ПОВЕЌЕ

    ИНТЕРВЈУ I ВЛАДИМИР РИСТЕВСКИ: „Бизнис Лидер“ треба да биде катализатор на храброст

    Време зa читање: 7 минути

    Дејствува во два професионални света, со иста цел – апстрактната визија да се претвори во нешто што луѓето можат да го почувствуваат и доживеат. Во светот на креативната стратегија и во светот на архитектурата на искуства. Владимир Ристевски е извршен директор во Евентика, како и партнер и креативен директор на Пиксел. Нашиот пазар честопати страда од страв од експериментирање, но зоната на комфорот мора да се напушти и „лудите“ идеи да се трансформираат во реални проекти, вели во интервјуто за Пари.

    На такви чекори ќе бидат охрабрени присутните на „Бизнис Лидер“, конференција што во организација на Евентика“ ќе се одржи в среда. Зашто, креативноста и иновацијата се решенијата за статус кво состојбата во која подолго време се наоаѓаме како земја, посочува Ристевски.

    Пари: Самиот назив на конференцијата – „Бизнис лидер“, ја истакнува улогата на луѓето кои стојат зад компаниите и брендовите. На професионалната патека сте поврзан со две компании, каде што идеите добиваат облик и вредност. Што за Вас значи тоа што сте овде, на собирот на највлијателните и најуспешните лидери и претприемачи?

    Ристевски: Ова ја допира самата суштина на она што се обидуваме да го постигнеме. Мојот професионален пат е посветен на тоа како на идеите да им се даде облик, душа и вредност. Во „Пиксел“, како фул сервис агенција, тоа го правиме секојдневно на микро ниво – работиме со поединечни компании и брендови, и им помагаме како да ја раскажат својата приказна и да изградат силна врска со својата публика.

    Но, „Бизнис лидер“ е нешто сосема друго. Тоа е макрокосмосот. „Бизнис лидер“ е платформа која, заедно со мојот тим во „Евентика“, ја создадовме со длабока намера и со големата слика предвид. Затоа, за мене, да се биде овде не е само чест, туку пред сѐ и огромна одговорност. Одговорност да се создаде простор каде што сите тие индивидуални заложби од највлијателните умови во нашата земја ќе можат да се поврзат и заедно да ја изградат основата на нашата заедничка економска иднина.

    Овде не сме само за да размениме визит-картички. Овде сме за да го вкрстиме нашиот интелектуален капитал, да ги споиме нашите визии и да го претвориме збирот на индивидуални успеси во национална платформа за иднината. За мене, ова е кулминација на мојата досегашна работа – транзиција од градење брендови кон градење екосистем во кој тие брендови ќе можат уште повеќе да напредуваат.

    Пари: Кое е Вашето лично очекување од оваа конференција – инспирација, размена на идеи, можност за нови деловни потфати и соработка?

    Ристевски: Секако, инспирацијата и размената на идеи се темелот на секој ваков настан. Но, моето лично очекување, или поточно, мојата амбиција за оваа конференција, оди многу подалеку од тоа. Инспирацијата е почетната искра, но ние сме тука за да изградиме моментум на промени откако ќе заврши настанот.

    Прво, очекувам оваа конференција да биде катализатор на храброст. Од моето долгогодишно искуство во креативната индустрија, знам дека нашиот пазар честопати страда од страв од експериментирање. Се стремиме кон сигурни решенија, иако знаеме дека вистинскиот раст доаѓа од смелите потези. Моето очекување е дека разговорите и приказните што ќе се споделат овде ќе ги охрабрат лидерите да излезат од комфорната зона и да ги претворат своите „луди“ идеи во реални проекти. Креативноста и иновацијата се решенијата за статус кво состојбата во која подолго време се наоаѓаме како земја.

    Второ, очекувам да се родат неочекувани синергии. Во маркетингот, најмоќните кампањи често настануваат кога два навидум неспоиви бренда ќе најдат заедничка вредност. Истото важи и за бизнисот. Очекувам лидерот од технолошкиот сектор да најде партнер во агро-бизнисот, банкарот да пронајде заеднички јазик со креативецот. Би сакал да видам не само нови деловни потфати, туку сосема нови деловни модели кои ќе произлезат од вкрстувањето на различни индустрии и перспективи.

    Во идеално сценарио, ќе си заминеме со конкретни акциски планови и, уште поважно, со нови партнери со кои ќе ги реализираме тие планови.

    Пари: Како креативен директор се соочувате со предизвикот да ја претворите визијата на клиентите во уникатно искуство. Што е тоа што еден настан го прави успешен и впечатлив?

    Ристевски: Тука баш се поврзуваат моите два професионални света – светот на креативната стратегија во „Пиксел“ и светот на архитектурата на искуства во „Евентика“. И во двата случаи, целта е иста: да се претвори апстрактна визија во нешто што луѓето можат да го почувствуваат и доживеат. Според мене, еден настан не е само збир на говори и панели. Тој е внимателно режирана приказна. За да биде успешен и впечатлив, мора да почива на три клучни столба.

    Првиот столб е јасната цел – „Зошто?“. Еден настан мора да има душа и мисија. За „Бизнис лидер“, нашето „зошто“ е да ја раздвижиме економијата преку поттикнување на храброст и соработка. Секој елемент од конференцијата е треба да е во насока на остварување на таа цел.

    Вториот столб е беспрекорната изведба и емотивното патување – „Како?“. Еден успешен настан е како добар филм. Има приказна, заплет и расплет. Искуството започнува од моментот кога некој ќе слушне за настанот, преку процесот на регистрација, до почетокот, атмосферата, квалитетот на звукот, светлото, и секако, содржината.

    И третиот, можеби најважен столб, е мерливиот исход – „Што потоа?“. Најдобрите настани не завршуваат кога ќе си отидат учесницитер. Тие се почеток на нешто ново. Успехот се мери со бројот на нови партнерства, иницирани проекти и променети перспективи. Успешен настан е оној кој ги поттикнува учесниците на дејствување. Токму и затоа проектот „Бизнис лидер“ започна со гала вечера и награди и се проширува со конференција и со други настани под таа капа.

    Пари: Вашата работа е комбинација од креативност, стратегија и лидерство. Што би им препорачале на младите луѓе кои сакаат да изградат кариера во креативната индустрија и да станат препознатливи лидери?

    Ристевски: Патот до лидерството не е права линија, но верувам дека некои навики можат да го забрзаат. Би им препорачал три работи на младите амбициозни професионалци.

    Прво, бидете опседнати со учење, но надвор од вашата област. Ако сте дизајнер, учете за финансии. Ако сте програмер, учете за психологија на продажба. Вистинската иновација се случува на пресекот на различни дисциплини. Лидерството бара да ја гледате целата слика, а тоа е невозможно ако зборувате само еден „професионален јазик“. Промените секогаш започнуваат со кога ќе тргнете да работите на себе.

    Второ, барајте ги „мирните води“ за да направите бранови. Најголемата замка во кариерата е удобноста и комфор зоната. Кога мислите дека сè е под контрола и влегувате во рутина, сфатете дека е време за промена. Најголемите можности за раст и за докажување лежат во решавањето на проблемите кои сите ги заобиколуваат или во менувањето на процесите кои сите ги прифаќаат здраво за готово. Немојте да се плашите да го поставите прашањето: „Зошто вака го решаваме овој проблем?“

    Трето, работете на градење соработки. Денес, успехот е тимски спорт. Не е доволно само да бидете добри во тоа што го работите; мора да бидете добри и во тоа да ги направите другите околу вас подобри. Научете да создавате вредност со другите, а не само за другите. Тоа е разликата помеѓу добар професионалец и вистински лидер.

    И за крај, тука е директната конекција токму со овој настан. Конференција како „Бизнис лидер“ е најдобрата подлога за ова. Тоа е местото каде што можете да учите директно од најискусните, да ги идентификувате „мирните води“ во нашата економија кои чекаат на вашите бранови, и да го изградите вашиот директната конекција преку поврзување со сегашните и идните лидери на оваа земја. Инвестирајте во такви искуства – тоа е најдобрата инвестиција во вашата иднина.

    Преземањето на авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и важат условите опишани на следниот линк.
    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично