ПОВЕЌЕ

    АПСОЛУТЕН ХИТ ВО БРИТАНИЈА: Како кинескиот BYD ги собори продажните рекорди со фантастичен раст од 880%?

    Време зa читање: 3 минути

    Продажбата на BYD во Велика Британија во септември достигна 11.271 возила, што е зголемување од 880% во однос на претходната година, што го прави Велика Британија најголемиот пазар на BYD надвор од Кина. Успехот на компанијата е поттикнат од популарноста на модели како SEAL U DM-i SUV, кој е најпродаваниот plug-in хибрид во Велика Британија, конкурентните цени и отсуството на царини за кинески електрични возила во Велика Британија, за разлика од другите пазари.

    Кинескиот производител на електрични автомобили објави дека сега држи 3,6% удел на пазарот во Велика Британија.

    Велика Британија се појави како клучен пазар за BYD, бидејќи кинескиот производител останува во неповолна положба на повеќето западни пазари. Високите царини во САД и Канада значат дека BYD е во суштина исклучен од тие пазари. Исто така, се соочува со царини во Европската Унија, иако не толку високи како во САД и Канада. Како резултат на тоа, Велика Британија е единствената земја во Европа каде што BYD не се соочува со царини.

    Во меѓувреме, BYD успеа да ги намали сите свои странски конкуренти со тоа што ги одржуваше маржите мали и се потпираше на широкиот и воспоставен синџир на снабдување во Кина кој ги држеше своите трошоци под контрола. Овие предности му овозможија на BYD да ги надмине цените на повеќето свои западни конкуренти и покрај тоа што нуди најсовремени технологии – како што е напреден систем за помош на возачот – дури и за своите најевтини автомобили.

    Во Велика Британија, BYD, исто така, имаше корист од тоа што расположението на потрошувачите се повеќе се свртува против својот најголем конкурент – Тесла предводена од Илон Маск.

    Сега има постојана реакција од страна на некои потрошувачи против Маск, кој неодамна се залагаше за европските крајно десничарски партии. Тој, исто така, ја користеше својата платформа за социјални медиуми X за да коментира за имиграцијата во Велика Британија и да ја критикува британската влада. Во септември, тој повика на „распуштање на Парламентот“ во Велика Британија.

    Продажбата на Тесла за месецот изнесувала 8.038, што е зголемување од само 0,11% во однос на претходната година.

    Освен политиката на Маск, Тесла исто така заостанува поради застарената понуда на автомобили. „Тесла можеби е сè уште голема риба, но сега езерцето е полно со сериозни конкуренти“, изјави за Ројтерс минатата недела Енди Палмер, претседател на групата за застапување на електрични возила „Електрични возила Велика Британија“. „Доколку не го освежи својот асортиман, ќе продолжи да губи пазарен удел“, додаде тој.

    Експертите велат дека конкуренцијата со која се соочува Тесла само ќе се влошува, бидејќи кинеските производители на автомобили ги развиваат своите дистрибутивни мрежи на клучните европски пазари како Германија, Обединетото Кралство и Франција.

    (Фото: Reuters)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично