ПОВЕЌЕ

    Tesla постигна технолошки пробив во леењето автомобили од едно парче со 3Д принтер

    Време зa читање: 3 минути

    Tesla постигна чекор напред во изработката на автомобил од едно парче слично на Hot Wheels, според новиот инсајдерски извештај. Во последниве години, Tesla многу инвестираше во голема технологија за леење за производство на каросерии на возила во само неколку големи делови, наместо во стотици.

    Производителот на автомобили сега управува со неколку од најголемите машини за лиење во светот, кои често ги нарекува „Гигапрес“.

    Извршниот директор Илон Маск честопати споменуваше како бил инспириран од играчките автомобили на Hot Wheels кои се направени во едно парче и навести дека би сакал автомобилите на Tesla на крајот да бидат направени такви.

    Tesla веќе ги помести границите на технологијата на леење за да може да го произведе задниот и предниот дел на моделот Y и направи нова преса од 9.000 тони за производство на делови од Cybertruck. Но, сега новиот извештај тврди дека Tesla постигнала „низа иновации за да направи технолошки пробив“ за „да се фрли речиси целото сложено подвозје на електричен автомобил во едно парче“.

    Извештајот доаѓа од Ројтерс врз основа на „пет лица запознаени со овој потег“: Петте луѓе рекоа дека една голема рамка – комбинирајќи ги предните и задните делови со средното подвозје каде што е сместена батеријата – може да се користи во малото електрично возило на Tesla, кое фабриката планира да го лансира со цена од 25.000 долари до средината на деценијата, се вели во извештајот на Ројтерс.

    Сепак, во извештајот се тврди дека Tesla сè уште не одлучила да ја користи новата технологија за своето возило од следната генерација, но може да донесе одлука веќе овој месец.

    Ројтерс тврди дека една од иновациите вклучува користење на 3D печатење и индустриски песок за создавање на калапи за лиење, што може да ги намали трошоците и времето потребно за да се направат неизбежни модификации на калапи:

    За да ги надмине пречките, Тесла се сврте кон фирми кои прават тест калапи од индустриски песок со 3Д принтери. Користејќи датотека за дигитален дизајн, печатачите познати како млазници за врзување депонираат течно средство за врзување на тенок слој песок и постепено градат калап, слој по слој, во кој може да излее стопени легури.

    Во извештајот се споменува дека Тесла користи ExOne машина на Desktop Metall.

    Друга иновација е преку материјалната наука. Во извештајот се наведува дека Тесла се соочил со проблеми со легура која работи и со процесот на 3Д-печатење на калапот и со барањата за перформанси и безбедност за автомобил, но компанијата постигнала напредок: „Специјалистите за леење го надминаа тоа со формулирање на специјални легури, фино подесување на процесот на ладење на стопената легура, а исто така и дојдоа до термичка обработка после производството, велат тројца извори. И штом Tesla ќе биде задоволен со прототипот на калапот, тогаш може да инвестира во финален метал за масовно производство“.

    Тесла има силен тим за наука за материјали што го дели со SpaceX и веќе дизајнираше неколку нови легури што ги користат двете компании.

    Конечно, во извештајот се споменува и дека Tesla ги нема финализирано плановите за нов поголем Gigapress потребен за изградба на тие големи единечни единечни тела.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично