ПОВЕЌЕ

    Брутална сила, запознајте го новиот BMW M2 Coupe 2024

    Време зa читање: 4 минути

    BMW е во трка со ажурирања на своите модели. Во изминатите два месеци видовме освежени верзии од серијата 3, од купе серијата 4 и од хечбек серијата 1. Сега следи ревидирана верзија на еден од омилените автомобили во неговата понуда – M2 Coupe.

    Важно е и BMW добро да го примени ваквото ажурирање, бидејќи не се истакна многу со својот најнов зафат. На пример, обновената Серија 1 беше исмејувана од ентузијастите затоа што е отстранет рачниот менувач, а имитиран е стилот на Kia Ceed.

    Сепак, дизајнерите на компанијата треба барем да добијат полесно возење со М2, најмногу поради тоа што не направиле многу. Најголемите промени на надворешноста на автомобилот се некои нови црни ознаки, неколку нови бои и нов сет на лесни алуминиумски тркала, со димензии од 19 инчи на предната оска и 20 инчи на задната. Тоа е тоа.

    Наместо да се занимава со козметика, БМВ играше со предностите на М2. Така, наместо да го задуши својот мотор (како што направи со ревидираната верзија на M135 хот хечбек), BMW ја зголеми моќноста за 20 КС. Освен тоа, за разлика од Серијата 1, BMW ќе го нуди M2 со мануелен менувач.

    Што е различно?

    3.0-литарскиот бензински мотор со двоен турбополнач на М2 сега произведува 473 КС и вртежен момент од 550 њутн-метри. Овој број на вртежен момент е иста како и претходната верзија на автомобилот, но малото зголемување на моќноста е доволно за да се скрати ​​0,1 секунда од времето од 0-100 километри на час на мануелниот модел и 0,6 секунди од времето од 0-200 километри на час. Сега, брзините може да се постигнат за 4,2, односно за 13,7 секунди.

    Ако одите на автоматскиот менувач (што силно ве советуваме да не го правите), максималниот вртежен момент на M2 се искачува на 600 њутн-метри. Тоа го намалува времето од 0 до 100 километри на час на 4,0 секунди. Можете исто така да се одлучите за M пакетот на BMW за двете верзии на автомобилот, што ја зголемува максималната брзина од 250 на 285 километри на час.


    Дополнително, BMW исто така си поигра со регулаторот за притисок на M2 за да постигне подобрување. Ништо друго не е променето во врска со шасијата или опремата за возење на автомобилот, но со оглед на тоа колку беше угодно да се вози стариот автомобил, тоа за нас е во ред.

    Дали нешто се смени внатре?

    Да тоа е. BMW во ревидираниот M2 вгради нов волан со рамно дно. Стандардно е обложен со кожа, но може да додадете алкантара како дополнителна опрема. Двете верзии на воланот се загреваат стандардно.

    Шал-таблата на автомобилот е исто така обновен со најновиот софтвер на BMW. Најголемата промена е новиот hot bar на дното од централниот екран, за кој BMW вели дека го олеснува прилагодувањето на температурата во кабината и контролите за греење на седиштата. Покрај тоа, сега можете да ги приспособите поставките користејќи гласовни команди.


    И на крај, облогите на кабината на M2 сега се стандардно обработени во темно графит мат, иако можете опционално да ги замените за карбонски влакна или со брусен алуминиум. Ако сте пасиониран возач, сè уште можете да ги додадете спортските шипки и покривот од карбонски влакна како дополнителни опции.

    Кога ќе биде пуштен во продажба?

    Во моментов, добрата вест е дека, и покрај надградбите, новиот BMW M2 Coupe е поевтин од стариот. Цените за претходната верзија на автомобилот започнуваа од 65.915 фунти, но оваа ажурирана верзија е само 63.360 фунти.

    За жал, тоа е цената за автоматскиот М2. Мануелниот менувач на автомобилот сега се нуди како опционален додаток – но, штиклирањето на тоа поле само ќе ви додаде дополнителни 545 фунти. Првите испораки ќе пристигнат есенва.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично