Хибридна сила со четири цилиндри за новиот теренец Mercedes-AMG GLC
Mercedes-AMG го лансираше својот најнов жежок SUV, брзиот GLC Coupe, во 43 и 63 S форми. Најмоќната верзија, AMG GLC 63 S, добива 680 КС, додека AMG GLC 43 мора да биде доволен со само 421 КС. Меѓутоа, онаму каде што некогаш сте очекувале да го слушнете рикањето на V8 или ржењето на V6 во кој било автомобил, сега има само четири цилиндри и многу батерија.
Благ или приклучен хибрид
Тоа е затоа што AMG GLC 63 S и 43 го користат најновиот 2.0-литарски турбо AMG мотор со четири саксии во комбинација со plug-in хибриден модул или благ хибриден систем кој додава електричен засилување на нивната нишалка со чекан.
Да почнеме со името – AMG GLC 63 S. Дури и без засилување на батеријата, овој мотор M139-L би бил прилично брз, благодарение на додавањето на сложениот електричен гас турбополнач. Ова користи мал електричен мотор со дијаметар од 4 cm врзан за влезното вратило на турбото, кое го врти работното коло за да помогне да се избегне какво било задоцнување на турбото чекање и чекање. Штом електричниот бит ќе го достигне турбото на брзина, поконвенционалната страна погон на издувните гасови ја презема контролата. Тој е страшно паметен, а Mercedes вели дека тоа е единствениот таков систем во моментов во производство. Има дури и систем против заостанување во стил на рели автомобил, каде што кога возачот ќе го намали гасот или сопирачките, технологијата може да го одржува зголемениот притисок во секое време. Сето тоа е управувано од електричен систем од 48 волти, а Mercedes тврди дека е дизајниран врз основа на турбо технологијата што ја користи тимот на Merc-AMG F1.
Тој му овозможува на овој 2.0-литарски мотор да произведе огромни 476 КС, со вртежен момент од 545 Nm. Што е многу, но почекајте – има уште. Треба да ја земеме предвид хибридната страна на нештата.
Поставен на задната оска е електричен мотор со 204 КС, кој добива сопствен дискретен менувач со две брзини. Со компактната батерија од 6,1 kW поставена над неа, тој мотор делува директно на задните тркала за максимално време на одзив, но исто така може да ги врти предните тркала, доколку е потребно, преку сложен систем на погонска осовина.
Електричен опсег од 12 км
Можете да ја полните оваа мала батерија од електричната мрежа, но бидејќи ви дава досег од само 12 километри, не сме сигурни дека има многу поента (освен да се обезбеди AMG GLC 63 S нешто подобри WLTP бројки отколку што инаку би било случајот …). Не, поентата овде е поголема моќ – 680 КС и 1.020 Nm вртежен момент заедно, благодарение на континуираната моќност на батеријата од 80 kW и нејзината способност да „спринт“ на 150 kW десет секунди одеднаш.
Тоа е доволно за да го забрзате овој AMG GLC 63 S до 100 km/h за само 3,5 секунди и да ја продолжите максималната брзина, каде што е дозволено, се разбира, од 275 km/h. Има поголема паметност во тоа како работи тој електричен мотор поставен одзади. Мерцедес вели: „Наместо ESP интервенција при сопирање, електричната машина исто така може да ја регулира тракцијата штом тркалото сигнализира премногу лизгање. За да го направите ова, интелигентната контрола го намалува погонскиот вртежен момент на електричната машина, кој се пренесува на тркалото преку диференцијалот за блокирање на задната оска. Резултат: ESP не мора да интервенира или интервенира само подоцна“.
AMG GLC 43 4MATIC, не е изненадувачки, помалку отежнат, но се сомневаме дека некој разумен човек би бил разочаран од 421 КС и 500 Nm. 43 не е plug-in хибрид, туку благ хибрид со електричен систем од 48 волти и компактен електричен мотор кој може да ја зголеми моќноста и вртежниот момент за 10 kW кога е потребно.
Ќе бидете побавни од 63 S, се разбира, но 0-100 km/h за 4,8 секунди и максимална брзина од 250 km/h сигурно никому не му е бавно.
Двата модела добиваат деветстепен автоматски менувач со двојна спојка со функција за заштеда на гориво и функција за контрола на лансирање Race Start што не штеди гориво. 43 добива погон на четири тркала со пристрасен заден погон (69 отсто од моќта оди на задните), додека 63 S добива целосно променлив систем за погон на четири тркала.
Активна контрола на тркалање
И двата автомобили, се разбира, го добиваат системот AMG Dynamic Select, кој ви овозможува да изберете режими на возење и да го поставите управувањето, возењето и одговорот на моторот на автомобилот по ваш вкус. И двете добиваат AMG aise Контролна суспензија со приспособливи амортизери, а активната контрола на тркалање го одржува телото рамно во свиоци.
Има и тристепено AMG серво волан чувствително на брзина со активно управување на задната оска, кое ги врти задните тркала до 2,5 степени.
Двата автомобили добиваат соодветно масивни сопирачки. 43 има внатрешно вентилирани и перфорирани дискови на сопирачките со димензии 370 x 36 милиметри со четириклипни фиксни клешти монтирани на предната оска и 360 x 26 милиметри на задната страна со пловечки клешти со еден клип.
Во меѓувреме, 63 S го добива композитниот систем за сопирање AMG со високи перформанси со фиксни клешти со шест клипови напред (со внатрешно вентилирани и перфорирани дискови на сопирачките 390 x 36 mm) и пловечки клешти со еден клип назад (со внатрешно вентилирани и перфорирани сопирачки дискови 370 x 26 mm).
Двата автомобили ги добиваат потребните комплети за каросерија AMG со решетка „Panamericana“ и густи алуминиумски тркала со дијаметар до 21 инчи. Можете исто така да додадете „Ноќни пакети“ и „Carbon Pack“, кои го претвораат целиот надворешен хром во црно или јаглеродни влакна, а има и високоразбран модел Edition 1 за време на лансирањето.
Внатре, има Nappa кожа насекаде, облоги од јаглеродни влакна каде што не е Nappa, и графика и менија специфични за AMG за дигиталните инструменти и екраните за инфозабава. 63 S го добива и софтверот Track Pace, кој е телеметриски систем во стил на тркачки автомобил кој бележи повеќе од 80 различни точки на податоци за да можете да го анализирате вашето возење во текот на денот. Иако, за да бидеме фер, ако го носите овој SUV купе тежок два тона на патека, треба да зборуваме за вашите животни избори.
„Со новиот Mercedes-AMG GLC Coupé, им се обраќаме на клиентите кои бараат спортски начин на живот и динамичен дизајн во комбинација со импресивни перформанси. Различните и висококвалитетни технички компоненти гарантираат највисоко ниво на динамика во возењето и задоволство. Со врвот моделот GLC 63 S E Performance Coupé, сега го нудиме и нашиот иновативен хибриден погон во овој сегмент, кој гарантира широк опсег на возачко искуство“, изјави Мајкл Шибе, извршен директор на Mercedes-AMG GmbH и шеф на деловните единици на Mercedes-Benz G-Class. & Mercedes-Maybach.