Кинескиот производител на електрични возила (EV) BYD објави дека ќе ја купи Hedin Electric Mobility (HEM), дистрибутер на електрични возила во Германија, како дел од обидите на кинеската компанија да изгради посилно присуство во Европа.
Според договорот, BYD ќе ја преземе продажбата на возила и делови во Германија, како и управување со продавниците на BYD во Штутгарт и Франкфурт. Купувањето HEM ќе му даде на BYD поголема контрола на продажбата на најголемиот европски пазар на автомобили (продажба во 2023 година: 2,85 милиони), каде што компанијата продаде нешто повеќе од 4.000 возила минатата година.
Стратегијата е поврзана со обидите на BYD да ја засили својата игра во странство за да пристапи до северноамериканските пазари преку производствена единица за електрични возила во Мексико и Европа преку производна линија во Турција, како и фабрика за батерии во Унгарија.
Трансакцијата на HEM е предмет на неопходни одобренија и се очекува да биде затворена во четвртиот квартал од годината, соопштија компаниите. Договорите на BYD со други дилери во Германија, како што е Sternauto, најверојатно ќе продолжат, а матичната HEM Hedin Mobility Group — шведски ентитет кој исто така се занимава со дистрибуција на кинески брендови на автомобили како што се XPeng и Hongqi — ќе продолжи да го продава BYD автомобили во три германски градови: Манхајм, Кајзерслаутерн и Сарбрикен.
Стела Ли, извршен потпретседател на BYD, рече во изјавата: „Постојните партнерства со германските трговци на мало ќе продолжат.
BYD има за цел зголемување на годишната продажба од 20 проценти оваа година и нуди агресивни попусти за своите најпродавани електрични возила за да ја зацврсти својата лидерска позиција. Компанијата објави рекордна продажба во Кина за август, иако побарувачката за хибриди ги надмина електричните возила со батерии.
Севкупно, продажбата за август порасна за неверојатни 30 отсто на годишно ниво на 370.850 возила, соопшти компанијата. Продажбата на автомобили само со батерии се зголеми за 12 отсто, додека продажбата на хибридни возила скокна за 48 отсто, што претставува нешто помалку од две третини од продадените автомобили.
Компанијата откри дека продала 31.450 автомобили во странство во август, со што вкупниот број на испораки на возила од годината до денес е ~ 264.900, надминувајќи ги ~ 242.800 автомобили продадени во странство во целата минатата година.
Ако продолжи ова месечно темпо на продажба во странство, компанијата е на пат да продаде нешто под 400.000 автомобили надвор од Кина оваа година, покажуваат пресметките на аналитичарите.