„Барби“, која собори бројни рекорди на бокс офисот од неговото отворање на 21 јули, тукушто сруши уште еден. Филмот во режија на Грета Гервиг за иконичната кукла, сега е филмско остварување со најголема заработка на Warner Bros, победувајќи го поранешниот носител на титулата, филмот „The Dark Knight“ од 2008 година. Од вторникот, „Барби“ заработи 537,4 милиони долари на американскиот бокс-офис, надминувајќи го најголемиот дел од блокбастерот за Бетмен на режисерот Кристофер Нолан, „Мрачниот витез“, кој собра 536 милиони долари.
Ворнер Брос Дискавери, кој исто така е сопственик на Си-Ен-Ен, во средата објави дека „Барби“ исто така ја надмина границата од 1,2 милијарди долари на глобално ниво, откако ја достигна границата од 1 милијарда долари пред помалку од две недели – подвиг што го постигнаа само околу 50 филмови во историјата, приспособени за инфлација, претходно изјави за Си-Ен-Ен Пол Дергарабедјан, висок медиумски аналитичар во Comscore. Исто така, Гервиг го смести како режисерка со најголема заработка во историјата.
Комедијата заработи неверојатни 155 милиони долари дома во првиот викенд. И покрај тоа што „Пинк треска“ забави во последната недела, се проценува дека „Барби“ заработи 33,7 милиони долари изминатиов викенд за да ја одржи својата силна контрола во кината.
Дел од неговиот успех може да се припише на феноменот на поп-културата наречен „Барбенхајмер“, спој на „Барби“ со периодот на филмот „Опенхајмер“, иронично, исто така во режија на Кристофер Нолан, кој ги привлече филмските посетители да се предизвикаат себеси гледајќи ги двата филма едноподруго.
Филмот, исто така, останува на пат да го надмине „The Super Mario Bros. Movie“ на Universal Picture, кој заработи 574,2 милиони долари на американскиот бокс офис од прикажувањето на 5 април.
Истовремено, се проширува и листата на земји во кои филмот за Брби-куклата е забранет, поради различни причини. Во Виетнам властите се лути за начинот на кој била прикажана картата на Азија во полза на територијалните претензии на Кина врз нивни територии, во Кувајт затоа што филмот промовирал вредности кои се туѓи на нивната култура, во Либан со образложение дека филмот промовирал хомосексуалност и промена на пол, додека во Алжир властите го повлекле филмот цел месец откако бил прикажуван, без образложение.