Кога кинескиот гигант за паметни телефони Xiaomi го објави својот план да влезе во бизнисот со електрични возила уште во 2021 година, многумина ја отфрлија како само уште една компанија со грандиозни планови што никогаш нема да ја види светлината на денот. Брзо напред до 2024 година и испораките на SU7 на брендот се веќе во тек.
Xiaomi вели дека примила повеќе од 75.000 нарачки за својот електричен седан со батерии и за да ја задоволи побарувачката, ѝ била потребна најсовремена фабрика. Оваа локација се наоѓа во Јижуанг, Пекинг, а новото видео објавено од компанијата покажува како фабриката може да прави SU7 на секои 76 секунди.
Како технолошка компанија, не е изненадување што Xiaomi во голема мера се потпира на автоматизација за да го изгради својот прв елетричен автомобил. Постапката започнува во областа за хиперкастинг на фабриката, каде што големи делови од SU7 брзо и ефикасно се печат.
Потоа, роботите имаат задача да го склопат телото на SU7 во бело и да ги извршат сите заварувања и потребните лепила. Дополнително, роботите се користат за маневрирање на различни делови околу фабриката, а напредните ласери се користат за скенирање на секој дел и за да се осигура дека е совршен.
Сосема очекувано, роботите се користат и за бојадисување на секој SU7 за да се тркала низ производствената линија, Хек, тие дури имаат задача да ја полираат надворешноста на автомобилот. Роботите, исто така, одговараат на покривот на автомобилот, па дури и склопуваат поголем дел од шасијата.
Во промотивното видео на компанијата се прескокнуваат многу од клучните делови од процесот на склопување кои, претпоставуваме, повеќе се потпираат на фабричките работници. На пример, клипот не покажува како е склопен ентериерот. Кога SU7 е завршен и прегледан, неговите автоматизирани системи за возење автоматски го исфрлаат од производната лента.
Главниот извршен директор на Xiaomi неодамна призна дека има многу поголема побарувачка за целосно електричниот SU7 отколку што очекуваа.
Иако Xiaomi е нов во автомобилскиот бизнис, тој е технолошки гигант во Кина и еден од најголемите светски производители на паметни телефони. Популарноста на брендот му даде значителна предност во однос на другите нови учесници во просторот за електрични возила. Извршниот директор Леи Јун на еден телевизиски настап изјави дека нарачките за нивниот прв автомобил веќе биле 3 до 5 пати поголеми од очекуваното.
Клучна причина зошто SU7 се покажува како толку популарен е неговата цена. Почнува од еквивалент од само 29.900 долари, што го намалува локалното производство на Tesla Model 3 за 4.000 долари. Фирмата претходно тврдеше дека примила 50.000 нарачки во рок од 27 минути и дека започнала со испораки кон крајот на март. Првите испорачани 5.000 единици беа модели на „Founder’s Edition“. Испораките на стандардниот модел започнаа оваа недела во Пекинг и Шенжен.
Сепак, не е се така розово во приказната за супер-автомобилот на Xiaomi. Неодамна стана вирално едно видео во кое кинески купувач тврди дека возилото му се расипало по само 39 поминати километри од салонот во кој го купил. Дефектот бил толкав што не било опција автомобилот да биде поправен. Сепак, несреќниот купувач не барал да му се вратат парите, туку побарал ист таков, нов автомобил.
Аналитичарите, пак, веруваат дека поради ниската цена во однос на своите конкуренти, Xiaomi губи приближно 68.000 јуани (~ 9.400 долари) на секој SU7 што го продава.