Главниот извршен директор на Meta Platforms Inc, Марк Цукерберг, им кажа на вработените во четвртокот дека WhatsApp и Messenger ќе го поттикнат следниот бран на раст на продажбата на компанијата, бидејќи тој се обидува да ја смири загриженоста за финансиите на Мета по нејзините први масовни отпуштања. Цукерберг, на состанокот ширум компанијата, една недела откако Мета рече дека ќе отпушти 11.000 работници, ги опиша овие апликации за пораки како „многу рани во монетизацијата“ во споредба со нејзините реклами на Фејсбук и Инстаграм, според слушнатите забелешки од Ројтерс.
„Многу зборуваме за многу долгорочните можности како метаверс, но реалноста е дека деловните пораки веројатно ќе бидат следниот главен столб на нашиот бизнис додека работиме на поголема монетизација на WhatsApp и Messenger“, рече тој.
Мета им овозможува на некои потрошувачи да зборуваат и да вршат трансакции со трговците преку апликациите за разговор, вклучително и новата функција објавена во четвртокот во Бразил. Компанијата не одговори веднаш на барањето за коментар на внатрешниот форум во четвртокот.
Коментарите на Цукерберг таму одразуваат промена во тонот и акцентот откако силно се фокусираше на проширени инвестиции во хардверот и софтверот за реалноста, откако минатата година објави долгорочна амбиција да се изгради извонреден метаверс. Инвеститорите се сомневаат во мудроста на таа одлука бидејќи основната рекламна дејност на Мета се мачеше оваа година, повеќе од преполовувајќи ја цената на акциите.
Во своите забелешки до вработените, Цукерберг го отфрли колку компанијата троши во Reality Labs, единицата одговорна за нејзините метаверзни инвестиции. Луѓето беа најголемиот трошок на Мета, проследено со капиталните расходи, од кои огромното мнозинство отиде во инфраструктурата за поддршка на нејзиниот пакет апликации за социјални медиуми, рече тој. Околу 20% од буџетот на Мета одеше во Reality Labs.
Во рамките на Reality Labs, единицата трошеше повеќе од половина од својот буџет на проширена реалност (AR), при што производите за паметни очила продолжуваат да се појавуваат „во текот на следните неколку години“ и некои „навистина одлични“ AR очила подоцна во деценијата, рече Закерберг.
„Ова на некој начин е најпредизвикувачката работа, но исто така мислам дека е највредниот потенцијален дел од работата со текот на времето“, рече тој.
Околу 40% од буџетот на Reality Labs отиде за виртуелна реалност, додека околу 10% беа потрошени на футуристички социјални платформи како што е виртуелниот свет што го нарекува Хоризонт.
Главниот директор за технологија Ендрју Босворт, кој раководи со Reality Labs, рече дека очилата за AR треба да бидат покорисни од мобилните телефони за да им се допаднат на потенцијалните клиенти и да задоволат повисока лента за привлечност. Босворт рече дека е претпазлив за развој на „индустриски апликации“ за уредите, опишувајќи го тоа како „ниша“ и сака да остане фокусиран на градење за широка публика.