Хонда го запира развојот на голем електричен теренец, бидејќи очекува побарувачката за електрични автомобили во САД дополнително да се намали. САД беа планирани како главен пазар за продажба на моделот, чие лансирање требаше да се случи во 2027 година.
Хонда е еден од оние производители на автомобили што го забавија развојот на електрични возила поради слабеењето на побарувачката. Нејзиниот 10-годишен план, кој покажува напуштање на стратегијата за создавање чисто електрични возила за сметка на хибриди, беше откриен претходно оваа година.
Хонда планираше три претстојни електрични возила базирани на концептот SUV од серијата 0, кои требаа да бидат лансирани помеѓу 2027 и 2028 година. Сега, тој план е отфрлен за еден од тие три електрични теренци, според нов извештај од Токио.
Информацијата, која ја објави Nikkei Asia, наведува континуирано слабеење на побарувачката за електрични возила во САД како главна причина за откажувањето. Јапонскиот бренд предвиде понатамошно одложување на усвојувањето на електричните возила во Америка поради неодамна усвоениот „Голем, убав закон“ на Доналд Трамп, кој ќе го отстрани федералниот даночен кредит од 7.500 долари за квалификувани сосема нови електрични возила по 30 септември 2025 година.
Важно е да се напомене дека во извештајот се тврди дека е откажан само големиот електричен теренец. Средниот теренец и седанот на батерии, кои беа претставени од концептите на серијата 0, сè уште се произведуваат, а ниско поставениот модел ќе пристигне прв во 2026 година. Хонда, исто така, започна да го прикажува средниот теренец од серијата 0 на јавноста за време на Големата награда на Јапонија во април.
Големиот теренец требаше да биде подготвен за американскиот пазар, каде што 60% од продажбата на производителот на автомобили е за модели со висока моќност. Сепак, поради повисоките трошоци за развој, намалената побарувачка предизвика неизвесност во однос на продажбата. Хонда претходно објави намалување на инвестициите поврзани со електрични возила до крајот на деценијата, од 10 трилиони јени (69 милијарди долари) на 7 трилиони јени (48 милијарди долари).
ХИБРИДИТЕ КАКО СТРАТЕГИЈА
Не е изненадувачки што производителот на автомобили сега ќе ги распредели своите ресурси за поттикнување на развојот на хибриди. Гледајќи го својот 10-годишен план, речиси е потврдено дека производителот на автомобили ја електрифицира целата своја линија, вклучувајќи ги и можните хибридни верзии на Pilot, Passport и Odyssey, што ќе ја зголеми продажбата и приходите за производителот на автомобили, додека се подготвува за уште еден бран на поттикнување на електрични возила.
Тојота неодамна направи сличен потег за својот претстоен електричен теренец, одложувајќи ги своите американски теренци и прераспределувајќи го претстојното производство поради популарноста на Grand Highlander. Лансирањето на двата електрични возила сега ќе се случи кон крајот на 2026 и 2028 година.
Форд, исто така, неодамна објави пресврт во своите планови за електрични возила, што вклучува дозволување на Nissan да користи дел од својот водечки погон за производство на батерии во Кентаки.
(Фото: Honda 0 SUV Concept)