ПОВЕЌЕ

    AMAZON СЕ ОБИДУВА ДА ГИ СТАСА РИВАЛИТЕ TEMU И SHEIN, го лансира Haul, нова платформа за евтин онлајн шопинг

    Време зa читање: 4 минути

    Како најголем „тешкаш“ во доменот на е-трговијата, кога Амазон прави потег, индустријата обично следи. Но, овојпат онлајн гигантот се обидува да ја достигне својата конкуренција. Пред два дена, Амазон лансираше нов продажен центар наречен Haul, кој ја ограничува цената на производите на продажба на 20 долари, во обид да ги преземе евтините трговци на мало Temu и Shein.

    Гигантот за онлајн шопинг го претстави Haul како искуство само за мобилни телефони достапно во неговата апликација Shopping за клиенти од САД. Во него се вели дека купувачите можат да очекуваат „луди ниски цени“ на производите на Haul кои „вредат да чекаат“ до две недели за испорака.

    Кинеските ривали за е-трговија на Амазон уживаа брз раст во последниве години, но исто така се соочија со критики поради влијанието врз животната средина од правењето и испораката на сè поевтини производи.

    „Тему и Шејн се соочија со бурни реакции и поради искористувањето на дупките во увозот и поради тоа што беа расипнички и еколошки неодговорни“, изјави за Би-Би-Си Њуз, аналитичарката на Forrester, Сучарита Кодали. „Се чини дека овој напор ги има истите предизвици“, рече таа за Amazon Haul.

    Haul го означува долгоочекуваниот налет на платформата за продажба на поевтини стоки со подолги времиња на испорака – бизнис модел кој го поттикна подемот на Temu и Shein.

    Но, регулаторите ширум светот покажуваат зголемена претпазливост за порастот на платформите кои продаваат масовно произведени стоки за многу ниски цени.

    Европската комисија, исто така, започна акција против Тему во октомври поради загриженоста дека не успева да ја запре продажбата на нелегални производи.

    Хаул нуди низа производи под 20 долари, од мода до домашни производи до електроника. Достапни се артикли како што се украси за празнични маси од 2,99 долари, футроли за iPhone од 1,79 долари и ватирани торби од 7,99 долари за да се испорачаат директно од магацините во Кина до купувачите кои бараат поволни цени во САД. Компанијата вели дека искуството за купување на „бета“ Haul ќе ги види сите продадени производи поддржани од нејзините гаранции за производи и ќе обезбеди доверба за нивната безбедност.

    Од гледна точка на Амазон, ова е обид за директна конкуренција на новите во бизнисот – Тему и Шеин, кои се појавија на сцената во последните неколку години, во време кога потрошувачите уморни од инфлација се обидуваат да најдат поевтин производ.

    И покрај тоа што веќе има ~ 41% удел од американскиот пазар за е-трговија (во споредба со по 1% на Тему и Шеин), Амазон е јасно решен да им даде на купувачите што е можно помалку причини да не го посетуваат amazon.com – дури и ако тоа значи олеснување на неговиот потпис истиот или следниот ден испорака. Во вчерашната изјава, Амазон истакна дека купувачите се подготвени да поднесат „една до две недели“ доколку можат да купат артикли со „ултра ниски цени“.

    Според податоците од веб-страницата за разузнавање Similarweb, главната страница на Амазон има повеќе од 22 милијарди посети оваа година – повеќе од 10 пати повеќе од она што Шеин и Тему го собрале заедно.

    Ова не е прв пат на Амазон да позајмува идеи од конкурентите; компанијата е обвинета за позајмување идеи или деловни модели од онлајн продавачот на мебел WayfairW 38,16 долари (-1,44%), брендот за чевли AllbirdsBIRD 7,29 долари (-9,55%) и канадската платформа за е-трговија ShopifySHOP 108,50 долари (-0,54%) – наводно дури оперативните сили да ги надгледуваат, според The ​​Wall Street Journal.

    Тајмингот на Амазон може да дојде со предизвици: американските и европските регулатори ја намалуваат дупката што дозволува увоз под 800 долари да ги избегне царините, плус предложената царина од 60 отсто на Трамп за кинескиот увоз.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично