Тоа не е само електрифициран HR-V. Овој автомобил навистина е наменет за возачите кои сакаат да влезат во нивниот прв електричен автомобил и Хонда не сака да исплаши никого со ништо премногу драстично.
Тоа е второто електрично возило на Honda по чудниот, забавен и супер скап E. e:Ny1 е многу поширок автомобил. Тоа е SUV од Б сегментот, па затоа треба да може да се справи со семејниот живот. Има пакет батерии од 68,8 kWh забравена под подот и електричен мотор од 150 kW (201 КС) поставен на предната оска.
Големите надежи на Honda за e:Ny1 се од витално значење за нејзините цели за нулта емисија. Како резултат на мандатот за нулта емисија, марката очекува 22% од нејзините регистрации до крајот на следната година да се состојат од продажба на e:Ny1, што е еквивалентно на околу 7500 автомобили.
Фирмата избра доста пренатрупан сегмент во кој ќе го лансира своето првенец во семејството на електрични возила. Според сопствената пресметка на Хонда e:Ny1 директно ќе се соочи со моделите како Toyota bZ4X, Renault Mégane E-Tech, Volkswagen ID 4, па дури и исклучително популарниот Tesla Model Y. Како прв автомобил во Европа базиран на e- :N Architecture F платформа, има доста работа.
Honda го позиционира e:Ny1 како прифатливо и удобно отскочна штица во сопственост на BEV и за постоечките клиенти и за оние кои се нови во марката. Се чини дека тоа ќе стане и порано отколку подоцна, со оглед на тоа што Ребека Адамсон, шефицата за автомобили на Honda UK, изјави дека нема да има директен наследник на урбаниот хечбек Honda E. Со висина од 1584 mm, ширина 1790 mm и должина од 4387 mm, e:Ny1 е 60 mm подолг од Honda HR-V.
Тоа е првата Honda што го има новиот идентитет на електричното возило на фирмата, со бело лого на Honda (на местото на традиционалното сребрено) и испишана „Honda“ одзади.
Секако, тоа е автомобил кој привлекува внимание – особено во опционалната сина боја Aqua Topaz избрана да го предводи лансирањето на моделот и со намалени фарови, стилски дизајни на тркалата и лента за задни светла кои убаво се совпаѓаат со околната црна и хромирана надворешна облога. Под металот, енергијата доаѓа од батерија од 68,8 kWh што нуди домет од 256 милји (WLTP) и може да се полни со брзина до 78 kW.
Тоа можеби не изгледа особено брзо, но Honda вели дека има приоритет на одржливи повисоки стапки во однос на насловните бројки за брзо полнење, со „многу мал“ пад кога се приближува капацитетот, што пак помага да се спречи влошување на батеријата и да се одржи опсегот.
Без разлика, e:Ny1 ќе добие од 10% полнење до 80% за околу 45 минути. Автомобилот е управуван од електричен мотор поставен напред, кој произведува 201 КС и 229 фунти стапки. ID 4 и Kia Niro EV. Постојат три режими на возење: Eco, Normal и Sport. Спортот ги зголемува перформансите и малку го прилагодува управувањето, но поголемиот дел од нашето возење се одвиваше во мешавина од Eco и Normal, што и двете изгледаа доволно брзо.
Низ градот, e:Ny1 е навистина пријатен за возење, со задоволителна испорака на моќност и лесно управување. Нежно е навлажнета и лесно ги впива повеќето нерамнини, а тоа е добредојде место и за возачот и за патниците.
Го надминува моделот Y за целосна удобност и се чувствува одлично низ Осло, правејќи го навигацијата по кривулестите улици и трамвај во градот едноставна задача. Дури и удобно се држеше за време на случајно заобиколување на норвешката зелена лента, на која луто се справуваше со нечистотијата. Сепак, Honda сугерира дека e:Ny1 е специјално дизајниран за „забавно искуство во возењето кое инспирира самодоверба“. Нешто помалку од тој опис кога се справувавме со норвешкиот асфалт кој кружи низ фјордови.
Неговата тежина од речиси два тона се чувствува во најострите свиоци, каде што има тенденција за подуправување, а му недостасува динамиката што ја нудат ривалите како Kia EV6. Јасно е дека Хонда стави акцент на удобноста. Пополнетите седишта на e:Ny1 се кадифени и привлечни, а во задниот дел има многу простор за сместување на повисоки патници. Воланот му помага на e:Ny1 да се чувствува како квалитетен производ, со убаво поставени ергономски копчиња кои се цврсти за притискање.
Огромниот инфозабавен систем на почетокот изгледа застрашувачки, но по неколку минути играње е доволно едноставен за навигација, иако страда од одреден степен на мала латентност и е досаден за користење во движење.Honda го наметнува нивото на спецификација на e:Ny1 како клучна привлечност за клиентите, нудејќи пожелни нивоа на технологија дури и на нејзините почетни модели. Има избор од две нивоа на спецификација: Elegance од 44.995 фунти и Advance од 47.195 фунти.
Го возевме второто, но Хонда очекува да биде најголем продавач со маргина од 60% до 40%. Стандардната опрема го вклучува тој експанзивен екран на допир од 15,0 инчи со сателитска навигација и пресликување на паметни телефони, влез без клуч, греење на предните седишта и сензори за паркирање.
Автоматските бришачи се вклучени и кај основните модели, како и двозонската контрола на климата, безжичното полнење на телефонот и сет од алуминиумски тркала од 18 инчи. Во меѓувреме, напредните модели имаат корист од панорамскиот подвижен покрив, системот за помош на Honda Parking Pilot, премиум аудио поставување, задната врата со напојување и загреан волан.
Благодарение на врвната спецификација на e:Ny1 и употребливата секојдневна практичност, треба да му се посвети вистинско внимание како електричен SUV прилагоден за семејството. Сепак, тој е скап, а досегот од 256 милји е добро победен од голем број негови ривали.