Италијанската работа на Домино беше потешка отколку што изгледаше. Седум години по своето деби во земјата, американскиот пица гигант официјално ги затвори своите продавници откако не успеа да ги придобие локалните жители кои претпочитаа домашни опции, се вели во извештајот на Milano Today.
EPizza SpA, франшизен оператор на брендот Domino’s во Италија, поднесе барање за банкрот во април, откако се бореше да оствари доволно продажба за време на две години пандемични ограничувања, според документот поднесен во судот во Милано.
Компанијата ја прекина активноста во сите свои продавници на Domino на 20 јули, според извештајот на Food Service, публикација од италијанската прехранбена индустрија.
Иако некои може да го припишат неуспехот на Доминос на неговиот дрзок обид да се инфилтрира во татковината на пицата со американски цени, ePizza рече дека пропадна поради конкуренцијата од апликациите за испорака на храна во текот на ковид-пандемијата. Компанијата со седиште во Милано се соочи со „невидена конкуренција“ од локалните ресторани кои почнаа да користат услуги како што се Glovo, Just Eat и Deliveroo за време на пандемијата, се вели во судскиот поднесок.
Доминос во документ, прикачен на судската пријава, вели дека проблемите на ePizza минатата година биле резултат на „значително зголеменото ниво на конкуренција на пазарот за испорака на храна со организирани синџири и ресторани „mom & pop“ кои испорачуваат храна за да преживеат. Тој рече дека исто така се соочува со проблеми откако ќе се олеснат ограничувањата за пандемијата и потрошувачите повторно почнаа да ги посетуваат рестораните за седење.
Судот во Милано ѝ одобри на компанијата 90-дневен грејс-период, за време на кој на нејзините доверители не им беше дозволено да бараат отплата или да ги земат нејзините средства. Тоа истече на почетокот на јули.
Доминос имаше големи надежи кога се прошири на италијанскиот пазар во 2015 година, потпишувајќи 10-годишен договор за франшиза со ePizza. Планираше да воведе голема услуга за испорака на пица во земјата, која во тоа време отсуствуваше, се вели во судската пријава. До почетокот на 2020 година, ePizza управуваше со 23 продавници во Италија и уште шест преку партнер за подфраншиза. Ниту Domino’s ниту ePizza веднаш не одговорија на барањето на CNN Business за коментар. „Сакале да донесат пица онаму каде што пицата ја измислиле? Тоа нема никаква смисла“ искоментира постар жител на Рим на затворањето на продавниците на Доминос во Италија на прашањето на новинарката на Си-Ен-Ен.