоа како се менува улогата на „Менаџерот” таа додаде:

    „Менаџерот повеќе не е само стратег и носител на одлуки. Тој е мотиватор, пример и чувар на вредностите во компанијата. Во време кога очекувањата се менуваат со огромна брзина, лидерот мора да биде отворен, приспособлив и човечки насочен.“

    На прашањето како се балансира технологијата со човечката комуникација, Катру објасни:

    „Технологијата е наш сојузник – таа ни овозможува брзина и ефикасност. Но, токму човечкиот елемент е тоа што прави разлика. Во М Кеш и М Брокер, технологијата ја користиме за да ги ослободиме вработените од рутина и да им овозможиме да се посветат на значајното: иновации, комуникација и поврзување со клиентите.“

    Во делот за идни KPI-мерки за успех, таа нагласи:

    „Финансиските индикатори се важни, но не го кажуваат целиот успех. Мораме да измериме и доверба, ангажираност, емоционална поврзаност. Да следиме како се чувствуваат клиентите кога работат со нас, колку често не препорачуваат, и како вработените ја доживуваат својата улога во компанијата. Тоа се новите параметри на успех.“

    На можеби и едно од најбитните и најактуелните прашања на со која што се соочуваат   компаниите во работењетео е прашањето , поврзано со внатрешната култура и задржувањето на таленти:

    „Во време кога младите сѐ почесто менуваат работни места, како успевате да задржите талентирани вработени?“

    На што Катру одговори:

    „Културата на компанијата е тоа што задржува луѓе. Ние инвестираме во развој, слушаме идеи, даваме простор за раст и признавање. Луѓето не заминуваат од компанија што ги гледа, слуша и поддржува. Тие остануваат таму каде што се чувствуваат важни.“

    Конференцијата опфати и актуелни теми како:

    • Градење организација водена од страст кон клиентите,
    • Психологија на однесување и лидерски предизвици,
    • Човечкиот фактор и искуството како конкурентска предност – согледувања од меѓународна сертификација.

    Настапот на М Кеш на овој значаен настан уште еднаш ја потврди позицијата на компанијата како современ и иновативен лидер кој го става човекот во сржта на сè што прави – клиент, вработен, партнер.

    ПР Објава

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично