ПОВЕЌЕ

    Иднината на АИ во европските домови изгледа светла со доверливи решенија за приватноста од Samsung

    Време зa читање: 6 минути

    Како што паметната технологија и АИ се интегрираат се повеќе во нашите секојдневни животи, новото истражување покажува дека скоро 9 од 10 Европејци (88%) имаат загриженост за својата приватност.

    Но, за повеќето потрошувачи овие загрижености се ограничени само на нивните телефони, бидејќи  другите паметни уреди во домаќинството исто така собираат лични податоци и се подложни на исти закани.

    Новото истражување на Samsung Electronics, спроведено со повеќе од 8.000 испитаници од милениумците и генерација Z низ Европа, покажува дека повеќе од третина (36%) од младите Европејци никогаш не размислуваат за безбедноста на своите паметни апарати. Напротив, 1 од 2 (49%) размислуваат за приватноста на своите мобилни телефони секој ден  што претставува сериозна слепа точка, со оглед на тоа колку се поврзани нашите паметни уреди, а бројот на паметни домови во Европа се очекува да надмине 100 милиони до 2028 година.

    Истражувањето истакнува како управувањето со приватноста може да изгледа како огромен предизвик за многумина—1 од 5 (20%) испитаници велат дека е премногу комплицирано, а 75% го сметаат за стресно. Во Европа, Шпанија води на листата на земји каде луѓето сметаат дека управувањето со нивната приватност е најстресно (88%), следени од Грција (87%), Франција (75%) и Италија (75%).

    Загриженоста за приватноста е широко поделена — од страв од финансиска кражба (67%), до незадоволство поради тоа што метаподатоците можат да бидат искористени за нивно идентификување (56%).

    Резултатите покажуваат длабок образовен јаз во врска со приватноста. Многумина сакаат да имаат контрола врз своите податоци во однос на технологијата. Всушност, 8 од 10 (80%) ги ставаат овие размислувања во преден план при купувањето, заедно со своето познавање на брендот. Сепак, и покрај зголемената свест, многумина сѐ уште се чувствуваат неспремни да преземат значајни мерки:

    • Само 13% велат дека се „многу“ запознаени со приватноста
    • Само половина (48%) се свесни за податоците што нивните апликации и уреди ги собираат
    • 3 од 10 (31%) ја прифаќаат стандардната поставка на апликации без целосно разбирање
    • Блиску две третини (64%) сметаат дека никогаш не можат целосно да ја контролираат приватноста на нивните уреди
    • Повеќе од две третини (67%) бараат подобро образование за податоци и приватност
    • Само 1 од 2 (50%) потрошувачи велат дека им се доверуваат на брендови да ја заштитат нивната приватност

    Овие стравови ги спречуваат потрошувачите да го искористат целосниот потенцијал на најновата технологија. Скоро 1 од 5 (18%) не ги споделуваат податоците помеѓу паметните уреди во последната година поради страв од безбедноста, што покажува дека Европјаните не ја користат во целост поврзаната технологија и подобрувањата што ги носи.

    Сепак, нешто повеќе од 6 од 10 (62%) велат дека би биле послободни да го прифатат АИ и паметната технологија ако подобро ги разбрале предностите за нивниот животен стил и ако беа сигурни дека нивните податоци се заштитени (64%). Од персонализираните попусти за купување (17%) до ажурирања на паметните домови (15%) и прилагодени препораки за патувања (15%), многу признаваат дека пропуштаат секојдневни подобрувања поради загриженост околу управувањето со нивните податоци.

    Согласно со овие резултати, Samsung ја засилува својата обврска да им овозможи на корисниците силни заштити и транспарентни контроли за приватноста во се повеќе управуваниот АИ свет.

    Д-р Сеунгвон Шин, корпоративен извршен потпретседател и раководител на безбедносниот тим во Samsung Electronics, изјави: „Во Samsung веруваме дека вистинската иновација започнува со луѓето, и затоа приватноста ни е на самиот центар на сè што правиме. Ова истражување покажува растечки тренд: додека потрошувачите се проактивни кога станува збор за управување со приватноста на нивните мобилни телефони, често ги игнорираат пошироките елементи на поврзаните уреди. Тоа исто така покажува несигурност во целосно прифаќање на АИ искуствата, главно поради неизвесност околу користењето на податоци.

    Како поддржувачи на дизајнот „приватност прво“, ние сме посветени на стекнување на доверба преку транспарентност, избор и вградени заштити. Секој треба да може да ги истражува новите АИ можности со доверба, знаејќи дека нивните податоци се заштитени и тие остануваат во контрола. Затоа сме фокусирани на тоа да ја ставиме приватноста во рацете на корисниците — каде што и припаѓа.”

    Во срцето на оваа мисија е Samsung Knox, платформата за безбедност на државно ниво на компанијата која ги  штити паметните апарати за домаќинството² и уредите Galaxy. Со порастот на поврзаното живеење, Samsung го проширува Knox безбедноста низ својот екосистем — вклучувајќи ги и апарати и партнерски уреди — за корисниците да уживаат во сите паметни уреди и АИ функции со мирна совест³.

    Knox Matrix е долгорочната визија на Samsung за поврзана безбедност каде уредите од истиот екосистем работат заедно за да се заштитат. Изграден на приватна блокчејн технологија и поддржан со идни заштити како што се пост-квантната криптографија, Knox Matrix овозможува заштита во реално време, преку повеќе уреди, вклучувајќи смартфони, таблети, телевизори и многу повеќе.

    Дополнително, Knox Vault ги чува чувствителните податоци како ПИН кодови, лозинки и биометриски податоци во одвоен, хардверски заснован амбиент. Ова гарантира дека дури и ако главниот оперативен систем е компромитиран, приватните информации секогаш ќе останат заштитени.

    Со оваа безбедност, корисниците се овластени да управуваат со својата приватност преку сите поврзани уреди, правејќи избори целосно според своите услови.

    Истражувањето исто така покажува дека потрошувачите сакаат повеќе од само ветувања — бараат практични алатки. 29% ја поддржуваат појасната политика за користење податоци, а исто толку луѓе го ценат приватноста информациите кои се едноставни и лесни за разбирање.

    Препознавајќи ја оваа потреба, Samsung ги проширува своите напори за едукација на корисниците и им обезбедува алатки кои ја ставаат приватноста во нивните раце низ сите уреди на Samsung. За повеќе информации за приватноста, погледнете тука. За повеќе информации за принципите на безбедност на Samsung Knox, погледнете тука.

     Забелешки

    Истражувањето е спроведено во април 2025 година од FleishmanHillard TRUE Global Intelligence во партнерство со Focaldata, со 8.284 европски потрошувачи од Велика Британија, Франција, Германија, Италија, Холандија, Хрватска и Грција.

     

    За Samsung Electronics Co., Ltd.

    Samsung ја инспирира светот и го обликува иднината со трансформативни идеи и технологии. Компанијата го редефинира светот на телевизорите, паметните телефони, носливите уреди, таблетите, домашните апарати, мрежните системи, меморијата, системите LSI и наоѓањата, и обезбедува беспрекорно поврзано искуство преку својот екосистем SmartThings и отворена соработка со партнери. За најновите вести, посетете го Samsung Newsroom на samsung.com/mk/news/

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично