ПОВЕЌЕ

    ЦАРИНИ ЗА ВОЗИЛАТА, ТЕПАЧКА ЗА ФАБРИКИТЕ: Европските држави нудат грантови и субвенции за да привлечат кинески производители на електрични автомобили

    Време зa читање: 4 минути

    И покрај тоа што се исплашени од напливот на евтините кинески електрични возила кои ги преплавуваат нивните пазари, европските влади, исто така, жестоко се натпреваруваат за дел од производствените инвестиции и работните места што ги носат новите конкуренти.

    Додека Европската унија ги истражува кинеските субвенции за автомобили и ги разгледува тарифите за увоз, владите ширум блокот истакнаа свои стимулации за да ги привлечат кинеските производители на автомобили кои сакаат да градат европски фабрики. Земјите од ЕУ нудат стимулации како што се даночни олеснувања, олеснување на регулативите во одредените зони и поддршка за фабриките за батерии на кинеските производители на електрични возила.

    Голем број европски земји, вклучувајќи ги Унгарија, Полска, Италија и Шпанија, бараат да ги привлечат кинеските производители на електрични возила (EV) да основаат фабрики во нивните земји. Иако Комисијата на ЕУ е претпазлива од приливот на поевтини кинески електрични возила на европскиот пазар за производство на автомобили, поединечни земји сè уште нудат низа грантови и субвенции за кинеските фабрики.

    Поединечните држави ги гледаат придобивките што можат да се постигнат на пазарот на работни места со формирањето на такви фабрики и со тоа да се обезбедат локални економски поттик.

    Кинеските производители на електрични возила, како што се Chery Automobile, BYD и SAIC Motor, наводно, сакаат да имаат втора база во Европа и веројатно ќе бидат искушувани од која било субвенција што најдобро им одговара.

    Кинеските производители на ЕВ кои сакаат да отворат нови фабрики во Европа ќе добијат од бенефициите како што се даночни олеснувања, пари за отворање работни места, помала регулатива во одредените зони и поддршка за поставување фабрики за батерии за дополнително поедноставување на синџирот на снабдување со ЕВ. И трошоците за испорака од Кина до Европа би биле поевтини.

    Со оглед на тоа колку кинеските производители на ЕВ инвестираат на европскиот пазар на автомобили и планираат да се прошират, европските фабрики би можеле да бидат многу корисна база и лансирно поле од кое ќе се истражуваат нови регионални пазари.

    Џанлука ди Лорета, партнер во Bain and Company, беше објавено од страна на Ројтерс: „Кинеските производители знаат дека нивните автомобили мора да се перцепираат како европски ако сакаат да имаат интерес меѓу европските клиенти. Ова значи производство во Европа“.

    Зошто кинеските ЕВ се толку популарни во Европа? Кинеските електрични возила стануваат сè попопуларни во Европа бидејќи се поевтини од нивните европски колеги. Тие имаат добар опсег на додатоци кои се стандардни. Тие вклучуваат бесплатно полнење за една или две години, цртички камери и дополнителен сет зимски гуми, како и други понуди.

    И покрај нивната пониска цена, кинеските електрични возила остануваат фокусирани на дизајнот и карактеристиките и неодамна ги подобрија своите безбедносни прописи.

    Зголемената привлечност на кинеските електрични возила доведе до тоа ЕУ да размислува за зголемените царини и санкции за кинеските електрични возила, за да го контролира протокот на увоз. Сегашните европски царини за увоз на автомобили се околу 10%. Во САД, тие се околу 27,5%.

    Ако тоа се случи, степенот до кој таквиот потег ќе биде ефективен е нејасен, бидејќи кинеските производители на ЕВ веќе работат со широка профитна маржа.

    Групацијата „Родиум“, независен провајдер за истражување специјализиран за Кина, беше пријавен од „Гардијан“ како вели: „Некои производители со седиште во Кина сè уште ќе можат да генерираат удобни профитни маржи на автомобилите што ги извезуваат во Европа поради значителните предности во трошоците што ги уживаат.

    „Давачките кои ќе се движат во опсегот од 40%-50% – веројатно дури и повисоки за вертикално интегрираните производители како BYD – веројатно би биле неопходни за да се направи европскиот пазар непривлечен за кинеските извозници на електрични возила“.

    Понатаму, иако се размислува за зголемување на тарифите со цел на крајот да им се помогне на европските производители на автомобили, некои земји како Германија веќе предупредија против тоа, предупредувајќи на големата можност за одмазда од Кина, како и целокупното влијание што тоа би го имало врз домашните автомобили. пазари.

    Германскиот канцелар Олаф Шолц неодамна изјави на настанот на Stellantis, како што објави Automotive News Europe: „Изолацијата и нелегалните царински бариери – тоа на крајот само прави сè поскапо, а сите посиромашни. Ние не ги затвораме нашите пазари за странски компании, затоа што правиме не го сакаме тоа ниту за нашите компании.

    „Да се ​​сомневаме во напредокот, да го одложиме обновувањето и трансформацијата – тоа би имало горчливи последици. Ако го направиме тоа, останатите ќе не надминат“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично