Apple, кој минатата година ги лансираше на моделите од серијата iPhone 13 на пазарот, сега се појави како водечки бренд за паметни телефони на кинескиот пазар за четвртиот квартал од 2021 година. Според извештајот на компанијата за истражување на пазарот Counterpoint Research, Apple имаше рекордно висок пазарен удел во Кина во четвртиот квартал од 2021 година, покривајќи околу 23 отсто од вкупниот пазар на паметни телефони.
Ова укажува на годишен раст од 32 отсто за технолошкиот гигант со седиште во САД. Во извештајот се вели дека ценовната стратегија на Apple му помогнала да се претстави подобро во Кина, заедно со излегувањето на Huawei од премиум сегментот, правејќи простор за Apple да го освои својот удел на пазарот.
По Apple доаѓа кинеско Vivo со пазарен удел од 19 проценти. Третото место го зазеде OPPO, со удел од 17 проценти. И Vivo и OPPO бележат пад од 6 проценти на годишно ниво. Honor брзо ја врати својата позиција на пазарот и сега е четврти по големина бренд на паметни телефони во Кина, со удел од 15 проценти. Компанијата, исто така, забележа импресивен раст од 50 проценти на годишно ниво. Xiaomi, Huawei и Realme се наоѓаат на петтата, шестата и седмата позиција соодветно со 13 отсто, 7 отсто и 3 отсто удел на пазарот. Другите брендови го сочинуваат преостанатиот пазарен удел од 4 проценти.
Додека брендовите како Apple, Honor и Realme забележаа раст во последниот квартал на 2021 година, севкупниот кинески пазар на паметни телефони беше сведок на пад од 9 проценти. Сепак, за целата 2021 година, Vivo се појави како водечки бренд со пазарен удел од 22 отсто, следен од OPPO, Apple, Xiaomi, Honor, Huawei и Realme.