Влегувањето во бизнисот со производство на автомобили, особено кога станува збор за електрични возила, не е едноставна задача – само прашајте ја Apple. Но, Xiaomi, кинески технолошки гигант познат првенствено по своите паметни телефони, забележува пресвртница по пресвртница.
Во понеделникот, извршниот директор и основач Леи Јун објави дека Xiaomi произвел 10.000 примероци од SU7, технолошки електричен седан, по само 32 дена производство. Тој претходно рече дека Супер фабриката на Xiaomi во Пекинг може да произведува 40 автомобили на секој час, што излегува на еден нов SU7 на секои 76 секунди.
Во фабриката наводно работат повеќе од 700 роботи; 381 од тие роботи се распоредени во каросеријата заедно со 20 вработени. Ова му овозможува на Xiaomi да склопува делови на каросеријата на автомобилот за помалку од 30 секунди, или околу двојно побрзо од традиционалните производители на автомобили, тврди компанијата. Таа стратегија, вели Xiaomi, овозможува да биде три пати поефикасна отколку кога би вработувала само човечки работници.
Ефикасноста е нешто што на Xiaomi очајно и треба ако сака да го пополни напливот на нарачки што ги доби за SU7. Во рок од 24 часа од почетокот на настанот на 28 март, Xiaomi забележа 88.898 пред-нарачки во Кина.
Од минатата недела, Xiaomi обезбеди повеќе од 70.000 заклучени нарачки. Во зависност од моделот што го купиле, клиентите се очекува да чекаат помеѓу 18 и 30 недели за нивните нови ЕВ.
Ентузијастите беа желни да земат SU7, и поради неговата новина и неговите способности.
Според Леи, SU7 го надмина моделот 3 на Tesla во сите аспекти освен во два. Основниот модел SU7 чини 215.900 јуани (29.900 долари) во споредба со цената на налепницата на Model 3 од 231.900 јуани (32.000 долари) по серијата намалувања од американскиот производител на автомобили. Поскапите модели на SU7 можат да достигнат и до 299.900 јуани (41.496 долари) и се наменети да се натпреваруваат со електричниот Taycan на Porsche.
Xiaomi вети дека ќе инвестира 10 милијарди долари за производство на автомобили во текот на една деценија. Минатата година, тој стана еден од ретките нови играчи на кинескиот пазар за електрични возила што доби одобрение од владата. Леи во декември изјави дека компанијата има за цел да стане врвен светски производител на автомобили за 15 до 20 години.
Но, не е сè мазно за Xiaomi. На социјалните мрежи се појавија неколку видеа од удирање на тест автомобили, што ги обесхрабрува потенцијалните клиенти. Во повеќето случаи, возачите притискаа премногу на забрзувањето, што предизвикува SU7 да ја изгуби влечната сила и да падне.