ПОВЕЌЕ

    DACIA BIGSTER: Поголемата сестра на Duster е првиот С SUV на компанијата

    Време зa читање: 3 минути

    „Мојот предизвик е да кажам дека ништо не е невозможно“, вели шефот за дизајн на Dacia, Дејвид Дуранд. „Им велам на моите дизајнери, ограничувањата значат креативност“. И кога Dacia одлучи да влезе во хиперконкурентниот (и профитабилен) C SUV сегмент со Bigster, тимот на Дуран знаеше дека треба да ги сведе трошоците и различноста на минимум.

    Тие почнаа од премисата дека Bigster ќе биде ист како новиот мал Duster (кој беше лансиран претходно оваа година) до столбот B. Потоа, тие се обидоа да создадат веродостоен, компактен SUV со високи перформанси, кој би започнал од помалку од 25.000 евра.

    „Со Duster, многу добро го познаваме SUV сегментот B“, рече Дуран во интервјуто во Берлин, каде што Bigster беше откриен пред печатот пред саемот за автомобили во Париз од 14 до 20 октомври. „За C SUV сегментот, тоа не е иста приказна. Никој не ја чека Дачија и мораме да ги убедиме дека имаме сериозна понуда“. Сериозно, за Дуранд, значи дека Bigster има силен, вертикален преден дел; големи, едноставни волумени (и еден од најголемите товарни простори во својата класа) и можност за поставување на тркала до 19 инчи под агресивно разгорени и пластично обложени браници. Bigster ја протега CMF-B платформата на Renault Group до компактната класа. Bigster е долг 4,57 метри, 25 cm повеќе од Duster; Висок 1,71 метри (+5 cm наспроти Duster) и има меѓуоскино растојание долго 2,7 метри (+4 cm).

    ЦЕНАТА – ГОЛЕМ АДУТ

    Дуранд и неговиот тим направија повеќе од додавање подолги врати на Дастер за да го создадат Бигстер. Имајќи предвид дека ќе се задржат правилните пропорции, дел од новата должина е во подолг настрешница и издолжени задни странични прозорци. Како резултат на тоа, патниците на задните седишта имаат корист од дарежливиот простор за колената; а товарниот простор на задниот дел е 667 литри, 150 литри повеќе од Duster. „Се беше за да се постигне добар баланс“, рече Дуранд. Ако пропорциите не се точни на прв поглед, рече тој, дизајнот го губи кредибилитетот. Доброто вртење на пропорциите на Bigster исто така заштедува пари, рече тој. „Кога немате добри пропорции, треба да ставите „шминка“ за да скриете голем настрешница, на пример“.

    Но, таа „шминка“ има цена, рече тој, во дополнителни делови, хром, контурни линии, „и почнувате да го правите автомобилот да изгледа зафатен. Тоа не е нашиот пристап“. На крајот, дали Bigster ќе ги убеди купувачите во C SUV сегментот, да и дадат шанса на Dacia? Диран гледа дека Bigster, особено, ги привлекува оние кои сега имаат SUV од Б сегментот или дури и користен автомобил од средна големина. „Тие ќе речат, ОК, оваа понуда од Дачија, голема е, добро дизајнирана, сериозна, ми дава се што ми треба“, рече тој. „Можеби ја нема оваа или онаа карактеристика, но искрено за цената, не ми е грижа“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично