ПОВЕЌЕ

    САУДИСКА АРАБИЈА ГИ ОТВОРА СВОИТЕ ПАЛАТИ ЗА ТУРИСТИТЕ: Раскош, луксузни спа третмани, личен готвач – само дел од понудата

    Време зa читање: 8 минути

    Кралските палати низ Саудиска Арабија – вклучително и поранешната резиденција на кралот Сауд бин Абдулазиз и оние кои беа домаќини на меѓународни личности како поранешниот американски претседател Ричард Никсон и покојната принцеза Дијана – се подложени на проект за реновирање и реставрација за да се зачуваат историските места и да се трансформираат во луксузни туристички дестинации, пишува Ал Арабија.

    Компанијата за угостителство во сопственост на PIF, Boutique Group, трансформира неколку културни и историски објекти – палати низ Саудиска Арабија во ултра луксузни бутик хотели како дел од амбициозните туристички планови на Саудиска Арабија во рамките на Визија 2030.

    Три палати, вклучително и Црвената палата и палатата Тувајк во Ријад, и палатата Ал-Хамра во Џеда, во моментов се развиваат, а се разгледуваат уште неколку, според извршниот директор на Boutique Group, Марк Де Косинис. „Секој од овие имоти нуди уникатен прозорец кон огромната култура и наследство на Саудиска Арабија и разновидноста на регионите што секој ги нарекува дом“, изјави Де Косинис за Al Arabiya English.

    ТРИ ПАЛАТИ СЕ РЕНОВИРААТ

    Палатата Ал Хамра, сместена покрај променадата на Џеда и датира од доцните 1960-ти, првично била изградена како кралска резиденција на кралот Фајсал бин Абдулазиз. Меѓутоа, по неговото завршување, владетелот наместо тоа избра да го претвори во место за гостопримство за „почесните гости на Џеда“, рече Де Косинис.

    Со текот на годините, тој беше домаќин на различни претседатели на арапски и исламски нации на меѓународни личности, вклучувајќи ги Ричард Никсон, поранешниот француски претседател Жак Ширак, принцезата Дијана и кралот Чарлс III од Обединетото Кралство.

    Палатата Тувајк, со поглед на Вади Ханифа, се наоѓа во дипломатскиот кварт на Ријад. Дизајнирана од Atelier Frei Otto во соработка со Buro Huppold и Omrania, ги отвори своите врати во 1985 година и ја доби наградата Ага Кан за архитектура во 1998 година.

    „Едно од најценетите архитектонски знаменитости на Ријад, дизајнот вклучува елементи на иконската пустинска тврдина и бедуинскиот шатор, со влијанија од традиционалната естетика од централниот регион Наџд“, според Де Косинис.

    Црвената палата во Ријад е изградена во 1943 година од основачот на Саудиска Арабија, кралот Абдулазиз за неговиот син, престолонаследникот Сауд. Изградена набргу по откривањето на нафтата во Кралството, Црвената палата беше првата бетонска зграда во Ријад, која се карактеризира со мотиви на дизајнот на Арт Деко.

    „КРАЛСКИ ТРЕТМАН“

    Според Де Косинис, Бутик Групацијата се обидува да го збогати културниот сектор на Кралството, а истовремено придонесува за растот на туристичката индустрија во земјата и пошироката економија.

    Туристичкиот сектор на Саудиска Арабија доживува значителен раст, при што Кралството ја надмина целта од визијата за 2030 година од 100 милиони посетители седум години порано.

    „Со повторното развивање на овие извонредни палати во ултралуксузни хотели, ние вдишуваме нов живот во нив, ги правиме достапни за новата генерација остроумни патници и нудиме прозорец кон извонредната култура на Саудиска Арабија“, изјави извршниот директор за Al Arabiya English.

    „Саудиска Арабија со години е позната низ целиот свет по својата извонредна традиција на гостопримство. Ова е нешто што живее и дише низ секој агол од нашите понуди и не издвојува од другите оператори во ултра луксузниот сектор“.

    Гостите го добиваат саудиското „кралско“ искуство од моментот на нивното пристигнување додека ги пречекува стражар „облечен во беспрекорна регионална облека“, рече Де Косинис.

    „Оттука, секој чекор од патувањето е испрекинат со моменти од саудиската култура и наследство“.

    Извршниот директор опиша велнес понуда која вклучува саудиски традиционални методи на лекување, „пионерска интеграција која никогаш не била донесена во светот во ултра луксузен амбиент“.

    Секоја палата има и ресторан „Саудиски познат готвач“, со рецепти внимателно проверени од Кулинарската комисија.

    Овие ресторани ќе се потпираат на кулинарските влијанија на нивните соодветни региони; подготвени со состојки произведени во тие региони, од готвачи од тие региони.

    МИШЕЛИН РЕСТОРАНИ, СПА И ЛУКСУЗ

    „Ќе имаме и ресторан Мишелин во секој хотел, каде што новите саудиски таленти ќе можат да учат од светските мајстори“, додаде Де Косинис. „Едно од нашите нарачани искуства во Црвениот дворец во Ријад е културната турнеја на кралската моторкада, каде што посетителите можат да патуваат во класичен винтиџ автомобил инспириран од флотата на кралот Сауд, низ различни културни места релевантни за неговиот живот“.

    Се разбира, рече Де Косинис, адаптирањето на историските и културните знаменитости во современи хотели, комплетирани со бањи, одлично јадење и ултра луксузни хотелски соби, претставува „вистински предизвик“.

    „Како да обезбедиме да ги интегрираме најдобрите понуди во својата класа, а истовремено да останеме автентични за зградите како што беа првично замислени? тој рече. „Во текот на сè што правиме, ние сме посветени на зачувување на културниот интегритет на секој имот“.

    „Тоа значи, што и да додадеме – без разлика дали е холистички спа или ресторан Мишелин – мора да биде во согласност со духот и естетиката на зградите како што тие првично замислуваа“.

    Имајќи го ова на ум, Групацијата Boutiqueb тесно соработува со Министерството за култура на Саудиска Арабија и има тим за култура и наследство посветен на помагање во зачувувањето на елементите на традицијата и историјата, според Де Косинис.

    „Всушност, министерот за култура, принцот Бадр бин Абдула бин Фархан Ал Сауд е претседател на Одборот на Бутик Груп – и ние сме во процес на формирање на невиден историски експертски комитет за да ни помогне да ја одржиме најголемата точност и автентичност“. рече Де Косинис.

    Давајќи го примерот на палатата Ал Хамра, Де Косини ги смета дека поранешната кралска резиденција се карактеризира со „фасцинантен опсег на архитектонски инспирации, кои спојуваат традиции на Хиџази со нео-класични елементи“.

    За Црвениот дворец во Ријад, Boutique Group разви колекција за внатрешни работи, фокусирање на голем број локални места занаети како што се чекан месинг, кожа и обработка на дрво.

    Групата исто така работи со познатата област архитектура за внатрешни работи, Тристан Оер, и наградната област фирма Аедас за дизајнирање на Црвената палата.

    Сите палати на групата ќе имаат историчар кој ќе им ја објаснува историјата на секој имот на гостите и ќе споделува приказни.

    „Постои ниво на изработка и внимание на детали што го наоѓате низ нашите палати што едноставно не може да се реплицираат. Секој имот претставува единствен момент во времето и пресвртница на патувањето на Саудиска Арабија во модерноста. Тие одразуваат Царство кое посегнува да го прегрне светот, а истовремено поканува посетители од странство“.

    ШЕСТ ТРИЛИОНИ ДОЛАРИ ИНВЕСТИЦИЈА ВО ТУРИЗАМ

    Де Косинис вели дека туристичкиот сектор игра клучна улога во тековното патување на Саудиска Арабија според Визијата 2030 за диверзификација на нејзината економија.

    Министерството за туризам очекува можности за инвестирање од 6 трилиони долари во секторот патување и туризам до 2030 година, придружени со прилив од 320.000 нови хотелски соби.

    „Министерството за туризам на Саудиска Арабија исто така работи неуморно за да го поддржи создавањето работни места и развојот на таленти во овој динамичен сектор“, рече извршниот директор. „Ние соработуваме со Министерството за да го развиеме нашиот базен на човечки капитал, истакнувајќи ги нашите напори не само да ангажираме локални таленти, туку да ги едуцираме и обучуваме според највисоките меѓународни стандарди, во согласност со целите на Визија 2030“.

    „Во меѓувреме, нашиот талент има корист од нашите партнерства со водечките регионални и меѓународни компании за образование и обука за угостителство“.

    Во срцето на проектот за реставрација ќе бидат и одржливоста и технологијата, рече Де Косинис.

    „Одржливоста е растечка грижа за туристичките сектори, а водечките луксузни хотели почнуваат да реагираат со имплементирање еколошки практики како што се намалување на отпадот, зачувување на вода и користење на обновливи извори на енергија. Сепак, многумина беа премногу бавни за да усвојат такви мерки“, изјави тој за Al Arabiya English.

    Зад сцената, вештачката интелигенција и другите нови технологии помагаат да се поддржат одговорните напори за луксуз, објасни Де Косинис.

    Додека туристичкиот сектор на Саудиска Арабија продолжува да расте, небото е граница, рече Де Косинис.

    „Во моментов има толку голем интерес и внимание за оваа земја, со револуционерни и инспиративни проекти кои се спроведуваат низ целата земја. Како што се влеваат инвестициите и интересот, ултралуксузниот сектор во земјата продолжува да расте експоненцијално“, рече извршниот директор.

    „Верувам дека нема само да ја подигнеме границата за ултра луксузно гостопримство во Кралството, туку и во светот. Сакаме на сите да им ги покажеме длабочините на саудиското гостопримство и што може да се постигне кога шармот на стариот свет ќе се сретне со современата извонредност“.

    Датумите за завршување на овие луксузни хотели се уште не се потврдени.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично