ПОВЕЌЕ

    Domino’s Pizza сака да го продаде бизнисот во Русија

    Време зa читање: 3 минути

    Операторот на Domino’s Pizza во Русија размислува да го продаде својот бизнис таму 10 месеци откако Кремљ ја започна војната во Украина. DP Eurasia, која ја поседува франшизата за Domino’s Pizza во Русија, е една од неколкуте западни фирми кои не ги суспендираа или укинаа услугите таму.

    Фирмата на лондонската берза рече дека „го проценува своето присуство во Русија“. Компанијата разгледува различни опции кои може да вклучуваат распуштање на нејзините руски операции.

    DP Eurasia има 171 продавница за пица Domino’s во Русија; поседува 68 од локациите, додека 103 се франшизирани на локални оператори. Исто така, работи со франшизата на Domino во Турција, Азербејџан и Грузија.

    Во деновите по руската инвазија на Украина на 28 февруари 2022 година, ДП Евроазија рече дека е „премногу рано да се квантифицираат какви било можни последици за рускиот бизнис на групата“.

    Фирмата потоа изјави: „Безбедноста и благосостојбата на сите вработени и клиенти на групата остануваат нејзин примарен приоритет и ДП Евроазија е шокирана и тажна од конфликтот и ефектот што го имаше врз сите невини цивили низ целиот регион.

    Во оваа фаза нема материјално нарушување на операциите на групата од тековната ситуација“, се заклучува во соопштението.

    Во тоа време, DP Eurasia рече дека ќе ги прекине плаќањата на авторските права од рускиот бизнис и ќе ги ограничи инвестициите во земјата.

    ГОЛЕМИТЕ ОДАМНА ЗАМИНАА

    Голем број западни компании за брза храна во Русија ги напуштија своите активности кога избувна војната.

    Мекдоналдс ги затвори своите 850 ресторани, наведувајќи ја „хуманитарната криза“ и „непредвидливото опкружување на работење“ предизвикано од војната во Украина. Поголемиот дел од синџирот го купи рускиот бизнисмен Александар Говор кој ги ребрендираше рестораните во „Вкусно и Точка“.

    Сопственик на KFC Yum! Брендовите – кои исто така поседуваат Pizza Hut – излегоа од рускиот пазар, продавајќи ги своите локации на локални бизниси кои веќе управуваа со франшизи таму.

    Restaurant Brands International, кој е сопственик на Бургер Кинг, работи во Русија преку заедничко вложување. Таа наведе дека сакала да го прекине тргувањето, но рускиот оператор со 800 продавници „одби“ да ги затвори.

    Во средата, ДП Евроазија одговори на шпекулациите дека ќе ја напушти Русија, велејќи дека „го проценува нејзиното присуство во Русија, влијанието на санкциите и нејзината континуирана способност да им служи на своите клиенти во Русија“.

    Навестувајќи за можна распродажба на руските операции, се додава: „Додека работата на потенцијална трансакција е во тек, не може да има сигурност за исходот“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично