Извршниот директор на Qantas, Алан Џојс, им се извини на клиентите по неколкумесечни откажувања на летови, доцнења и погрешно ракување со багажот. Qantas Airways Ltd ќе им понуди ваучери од 50 австралиски долари (34 американски долари), продолжување на статусот на лојалност и карти за одмор на честите патници за да се извини за зголемениот број доцнења, откажувања, изгубен багаж и проблеми со персоналот, откако побарувачката за патувања се врати.
Авиокомпаниите ширум светот, вклучително и домашниот конкурент Virgin Australia, се соочуваат со слични проблеми, но Qantas привлече значително негативно покривање на локалните медиуми со оглед на нејзината позиција како доминантен авиопревозник. Компанијата, која претрпе сериозни удари по репутацијата во изминатата година, понуди низа поволности за членовите на својот клуб за чести летови како начин да се поправат.
Како одговор, авиокомпанијата во неделата соопшти дека на членовите на честите летови ќе им испрати е-пошта и видео порака во понеделник од нејзиниот долгогодишен извршен директор Алан Џојс, чиј дом беше гаѓан со јајца и покриен со тоалетна хартија минатиот месец поради критиките на клиентите на социјалните мрежи. „Во име на националниот авиопревозник сакам да се извинам и да ве уверам дека работиме напорно за да се вратиме на најдоброто“, рече Џојс во видео пораката, која беше објавена и на YouTube.
Qantas соопшти дека спроведува низа иницијативи за подобрување на навремените перформанси и погрешно ракување со багажот, бидејќи исто така се справува со високите нивоа на боледување на персоналот и недостигот на работна сила во целата индустрија. Превозникот, кој укина илјадници работни места за време на пандемијата и го остави најголемиот дел од својот персонал на одмор без плата на долги периоди, рече дека вработил 1.500 нови луѓе од април, а претстојат уште повеќе вработувања. Дополнително, на почетокот на месецов, менаџментот на авиокомпанијата побара од вработените во администрацијата, вклучително и раководните лица и директорите, да учествуваат во ракувањето на багажот на австралиските аеродроми со цел да го ублажат хаосот со изгубен
Но, Синдикатот на транспортните работници вели дека тоа не е доволно – и сака г-дин Џојс да поднесе оставка.
Националниот секретар на синдикатот на вработените на Квантас, Мајкл Кејн со жестока порака до менаџментот на авиокомпанијата:„Не можете да купите простување. Она што го имате е компанија која со години ги разбива работниците, неодамна кога аутсорсираше скоро 2.000 работници за време на пандемијата“, изјави Кејн и додаде: „Навистина можевме да останеме со тие 2.000 искусни работници кога се обидувавме да ја вратиме авијацијата и да работи“.
Квантас треба да ги објави своите финансиски резултати за целата година во четврток.