ПОВЕЌЕ

    BMW ПОТВРДИ: Нема наследник за популарниот X4. Ќе го замени ли негова целосно електрична варијанта?

    Време зa читање: 2 минути

    BMW потврди дека нема да има наследник на X4. Во интервју за Motor1 Italy, претставник на компанијата рече дека во основа повеќе нема простор во линијата за Sports Activity Coupe. Ова го видовме веднаш од моментот кога најновиот X2 беше премиерно прикажан во октомври 2023 година.

    Многу поголем од неговиот претходник, SAC на почетно ниво ќе ја пополни празнината оставена по смртта на X4. Додуша, нема да биде директна замена со оглед на тоа што X2 е возило базирано на погон на предните тркала. Дополнително, бејби кросовер-купето нема мотор со шест цилиндри, ниту пак нуди хибриден погон со приклучок.

    Сепак, X2 сега е многу поблиску по големина и цена до X4 од кога било досега.

    Разбирливо, претставникот на BMW пригодно го изостави делот за тоа како се планира целосно електричен iX4. Иако сè уште не е официјално потврдено, X4 со нулта емисија се очекува да биде пуштен во продажба по 2026 година. Ќе се појави по iX3 следната година и седанот i3 кои треба да се појават во 2026 година. Наводно, волшебниот EV го носи кодното име „NA7“ и ќе се наоѓа на Neue Klasse платформа. Покрај тоа, iX4 M наводно се планира како „ZA7“. Тој всушност нема да се вика iX4 M бидејќи германската марка неодамна рече дека нема да комбинира „i“ со „M“.

    Во меѓувреме, веројатно се прашувате колку живот останува во сегашниот X4. Нашите извори велат дека G02 останува извесно време, иако X3 „G45“ е излезен. Средното дете на линијата SAC најверојатно ќе остане во производство до крајот на 2025 година. Ако е вистина, тоа мирно ќе коегзистира со новиот X3 околу една година. BMW ќе започне со испораки на обновениот луксузен кросовер во Q4 2024 година. Првично, Европа и САД ќе бидат приоритетни, а остатокот од светот ќе следи од јануари 2025 година.

    iX3 и iX4 базирани на Neue Klasse не се единствените нови електрични теренци во подготовка, бидејќи очекуваме iX5, iX6 и iX7. Овие три поголеми модели ќе се придржуваат до архитектурата CLAR со споделување на хардверот со моделите со конвенционално напојување. Широко се верува дека налетот на електричниот SUV го прави iX излишен.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично