ПОВЕЌЕ

    ИНФЛАЦИЈАТА УДРИ И ПО ПИЦИТЕ: Акциите на Domino’s паднаа за 11%

    Време зa читање: 2 минути

    Проблемите со испораката на Доминос не се завршени. Во последниот квартал од 2022 година, продажбата на отворени локации најмалку една година забележа раст од само 0,9% во Соединетите Држави, под очекувањата на аналитичарите. Акциите паднаа за околу 11% во четвртокот по резултатите. „Искусивме значителен притисок врз нашиот бизнис со испорака во САД во 2022 година“, напиша извршниот директор Расел Вајнер во изјавата за финансиските резултати во четвртокот.

    Во четвртиот квартал, испораките во продавниците отворени најмалку една година паднаа за 6,6% во споредба со истиот период минатата година, рече CFO Sandeep Reddy за време на аналитичарскиот повик во четвртокот.

    Од компанијата очекуваат проблемот да продолжи и оваа година. Бидејќи инфлацијата е сè уште висока, клиентите можеби мислат дека таксите за испорака, кои ги поставуваат локалните продавници и франшизи, едноставно не вредат.

    „Како што видовме во последната рецесија, испораката се движи со економијата, особено за клиентите со помал расположлив приход, кои претставуваат значителен дел од нашиот бизнис“, рече Вајнер.

    „Секој ден, клиентите за испорака ќе одлучуваат каде да ги потрошат своите тешко заработени долари. Затоа, треба да ја задржиме вредноста и да продолжиме да ја подобруваме нашата услуга“. Вајнер истакна дека иако времето на услугата е подобрено, „тие не се подобри отколку што беа во 2019 година и тоа е место каде што треба да одиме“.

    Синџирот на пици ја обвини бавната продажба на недостигот од возачи за испорака на почетокот на минатата година.

    Domino’s не е единствениот синџир на пица што забележа бавен раст во четвртиот квартал. Papa John’s, кој исто така објави резултати во четвртокот, рече дека продажбата во нејзините продавници отворени најмалку една година пораснала за 1% во четвртиот квартал. Неговата акција беше намалена за околу 7% во четвртокот наутро.

    Во текот на летото, Папа Џонс претстави пица во чинии, нова ставка од менито за која мислеше дека може да помогне во „pizza fatigue“ (заморот од пицата) ширум индустријата. „Постои општа мисла дека може да има малку замор од пицата“, рече тогаш Скот Родригез, СВП за стратегија за мени и иновации во Папа Џонс. „Затоа што тоа е сè што имавме во последните неколку години“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично